ADVARSEL LMC kabler

Status
Stengt for ytterligere svar.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
LMC skrev:
sist vi tok opp dette, ville du ikke inngripe når JANHELLA nektet
det du derimot gjorde var å kreve at han flagget som bransjeaktør
det er mildt sagt utilbørlig å benytte andres nick i markedsførings/salgsøyemed uten deres tillatelse
JANHELLA utnytter at undertegnede har en viss standing i dette markedet og når jeg innestår for et produkt oppfattes det av endel at dette gir produktet extra cred...det er det han utnytter...bevisst og kynisk som faen!
hvordan hadde høvdingen selv likt at noen markedsførte ikke engang sine egen men andres funn i Høvdingens firmanavn
Høiums DCS-killer kanskje?

DA skulle det blitt månelyst tenker jeg!

derfor mener jeg det er balleløst å være sååå jævlig unnlatende med noe som er såpass graverende, når du pælmer ut folk for langt mere trivielle saker
du som forretningmann burde om noen forstå denne problemstillingen

enten bør han endre navn eller forsvinne
han har ikke engang forsøkt å innhente en tillatelse til bruk av mitt nick
dritfrekt!
avstemming folkens?
mvh
Leif
Jeg skrev vel at jeg var interessert i å finne en løsning, og hvordan tolker du det som "unnlatende"? Nå er det noe begrenset hva jeg kan gjøre med tanke på at FAT LMC navnet går igjen i reklamer på andre nettsteder. Jeg kan ikke kontrollere hva som står der, og det regner jeg med at du forstår.

Jeg kan godt sørge for at LMC navnet ikke blir brukt av andre her på forumet, men det er alt jeg kan gjøre. Du får det til og høres ut som det er min skyld at han har tatt ditt navn.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
må vel legge til at janhella og baatsmann er home free så lenge de ikke skinkerir lmc-navnet.

det at de bestiller lang rull, kapper lengder, slenger på plugger og tjener penger, er jo i seg selv ikke verre enn det alle andre kabelprodusenter gjør.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.955
Antall liker
13.297
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
slapp av Høvding
ingenting er din skyld
du kunne bare satt std for hva som er tillat i forb.med "lån " av andres nick tidligere
mVh
Leif

edit: Høvding og undertegnede er "square" og fredspipa er røkt 8)
 

Episteme

Medlem
Ble medlem
19.02.2010
Innlegg
36
Antall liker
0
Jeg gikk sammen med en på avforum for en tid tilbake og kjøpte 25 meter med det jeg trodde var FAT LMC, men viste seg å være LMC når jeg fikk den i posten. Men dette var kommunikasjonsfeil fra min side.

btw jeg er fra FETSUND :D
 

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Innlegg
1.410
Antall liker
0
FAT kabler skaper debatt :)

FAT LMC var en kabel jeg janhella introduserte og brakte til hfs tidlig på 2000 tallet, da eksisterte allerede LMC kabelen og dette var store broren som leverte klart bedre resultater.
Kabelen kunne like godt hatt navnet FAT Mamba eller noe annet, la oss kalle navnevalget dårlig oppfinnsomhet fra min side.
At kabelen fremdeles skaper debatt i dag som den har gjort helt siden oppstarten, er også et lysende eksempel på hvor velykket denne kablene var og er.
Kabelen leverer resultater og det er det som gjør at den selger, audiofile kjøper gjerne en kabel for å testet ut om dette er noe for dem, og ender siden opp med kabelen i hele anlegget og
til og med på hele kursen helt fra sikringsskapet.
Da kan man spørre seg om det er grunnet et nick :) eller resultatet kabelen gir som gjør at den selger, noe å tenke på. Svarert er innlysende de audiofile kvalitetene kabelen besitter
som langt overgår prisen som betales.
Leverandøren byttet på et tidspunkt til ny produsent av kabelen og kabelen var ikke lengre den samme som før, jeg kjøpte opp det gamle restlageret og solgte ut dette til en fair pris.
De audiofile kjøperne var kjempefonøyde med resultatet kablene gav og sendte mange lovord og positive tilbakemeldinger. Dette var en kjempegøy, givende og fantastisk tid, det er forresten det den dag i dag også:).
Selve oppstarten og drivet bak FAT kabelen var å dele noe med andre som hadde usedvanlig "Value for money"!, dette lyktes jeg meg, og er som sagt fantastisk fornøyd med at kabelen skaper slikt engasjement. Når noe blir så populært må man også regne med at det en gang i ny og ne kommer noe "skittkasting".
Ser at LMC føler seg utnyttet her, selv ser jeg det ikke slik som jeg forklarte om navn tildigere. Uansett har jeg ikke noe problem med at LMC blir fjernet i navnet, og ønsker LMC lykke til
videre med sitt audiofile liv.
Hifi skal være gøy og skaper samhold og vennskap, det har det gjort i mitt liv til nå, og slik kommer det til å fortsette, og jeg ønsker det samme for dere alle.
Nå som det snart er jul og et nytt år, så ønsker jeg dere og familiene deres en riktig god jul og et fantastisk nytt år! La 2011 blir det beste året i ditt liv og hjelp andre å få sitt beste, da blir ditt eget så mye bedre også :)


Mvh
Janhella
 
T

timc

Gjest
Og det er ekstra gøy når du gjør penger på det.

LMC navnet har hatt utrolig mye å si. Du kan da ikke seriøst trekke det i tvil?
 
N

nb

Gjest
FAT kabler skaper debatt :)

janhella skrev:
Uansett har jeg ikke noe problem med at LMC blir fjernet i navnet
Hadde du villet at noen skulle tro på det så burde du vel ha gjort det for leeeenge siden når LMC bad deg om det? Hvor dumme tror du folk her er?
 

Frode

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2002
Innlegg
1.089
Antall liker
173
Torget vurderinger
2
FAT kabler skaper debatt :)

janhella skrev:
Da kan man spørre seg om det er grunnet et nick :) eller resultatet kabelen gir som gjør at den selger, noe å tenke på. Svarert er innlysende de audiofile kvalitetene kabelen besitter
som langt overgår prisen som betales.
Salget hadde nok tatt helt av om du hadde kallt den FAT janhella. Ellers er jeg helt enig med timc og nb.

Frode
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.955
Antall liker
13.297
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
MISSION ACCOMPLISHED and CASE CLOSED
takk
mvh
god jul til ALLE
mvh
LMC
 
T

timc

Gjest
Så da kan vi la julefreden senke seg. Og det er enda mange dager igjen til julaften......Du verden......:)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
Og med det så tror jeg vi stenger tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn