Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Haakonsunden

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.11.2018
    Innlegg
    120
    Antall liker
    147
    Sted
    Norge
    Music Bear kom meg i for kjøpet.
    Delefilteret bør oppgraderes, av minst 2 grunner.
    En del komponenter eldes ikke med stil, kondensatorer etc.
    Komponenter er bedre nå enn dengang da òg for a fistful of dollars, kan du kjøpe noe mye bedre enn hva Tandberg spanderte.
    Gjorde det med mine gamle Rauna, og det var som å gå fra 3.divisjon til første.
    (snakker norsk fotball her, ikke Premier, laLiga eller Champions)
    Så kult! Har ikke voldsomt peil på slikt, så hvis du har en link eller noe info setter jeg stor pris på det 😊
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.032
    Antall liker
    7.631
    Sted
    Oslo
    Så kult! Har ikke voldsomt peil på slikt, så hvis du har en link eller noe info setter jeg stor pris på det 😊
    Min kunnskap om elektronikk begrenser seg til å vite bak fram på en loddebolt.
    Så på komponente som sto i, og kjøpte med like verdier men i en helt annen kvalitetsklasse, og kobla sammen slik de var kobla i det originale filteret + bedre intern kabling.
    Men det er sikkert dyktige folk her på forumet som veit mere om dette enn meg.
     

    Haakonsunden

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.11.2018
    Innlegg
    120
    Antall liker
    147
    Sted
    Norge
    Min kunnskap om elektronikk begrenser seg til å vite bak fram på en loddebolt.
    Så på komponente som sto i, og kjøpte med like verdier men i en helt annen kvalitetsklasse, og kobla sammen slik de var kobla i det originale filteret + bedre intern kabling.
    Men det er sikkert dyktige folk her på forumet som veit mere om dette enn meg.
    Jeg burde kunne fikse det. Men lodding er jeg dårlig på.
     

    Haakonsunden

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.11.2018
    Innlegg
    120
    Antall liker
    147
    Sted
    Norge
    Gratulerer (y)
    Det fine med 50 år gammelt Accuphase er at det er ikke bare stilige og tidløse utenpå, men inni også.
    C-200 ned innstikkskort og P-300 med trafo, kondiser og kjøleribber, som i dag 😚
    Vis vedlegget 743639 Vis vedlegget 743640
    Litt morro, man kan se at vinyl var det foretrukne i gamle dager, da phono kortene er godt brukte (rust og lekk), mens line inngangene ser ut som de ble produsert i går . Bruker Nakamichi CA5 som phono nå. Ikke bare å gi seg i kast med reperasjon av de phono kortene, må finne noen som har peiling..
     

    oleakj

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Drammen
    Hei! Ny medlem her. Ny, som i at jeg for første gang er aktiv her på forumet altså:) Har klart å rote meg inn i Accuphase sin verden, og har et spørsmål til andre som har atskillig mer erfaring enn meg:)

    I dag sitter jeg på en E-380, som jeg bruker sammen med en gammel Advantage CD1. For dere som ikke husker Advantage - det er det samme som Bladelius - men fra 1990-tallet og med et annet navn. Har alltid vært fornøyd med CD-spilleren, men nå er den i ferd med å synge på siste verset. Høyre kanalen spiller vesentlig svakere enn venstre, og jeg mistenker at det er noen kondensatorer som er i ferd med å tørke inn. Som betyr at tiden kanskje er inne for å kjøpe ny cd-spiller. Den kan kanskje fikses på, men har også litt lyst på noe nytt;)

    På Finn ligger det noen alternativer ute i disse dager, en DP-75, og en DP-550. Sistnevnte kan spille SA-CD, men det er ikke viktig for meg. Sistnevnte har også dac med usb, men har lest at denne ikke er av beste kvalitet.

    Noen som har noen tanker om disse to? Hvor lang tid vil det ta før DP-75 trenger en omfattende service? Vil det evt være bedre å kjøpe en helt ny DP-450 med helt nytt DAC-60-kort (som gjør at jeg potensielt kan kvitte meg med dac-en jeg har i dag).

    Ps: noe av det jeg liker med min gamle Advantage, er at den får musikken til å «leve». Den har en fylde som jeg ikke får med med streaming. Mulig at noen detaljer ikke er like fremtredende, men musikken spilles med sjel. Hvert trommeslag kommer med litt mer punch, og gitarspill blir servert som om det var en god cognac.
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    Anbefaler ikke kjøp av eldre CD-spillere. Har sett at mange med dyre 90-talls Accuphase spillere ikke får de reparert. Laseren på disse er fra Sony. Dette er et generelt problem - styr unna gamle, dyre CD-spillere medmindre du får dem billige.....
    Selv om dette er en Accuphase tråd anbefaler jeg Denon DCD-2500NE eller Denon DCD-A110. Førstnevnte (har ikke hørt sistnevnte) spiler utmerket og gir nesten Accuphase finish og byggekvalitet. Mer valuta for pengene. Ja det er SACD spillere
     

    Norway1000

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    198
    Antall liker
    51
    Hei! Ny medlem her. Ny, som i at jeg for første gang er aktiv her på forumet altså:) Har klart å rote meg inn i Accuphase sin verden, og har et spørsmål til andre som har atskillig mer erfaring enn meg:)

    I dag sitter jeg på en E-380, som jeg bruker sammen med en gammel Advantage CD1. For dere som ikke husker Advantage - det er det samme som Bladelius - men fra 1990-tallet og med et annet navn. Har alltid vært fornøyd med CD-spilleren, men nå er den i ferd med å synge på siste verset. Høyre kanalen spiller vesentlig svakere enn venstre, og jeg mistenker at det er noen kondensatorer som er i ferd med å tørke inn. Som betyr at tiden kanskje er inne for å kjøpe ny cd-spiller. Den kan kanskje fikses på, men har også litt lyst på noe nytt;)

    På Finn ligger det noen alternativer ute i disse dager, en DP-75, og en DP-550. Sistnevnte kan spille SA-CD, men det er ikke viktig for meg. Sistnevnte har også dac med usb, men har lest at denne ikke er av beste kvalitet.

    Noen som har noen tanker om disse to? Hvor lang tid vil det ta før DP-75 trenger en omfattende service? Vil det evt være bedre å kjøpe en helt ny DP-450 med helt nytt DAC-60-kort (som gjør at jeg potensielt kan kvitte meg med dac-en jeg har i dag).

    Ps: noe av det jeg liker med min gamle Advantage, er at den får musikken til å «leve». Den har en fylde som jeg ikke får med med streaming. Mulig at noen detaljer ikke er like fremtredende, men musikken spilles med sjel. Hvert trommeslag kommer med litt mer punch, og gitarspill blir servert som om det var en god cognac.
    Har du testet de digitale utgangene, samme problem der? Hvis drivverket er ok så kan du finne en DAC med cognac lyd :)
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.288
    Torget vurderinger
    2
    He hev, jeg syns min Marantz CD-63mkII KI Signature låter bra jeg.. solgte en en gang men måtte kjøpe en annen påbyr pga savnet
     

    oleakj

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Drammen
    Anbefaler ikke kjøp av eldre CD-spillere. Har sett at mange med dyre 90-talls Accuphase spillere ikke får de reparert. Laseren på disse er fra Sony. Dette er et generelt problem - styr unna gamle, dyre CD-spillere medmindre du får dem billige.....
    Selv om dette er en Accuphase tråd anbefaler jeg Denon DCD-2500NE eller Denon DCD-A110. Førstnevnte (har ikke hørt sistnevnte) spiler utmerket og gir nesten Accuphase finish og byggekvalitet. Mer valuta for pengene. Ja det er SACD spillere
    Takk, veldig nyttig å høre. Er slike ting du nevner her jeg frykter ved å kjøpe ting som har levd i mer enn 20 år. Blir fort en dyr affære å kjøpe noe til 20k, også går de i føyka et par år senere! Skal sjekke ut Denon-spillerne:)
     

    oleakj

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Drammen
    Har du testet de digitale utgangene, samme problem der? Hvis drivverket er ok så kan du finne en DAC med cognac lyd :)
    Nei, ikke de digitale, så det kan være verdt å prøve det. Har prøvd både xlr og rca, og begge gir samme problem. Men kan være lurt å prøve med en av de andre ja:)
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.366
    Antall liker
    9.328
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det skrives mye rart her. Deler er tilgjengelig og ikke utopisk dyrt. Samme som med andre high end merker. Levinson, Wadia, Burmester, eller Accuphase. At en Denon er mer fornuftig en Accuphase er som å si en Ford Focus RS 2012 er mer fornuftig enn en Ferrari 512 1976. Den er det hvis man ikke bryr seg.
     

    Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Det er fult mulig å bry seg selv om man måtte mene en nyere Denon/Marantz gir mer for pengene en gammel Accuphase cd spiller. Men selvsagt lov å påstå det motsatte. Eiergleden med Ferrari er fort høyere en Focus, kommer litt an på hva man skal bruke den til.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.366
    Antall liker
    9.328
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Gudene vet hva biler brukes til på dine kanter, men hvis det er til annet enn å trekke henger fra IKEA til fyllinga anbefales Ferrari.
     

    Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Gudene vet hva biler brukes til på dine kanter, men hvis det er til annet enn å trekke henger fra IKEA til fyllinga anbefales Ferrari.
    En bil har mange bruksområder. Transport under ulike forhold. Porscha mi står i garasjen hele vintern forresten og brukes ikke til Ikea. Tar den ikke ut når det regner engang, men det er bare latskap. CD spilleren bruker jeg stort sett til å avspille cd plater.
     
    • Liker
    Reaksjoner: KMR

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.366
    Antall liker
    9.328
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Hvis musikk betyr musak er valget enkelt. Vi snakker om noe som tar seg ut og setter deg ut. Ikke noe som er der. En Accuphase er kunst. Men, bevares hvis det handler om forbruk og folkets musikk anbefales utstyr innkjøpt etter kjøttvekt. Regner med at måltid inntas etter ønske om optimal avføring? I såfall til lykke. I en vennetråd for Accuphase velger undertegnede nettopp Accuphase.
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.288
    Torget vurderinger
    2
    Gudene vet hva biler brukes til på dine kanter, men hvis det er til annet enn å trekke henger fra IKEA til fyllinga anbefales Ferrari.
    Prøver du å være morsom, eller , lurer litt på om du er klar over at innleggene dine stort sett holder en tone som kan oppleves som sarkastisk og nedlatende .
     
    Sist redigert:

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    Det skrives mye rart her. Deler er tilgjengelig og ikke utopisk dyrt. Samme som med andre high end merker. Levinson, Wadia, Burmester, eller Accuphase. At en Denon er mer fornuftig en Accuphase er som å si en Ford Focus RS 2012 er mer fornuftig enn en Ferrari 512 1976. Den er det hvis man ikke bryr seg.

    Å finne deler til vintage CD-spillere er ikke enkelt. Pioneer PD-95 (har hatt en - gikk til gjenvinning), Accuphase med Sony verk, spillere (bla med endel av de du nevner) med Philips pro 2 verk er alle ute av produksjon og den originale fabrikanten har ikke deler. Du kan finne kinakopi lasere på på e-bay (som regel virker de ikke).
    Nyere Accuphase spiller bruker deres eget verk og de har garantert deletilgangen.
    Sånn for ordens skyld er jeg Accuphase eier....
     
    Sist redigert:

    oleakj

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Drammen
    Hvis musikk betyr musak er valget enkelt. Vi snakker om noe som tar seg ut og setter deg ut. Ikke noe som er der. En Accuphase er kunst. Men, bevares hvis det handler om forbruk og folkets musikk anbefales utstyr innkjøpt etter kjøttvekt. Regner med at måltid inntas etter ønske om optimal avføring? I såfall til lykke. I en vennetråd for Accuphase velger undertegnede nettopp Accuphase.
    Det mer kunst, helt enig! Det var det første jeg tenkte da jeg fikk 380 i stua. Dette er mer enn en forsterker, og den byr på glede som langt overgår det jeg får fra de fleste andre produkter jeg kjøper. En leica gir litt samme følelsen i fotoverdenen, en Rolex i klokkeverden.

    Men satte pris på rådene over, nettopp fordi det belyste at selv om accuphase er godt bygget, så kan det vært lurt å stå over noen eldre produkter som selges til mange tusen.

    Litt interessert i hva du hadde foretrukket hvis budsjettet lå mellom 25 og 60k?:)
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.366
    Antall liker
    9.328
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Hvis du har ett anlegg; en ny Accuphase. Hvis det var til anlegg i mindre bruk, dvs du er velsignet med flere, en eldre toppmodell. Det ene utelukker ikke det andre. Deler får man. Har man betalt femti laken for noe som kostet en halv bondegård (på østlandet) er det vel greit å bla opp litt for en laser eller to?
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.172
    Antall liker
    34.558
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Hvis du har ett anlegg; en ny Accuphase. Hvis det var til anlegg i mindre bruk, dvs du er velsignet med flere, en eldre toppmodell. Det ene utelukker ikke det andre. Deler får man. Har man betalt femti laken for noe som kostet en halv bondegård (på østlandet) er det vel greit å bla opp litt for en laser eller to?
    Hjelper lite med en halv bondegård hvis det ikke finnes redskap til drive gården med...
     

    Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Det funket!
    Dac med cognaclyd ja - det kan nok hende at det blir løsningen;)
    Du får jo dac-instikksmodul til 380, da kan du bruke din cd spiller som transport og fortsatt ha et rent Accuphase oppsett. Hvordan det blir lydmessig vet jeg ikke, men er selv godt fornøyd med dac-50 modulen i min 370. Sikkert ikke like bra som Accu cd spiller av nyere dato, men ikke sikkert det blir noe tilbakesteg mot eldre digitalteknologi.
     

    oleakj

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Drammen
    Du får jo dac-instikksmodul til 380, da kan du bruke din cd spiller som transport og fortsatt ha et rent Accuphase oppsett. Hvordan det blir lydmessig vet jeg ikke, men er selv godt fornøyd med dac-50 modulen i min 370. Sikkert ikke like bra som Accu cd spiller av nyere dato, men ikke sikkert det blir noe tilbakesteg mot eldre digitalteknologi.
    Ja, det er noe jeg uansett vurderer:) Har du testet innstikkskortet opp mot andre dacer? Har du noe inntrykk av hva slags karakter det er på lyden? Tipper det er relativt små forskjeller på dac50 og dac60.
     

    Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Ja, det er noe jeg uansett vurderer:) Har du testet innstikkskortet opp mot andre dacer? Har du noe inntrykk av hva slags karakter det er på lyden? Tipper det er relativt små forskjeller på dac50 og dac60.
    Hovedgrunnen til at dac 60 kom på markedet var at selve dac chipen som satt i dac-50 gikk ut av produksjon og de måtte skifte.

    Hadde Bladelius Thor Novitas mkIII før Accu 370 i dette oppsettet. Den interne dac i bladelius var ikke så god og brukte Directstream junior dac på denne.
    Når jeg kjøpte 370 inklusive dac-50 boardet synes jeg dette fungerte så godt at jeg solgte Directstream dacen og fikk inn en slump penger for denne. Turte ikke prøve ;)
    Dette er ikke hovedopsettet mitt og synes det fungerer så godt at jeg ikke har behov for å teste ut separate dac løsninger på denne. Har derfor ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men, Accu 370 med dac 50 låter vel så bra som bladelius/directstream kombinasjonen på mine talere i mitt rom. Systemmatchen med Accu instikkboard i Accu forsterker er god.
     

    oleakj

    Medlem
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Drammen
    Hovedgrunnen til at dac 60 kom på markedet var at selve dac chipen som satt i dac-50 gikk ut av produksjon og de måtte skifte.

    Hadde Bladelius Thor Novitas mkIII før Accu 370 i dette oppsettet. Den interne dac i bladelius var ikke så god og brukte Directstream junior dac på denne.
    Når jeg kjøpte 370 inklusive dac-50 boardet synes jeg dette fungerte så godt at jeg solgte Directstream dacen og fikk inn en slump penger for denne. Turte ikke prøve ;)
    Dette er ikke hovedopsettet mitt og synes det fungerer så godt at jeg ikke har behov for å teste ut separate dac løsninger på denne. Har derfor ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men, Accu 370 med dac 50 låter vel så bra som bladelius/directstream kombinasjonen på mine talere i mitt rom. Systemmatchen med Accu instikkboard i Accu forsterker er god.

    Takk! Får høre med vår venn på lyric om jeg evt får låne med meg et innstikkskort hjem så jeg. er nok det tryggeste. Prisen er det ingen ting å si på hvert fall.
     

    Thomasd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.01.2009
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    1.253
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    2
    Hvis musikk betyr musak er valget enkelt. Vi snakker om noe som tar seg ut og setter deg ut. Ikke noe som er der. En Accuphase er kunst. Men, bevares hvis det handler om forbruk og folkets musikk anbefales utstyr innkjøpt etter kjøttvekt. Regner med at måltid inntas etter ønske om optimal avføring? I såfall til lykke. I en vennetråd for Accuphase velger undertegnede nettopp Accuphase.
    Tenkte først jeg ikke orket å svare Dire Wolf, men k..... som deg fortjener jo også et saklig svar..

    Mener du Muzak (som bakgrunnsmusikk)? Ordet "musak" kjenner jeg ikke.

    Hva har avføring med saken å gjøre? Om avføringen i hi-fi sammenheng er lyden som kommer ut av høyttalerne og måltidet er kilden (cd spilleren i dette tilfellet) så er jeg absolutt opptatt av hva hi.fien spiser slik at avføringen blir optimal. Om du mener at 1976 digitalteknologi er nirvana (ref Ferrari sammenligning).. var ikke klar over at digitalteknologien innenfor musikk reproduksjon var i gang en gang..og overrasket om man blir satt ut?

    Når det gjelder kjøtt betaler jeg ofte ekstra, det er mørere og mere smakfullt da, men forstår ikke sammenligningen mot ny/gammel digitalteknologi eller utslitt mekanikk.

    Accuphase liker vi :)

    Setter pris på lykkeønskningene dine:)
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Accuphase DAC innstikk kort låter helt utmerket. En utfordring med jordsløyfestøy kan det imidlertid i gitte tilfelle være om du bruker USB inngangen. Jeg har DAC 40 selv og kortet mangler galvanisk skille.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.396
    Antall liker
    1.867
    Torget vurderinger
    8
    Da har jeg nedgradert fra en Sugden Masterclass til en Accuphase E-270 men håper jeg kan leve med den!
     

    Haakonsunden

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.11.2018
    Innlegg
    120
    Antall liker
    147
    Sted
    Norge
    Da har jeg nedgradert fra en Sugden Masterclass til en Accuphase E-270 men håper jeg kan leve med den!
    Hehe, jeg tror ikke du finner så mange i denne gruppa som setter Sugden høyere enn Accu... lykke til med ny forsterker, den er svinbra!
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.396
    Antall liker
    1.867
    Torget vurderinger
    8
    Hehe, jeg tror ikke du finner så mange i denne gruppa som setter Sugden høyere enn Accu... lykke til med ny forsterker, den er svinbra!
    Var ikke slik ment 😊
    nedgradering prismessig samt at Sugden var klasse A som sikkert er en bedre match på horna mine 👍
     

    Lazarus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2018
    Innlegg
    394
    Antall liker
    1.206
    Sted
    Trondheim
    Accuphase har mye info på hjemmesidene sine om forskjellene mellom nye og eldre utgaver av en modellserie.
     

    barathsec

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.05.2012
    Innlegg
    1.275
    Antall liker
    585
    Sted
    Der hvor gjøken alene galer i full Stereo
    Torget vurderinger
    9

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.054
    Torget vurderinger
    32
    Er det noen av dere som har erfaring med Accuphase-forforsterkere, og om det vil meg bedre lyd ved å velge en brukt forforsterker fra en høyere (og eldre) serie, framfor en ny C-2150, eksempelvis C-2420 eller C-2820?

    Roy
     

    Skip Ohio

    Medlem
    Ble medlem
    15.08.2020
    Innlegg
    28
    Antall liker
    79
    Sted
    Oslo
    Jeg satt på gjerdet og vurderte veldig sterkt å by på din A-30. Det ryktes at mine Harbeth-høyttalere liker minimum 30W, men helst endel mer, så rakk ikke å researche meg frem til en konklusjon rundt dette før den var borte. Uansett kult å vite til neste gang en mulighet skulle by seg. Har en integrert E-350 jeg da tenkte å bruke som forforsterker. Er det noen som har testet dette? :)
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Jeg satt på gjerdet og vurderte veldig sterkt å by på din A-30. Det ryktes at mine Harbeth-høyttalere liker minimum 30W, men helst endel mer, så rakk ikke å researche meg frem til en konklusjon rundt dette før den var borte. Uansett kult å vite til neste gang en mulighet skulle by seg. Har en integrert E-350 jeg da tenkte å bruke som forforsterker. Er det noen som har testet dette? :)
    Har brukt min E-370 som pre og det fungerte utmerket.
     

    Skip Ohio

    Medlem
    Ble medlem
    15.08.2020
    Innlegg
    28
    Antall liker
    79
    Sted
    Oslo
    Takk for svar @Final! Det ver det jeg regnet med, men godt å høre fra noen som har testet det. Brukte du den da med en Klasse-A?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn