Advarsel!

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Jeg synes røyking er helt topp. Masse avgifter som gir inntekter til felleskassa og så dør de før felleskassa må betale pensjoner etc. Røykerne finansierer samfunnet på en flott måte og uselvisk måte . spesielt etter røykeloven.....

Sleiven

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Sleiven skrev:
Jeg synes røyking er helt topp. Masse avgifter som gir inntekter til felleskassa og så dør de før felleskassa må betale pensjoner etc. Røykerne finansierer samfunnet på en flott måte og uselvisk måte . spesielt etter røykeloven.....

Sleiven
Er jammen ikke sikker på om dette er et regnestykke som går ut i pluss, om man skal regne med statens utgifter pga. helseplager forårsaket av røyking. Har i alle fall hørt at alkoholavgifter på langt nær dekker utgiftene forårsaket av alkohol, men er litt usikker på hvordan det er med røyking.
Hørte ellers nylig at andelen røykere er synkende i alle grupper, unntatt blant jenter i 10. klasse... :-\

Røykeloven reduserte i alle fall min andel av hodepine betraktelig, satt i kontorlandskap med bare røykere, sånt tar på..

Nå kommer snart noen til å dra inn dette med helseplager forårsaket av fet mat... ::)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.389
Torget vurderinger
2
Også røykere betaler trygdeavgifter.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
La oss mane til kamp mot ikkerøkere, avholdsfolk og andre skattesnytere!! :mad: :mad: :mad: :mad:

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
rolfozzy skrev:
Også røykere betaler trygdeavgifter.
Og så da?

Røykere benytter seg av trygdesystemet i en mye større grad enn ikke-røykere.

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Hva skal vi frem til i denne tråden??? De som røyker ,røyker!
De som ikke gjør det, ja , de røyker ikke!

Spiller ingen rolle for staten norge dette, vel ???

Vi blir sugd ut nok kroner av staten til å dekke det meste!

Røykerene betaler for seg!

mvh

Ikke røyker

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jeg synes det er dumt at folk røyker i stua si sånn at det lukter vondt av ting jeg har lyst til å kjøpe av dem. For da har jeg ikke lyst til å kjøpe det likevel.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
AlexanderK skrev:
Jeg synes det er dumt at folk røyker i stua si sånn at det lukter vondt av ting jeg har lyst til å kjøpe av dem. For da har jeg ikke lyst til å kjøpe det likevel.
Etter røykeloven kom, som røykerne stort sett var veldig imot, kjenner jeg nesten ingen røykere som røyker inne, selv hos seg selv. De aller fleste går nå ut, om de har gjester eller ei, de liker ikke røykelukt i gardinene og møblene sine de heller...

Har en gammel sofa som jeg har arvet etter mine besteforeldre, den har vi hatt i 5 år nå, og fremdeles lukter det litt røyk av den.

Topp Bunn