- Ble medlem
- 25.12.2003
- Antall liker
- 34
"If the disease don`t kill you, the cure will!"Tubesnake skrev:
Det kommer veldig an på hvor nært grensa du bor. 8)Sleiven skrev:Masse avgifter som gir inntekter til felleskassa
Er jammen ikke sikker på om dette er et regnestykke som går ut i pluss, om man skal regne med statens utgifter pga. helseplager forårsaket av røyking. Har i alle fall hørt at alkoholavgifter på langt nær dekker utgiftene forårsaket av alkohol, men er litt usikker på hvordan det er med røyking.Sleiven skrev:Jeg synes røyking er helt topp. Masse avgifter som gir inntekter til felleskassa og så dør de før felleskassa må betale pensjoner etc. Røykerne finansierer samfunnet på en flott måte og uselvisk måte . spesielt etter røykeloven.....
Sleiven
Og så da?rolfozzy skrev:Også røykere betaler trygdeavgifter.
Etter røykeloven kom, som røykerne stort sett var veldig imot, kjenner jeg nesten ingen røykere som røyker inne, selv hos seg selv. De aller fleste går nå ut, om de har gjester eller ei, de liker ikke røykelukt i gardinene og møblene sine de heller...AlexanderK skrev:Jeg synes det er dumt at folk røyker i stua si sånn at det lukter vondt av ting jeg har lyst til å kjøpe av dem. For da har jeg ikke lyst til å kjøpe det likevel.