Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Det var vell Teobald som skrev at xlr kabler korrigerer i seg selv. Det eneste jeg kan si, er at om du har en kabel i rca bytter den ut med aktorat den samme kablen i xlr på samme sted hører du forskjell på lydbildet. Det har jeg gjort mange ganger. Min mening er at rca kan fungere godt, særlig på rørutstyr da det ofte er mer støy, sammenlignet med transistorkretsløp i utgangspunktet.
     

    anderstollefsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    136
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Har hatt E-650 på hjemlån en ukes tid for nysjerrighetens skyld. er redd min E-480 må vike for denne. har utført endel a/b testing og det er ikke tvil om at E-650 er et hakk opp i forhold til 480'en. min bedre halvdel var ikke i tvil om at det låter bedre. lydbildet er større, og det er så mye mer saft i bunn. føler 480'en låter flatt i forhold til 650. Har aldri hatt klasse A hejmme, men det er noe annet enn a/b imo.
    306025140_476300654357969_5580347932029968821_n.jpg
     

    anderstollefsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    136
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Ser Moet Audio har fått opp noen bilder og litt info på siden med Accuphase utstyr som han nok fremover skal forhandle her i Stavanger-regionen. Kjekt å ha en forhandler her i regionen også. regner med det er salg via Lyric, men bra å se det satses her i vest også. Jeg har handlet av Moet tidligere, bl.a racket mitt fra CustomDesign. veldig kjekk kar å handle med. kan anbefales!
     
    Sist redigert:

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Det har ofte vært slik at de integrerte fra Accuphase når det gjelder AB forsterkere er litt trangere og mindre utstrakt sammenlignet med de integrerte som drifter i klasse a. Jeg har eid alle de integrerte tidligere og mener bestemt at 270 nå 280 gir absolutt mest for pengene av disse. 650 er en noe nedskalert A 36 med et litt enklere pre del sammenlignet med de separate. E 800 er et A-48 kretsløp med en noe nedskalert 2850 pre del. Om det var meg som vurderte en integrert Accuphase hadde jeg heller brukt en høytaler som 650 har krefter nok til å håndtere, om E 800 er uaktuell. Er like sikker på at jeg hadde valgt 280 om det var der budsjettet var, og heller ventet litt og oppgradert til en av dem. Må ta med at det likevel er stor forskjell mellom integrerte ting og separate løsninger fra Accuphase, og det er ikke alltid at de største er best på alt:) Husk at Accuphase på sine nyere serier kan skilte med en dempningsfaktor i sine klasse a konstruksjoner som mange andre produsenter ikke har på sine AB kretsløp. Det er nok likevel ofte noe mer slam i bassen på ab konstruksjonene sammenlignet med klasse a fortsatt, men det er selvfølgelig mye mer informasjon og detaljer i de dypere frekvensene i klasse a, etter mine ører.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.395
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ser Moet Audio har fått opp noen bilder og litt info på siden med Accuphase utstyr som han nok fremover skal forhandle her i Stavanger-regionen. Kjekt å ha en forhandler her i regionen også. regner med det er salg via Lyric, men bra å se det satses her i vest også. Jeg har handlet av Moet tidligere, bl.a racket mitt fra CustomDesign. veldig kjekk kar å handle med. kan anbefales!
    Nå er det vel ny eier av moet audio etter at Terje døde?😢
     

    PeterDa

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.09.2020
    Innlegg
    220
    Antall liker
    248
    Sted
    Melhus
    Gleder meg sykt mye til E-5000 blir levert sammen med DAC-60...
    ... og en DAC-60 til min E-380 :rolleyes:

    Gleder meg sykt...
     

    PeterDa

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.09.2020
    Innlegg
    220
    Antall liker
    248
    Sted
    Melhus
    Si det, når Japanere klarer å levere de til Norge.
    Ser ut at det blir neste år...
    Hadde tenkt en E-480, men de er ikke tilgjengelig heller så satset på en E-5000.
    Tålmodighet er en fin egenskap :unsure:
     

    plasma

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.11.2009
    Innlegg
    843
    Antall liker
    1.644
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Har ventet ganske lenge på Luxman M10x. Det nærmer seg sies det. Men er ikke sikker før den står i racket.
     

    anderstollefsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    136
    Sted
    Ålgård
    Torget vurderinger
    3
    Det har ofte vært slik at de integrerte fra Accuphase når det gjelder AB forsterkere er litt trangere og mindre utstrakt sammenlignet med de integrerte som drifter i klasse a. Jeg har eid alle de integrerte tidligere og mener bestemt at 270 nå 280 gir absolutt mest for pengene av disse. 650 er en noe nedskalert A 36 med et litt enklere pre del sammenlignet med de separate. E 800 er et A-48 kretsløp med en noe nedskalert 2850 pre del. Om det var meg som vurderte en integrert Accuphase hadde jeg heller brukt en høytaler som 650 har krefter nok til å håndtere, om E 800 er uaktuell. Er like sikker på at jeg hadde valgt 280 om det var der budsjettet var, og heller ventet litt og oppgradert til en av dem. Må ta med at det likevel er stor forskjell mellom integrerte ting og separate løsninger fra Accuphase, og det er ikke alltid at de største er best på alt:) Husk at Accuphase på sine nyere serier kan skilte med en dempningsfaktor i sine klasse a konstruksjoner som mange andre produsenter ikke har på sine AB kretsløp. Det er nok likevel ofte noe mer slam i bassen på ab konstruksjonene sammenlignet med klasse a fortsatt, men det er selvfølgelig mye mer informasjon og detaljer i de dypere frekvensene i klasse a, etter mine ører.
    jeg er enig i det du skriver med a/b sammenlignet med ren klasse a. jeg føler det er mer "saft" i de nedre frekvensene og nedre mellomtone har mer kjøtt på beinet uten å bli farget og misste detaljer i toppen. Føler E-650 er mer "finslipt" enn 480'en, men gir et helt annet lydbilde. det er større, en hel del større, og sortere bakgrunn. den har krefter i massevis til mine høyttalere på 92db følsomhet.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.395
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    jeg er enig i det du skriver med a/b sammenlignet med ren klasse a. jeg føler det er mer "saft" i de nedre frekvensene og nedre mellomtone har mer kjøtt på beinet uten å bli farget og misste detaljer i toppen. Føler E-650 er mer "finslipt" enn 480'en, men gir et helt annet lydbilde. det er større, en hel del større, og sortere bakgrunn. den har krefter i massevis til mine høyttalere på 92db følsomhet.
    Hadde A-45 på mine sonus faber amati, det ble på en del musikk litt vel romantisk. Med E-480 så låter det friskere men klart jeg savner noe av det klasse A tilførte lyden.
     

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Her står det et høyttalerpar fra Verity med 95 db følsomhet. Det er også en 15 bass. De lot seg drive med en A- 36, men den måtte selvfølgelig strekke helt ut for å kunne spille på et vist volum. Nå står det et par med A+200 monoblokker i systemet. og de leverer på alle måter. Samtidig er de nesten for store i de dypeste frekvensene da rommet de jobber i er under 20 kvadratmeter. Jeg kommer til å kjøpe et par med A-48 for å finne ut om de er "store nok". Jeg tror de kommer til å levere forhåpentlig på nesten samme måte i mellomtone og diskant, og kanskje ikke være så rå som a+200 er i bassen.

    Poenget mitt er at det sansyneligvis er et poeng å finne en forsterker som kraftmessig er tilstrekkelig i systemet, ikke for liten eller for stor.

    Er det noen som har erfaring med å kjøre Accuphase klase A slutt trinn i a/b modus og kan si noe om hvordan det er klangbalansemessig i forhold til Accuphase sine tradisjonelle AB konstruksjoner så syng ut(y)
     
    M

    musicus

    Gjest
    Jeg hadde i denne omgangen, en E-270 og har byttet meg opp til E-650, er langt på vei enig i deres erfaringer mellom a & a/b, E-650 spiller meget godt på lave/moderate nivåer, hvilket også er mine lytte vaner!
    F. Serblin Accordo er vel ikke av de mest lettdrevne men de trives særs godt med Accuphase kl A,

    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Hadde A-45 på mine sonus faber amati, det ble på en del musikk litt vel romantisk. Med E-480 så låter det friskere men klart jeg savner noe av det klasse A tilførte lyden.
    Enig, klasse A kan låte mer "behagelig" på en måte.. men føler det er mer futt og fart i AB sakene. Valgte M-6200 pga. spilleglede, men mistet nok da kanskje litt av romantikken til A-200. Men for meg var valget egentlig enkelt.. ROCK ON! ;). Samt, har det jo mye med matching å gjøre :).
     

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Enig, klasse A kan låte mer "behagelig" på en måte.. men føler det er mer futt og fart i AB sakene. Valgte M-6200 pga. spilleglede, men mistet nok da kanskje litt av romantikken til A-200. Men for meg var valget egentlig enkelt.. ROCK ON! ;). Samt, har det jo mye med matching å gjøre :).
    M 6200 er veldig gode. Ser de har bedre data enn P 7500 som nettopp har blitt sluppet fra Accuphase.. Gjetter på at det er mer bass i 6200 sammenlignet med A-200, og at den er bedre på rytmikk og tempo? Som du sier handler det om matching og hva slags musikk som foretrekkes. Hos meg er det åpenbart at jazz, brazz, akustisk og intime opptak fungerer mye bedre enn eksempelvis rock, metal, rap, osv. Skulle gjerne hatt begge deler, men det er det nok mange som har prøvd seg på. De aller fleste oppsett har en eller annen lyssignatur eller klangbalanse, noe om gjør at det ene eller det andre blir favorisert. Tror man må opp i komponenter fra 6- 700 000 og opp pr. stk. før det kanskje er mulig å snakke om realisme i større grad enn klangbalanse og lyssignatur den ene eller andre vegen.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.057
    Torget vurderinger
    32
    M 6200 er veldig gode. Ser de har bedre data enn P 7500 som nettopp har blitt sluppet fra Accuphase.
    Hvor ser du det? Jeg kikket på spesifikasjonene som var oppgitt på sidene til Accuphase, og med mindre jeg har blingset fullstendig, så ser det motsatt ut for meg.

    Her er de to forsterkerne helt identiske med tanke på total harmonisk forvrengning og intermodulasjonsforvrengning. M6200 har dempefaktor på 1000, mens P7300 har dempefaktor på mer enn 1000. Når det gjelder signal-til-støyforhold på henholdsvis max volum og -12 dB, så har M6200 henholdsvis 127 dB og 133dB, mens P7300 har henholdsvis 130 dB og 135 dB.

    I tillegg har jo P7300 300 watt per kanal i 8 Ohm, mot halvparten for M6200.

    Roy
     

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Hvor ser du det? Jeg kikket på spesifikasjonene som var oppgitt på sidene til Accuphase, og med mindre jeg har blingset fullstendig, så ser det motsatt ut for meg.

    Her er de to forsterkerne helt identiske med tanke på total harmonisk forvrengning og intermodulasjonsforvrengning. M6200 har dempefaktor på 1000, mens P7300 har dempefaktor på mer enn 1000. Når det gjelder signal-til-støyforhold på henholdsvis max volum og -12 dB, så har M6200 henholdsvis 127 dB og 133dB, mens P7300 har henholdsvis 130 dB og 135 dB.

    I tillegg har jo P7300 300 watt per kanal i 8 Ohm, mot halvparten for M6200.

    Roy
    Ta en titt på databladet, ikke brosjyren på sidene til Accuphase. M 6200 har lavere støyforhold, dempningsfaktoren er lik. M-6200 har altså samme eller bedre date på færre vatt ut. I tillegg bruker M-6200 moset transistorer. Det gjorde de tidligere 7000, 7100 og 7300 også. 7500 har bipolare transistorer. M 6200 har en dempningsfaktor på 1 500. Accuphase skriver konservativt og garanterer 1000 på begge konstruksjoner

    Sammenligningen er gjort mellom 6200 og 7500 ikke 7500 og 7300.


     

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Fryktelig mye synsing og antagelser..
    Om du vet bedre så er det jo bare å dele på kunnskapen du har.

    For meg er det ikke synsing og antagelser når i alle fall jeg for min del oppsummerer opplevelser og erfaringer jeg har med utstyr jeg selv har eid og brukt i kjente omgivelser, altså i systemer der rommet, kabler og andre komponenter er som før og har en lydmessig kjent rolle i systemet slik at det da så langt jeg forstår er mulig å beskrive opplevde forskjeller nettopp på det ene komponenter som er byttet ut med det du da prøver ut.

    Hvordan gjør du det når du det?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Vel... siden du av en eller annen grunn føler deg spesielt adressert så kan vi jo begynne med å se på denne da:

    "M 6200 er veldig gode. Ser de har bedre data enn P 7500 som nettopp har blitt sluppet fra Accuphase.. Gjetter på at det er mer bass i 6200 sammenlignet med A-200, og at den er bedre på rytmikk og tempo? Som du sier handler det om matching og hva slags musikk som foretrekkes. Hos meg er det åpenbart at jazz, brazz, akustisk og intime opptak fungerer mye bedre enn eksempelvis rock, metal, rap, osv. Skulle gjerne hatt begge deler, men det er det nok mange som har prøvd seg på. De aller fleste oppsett har en eller annen lyssignatur eller klangbalanse, noe om gjør at det ene eller det andre blir favorisert. Tror man må opp i komponenter fra 6- 700 000 og opp pr. stk. før det kanskje er mulig å snakke om realisme i større grad enn klangbalanse og lyssignatur den ene eller andre vegen".

    Av en eller annen grunn har det gjennom tre og et halvt tusen innlegg om Accuphase vært godt forspent med synsing. Vel og bra, men det er en god del mennesker som likestiller synsing med fakta og foretar tildels store og dyre innkjøp (eller også helt motsatt selvsagt) basert på slikt. Ikke særlig heldig men til syvende og sist er jo alt en frivillig sak.

    Hva menes med denne setningen btw? Vet ikke helt hvordan den skal tolkes.

    "Hvordan gjør du det når du det?"
     

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Vel... siden du av en eller annen grunn føler deg spesielt adressert så kan vi jo begynne med å se på denne da:

    "M 6200 er veldig gode. Ser de har bedre data enn P 7500 som nettopp har blitt sluppet fra Accuphase.. Gjetter på at det er mer bass i 6200 sammenlignet med A-200, og at den er bedre på rytmikk og tempo? Som du sier handler det om matching og hva slags musikk som foretrekkes. Hos meg er det åpenbart at jazz, brazz, akustisk og intime opptak fungerer mye bedre enn eksempelvis rock, metal, rap, osv. Skulle gjerne hatt begge deler, men det er det nok mange som har prøvd seg på. De aller fleste oppsett har en eller annen lyssignatur eller klangbalanse, noe om gjør at det ene eller det andre blir favorisert. Tror man må opp i komponenter fra 6- 700 000 og opp pr. stk. før det kanskje er mulig å snakke om realisme i større grad enn klangbalanse og lyssignatur den ene eller andre vegen".

    Av en eller annen grunn har det gjennom tre og et halvt tusen innlegg om Accuphase vært godt forspent med synsing. Vel og bra, men det er en god del mennesker som likestiller synsing med fakta og foretar tildels store og dyre innkjøp (eller også helt motsatt selvsagt) basert på slikt. Ikke særlig heldig men til syvende og sist er jo alt en frivillig sak.

    Hva menes med denne setningen btw? Vet ikke helt hvordan den skal tolkes.

    "Hvordan gjør du det når du det?"
    Gjetter på at det er mer bass i 6200 sammenlignet med A-200, og at den er bedre på rytmikk og tempo?

    Du skjønner kanskje av teksten at jeg ikke har hatt 6200 men har A200 så da er det et spørsmål til SKROB som har 6200, jeg har A200 og vet hvordan de er etter snart 30 år og etter å ha hatt et 40 talls Accuphase produkter i hus.

    Tror man må opp i komponenter fra 6- 700 000 og opp pr. stk. før det kanskje er mulig å snakke om realisme i større grad enn klangbalanse og lyssignatur den ene eller andre vegen".

    Jeg har reist rundt i verden og hørt på en del dyre hifi oppsett med produkter som ikke finnes i Norge. Når jeg skriver at min erfaring oppsummert er at realismen nettopp er den hovedendringen du får om du går opp til produkter i dette prissjiktet. Du har sikkert gjort det samme og hørt minst like mange veldig dyre kombinasjoner som meg, så det var jo litt klønete skrevet når jeg ikke tok det med. Du forstod helt sikkert hva jeg snakket om, beklager.

    Hvordan gjør du det når du det?"
    Ja jeg lurer jo da på hvordan du går frem når du tester og vurderer nyansene mellom forskjellig utsyr, du hører på, og skal vurdere, eller kanskje kjøpe?

    Det blir subjektive individuelle vurderinger til slutt uansett. Tekniske data er bare det, kall det gjerne fornuft, de aller aller fleste velger som oftest basert på en kombinasjon der følelsene også har en betydelig påvirkning.

    Samtidig leser jeg deg slik at du mener at jeg "synser" altså ikke har belegg eller greie på det jeg skriver om.

    Ja det er lite hensiktsmessig å være veldig belærende, bastant bedrevitende og absolutt i dialog med andre, da hensikten ikke er å kaste mine meninger entydig i hodet på andre. Hensikten er å dele erfaringer, og å være åpen for andres tenker, argumentasjon og resonnementer, vurderinger og konklusjoner, slik at jeg eventuelt kan revurdere og endre egne. For noen er det synsing, for meg er det grunnleggende metodelære i praksis🥳
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.057
    Torget vurderinger
    32
    Ta en titt på databladet, ikke brosjyren på sidene til Accuphase. M 6200 har lavere støyforhold, dempningsfaktoren er lik. M-6200 har altså samme eller bedre date på færre vatt ut. I tillegg bruker M-6200 moset transistorer. Det gjorde de tidligere 7000, 7100 og 7300 også. 7500 har bipolare transistorer. M 6200 har en dempningsfaktor på 1 500. Accuphase skriver konservativt og garanterer 1000 på begge konstruksjoner

    Sammenligningen er gjort mellom 6200 og 7500 ikke 7500 og 7300.


    Det forklarer jo saken. Jeg kikket på feil forsterker :)

    Roy
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.057
    Torget vurderinger
    32
    Men om man sammenligner de databladene du sendte meg så ser man at:

    Signal-til-støyforholdet på M6200 er minimum 127 dB, P7500 har minimum 130 dB.
    Så er støynivået på M6200 på 11μV, mens P7500 har 16μV.

    Når det gjelder dette, så er jeg usikker på om selve støynivået eller signal-til-støyforholdet er det viktigste. Klokere hoder enn mitt må gjerne forklare.

    Roy
     

    capita

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Innlegg
    131
    Antall liker
    95
    Torget vurderinger
    13
    Er det noen som har sammenlignet lydsignatur på Accuphase klasse A effektforsterkere når de kjøres i dual mono i forhold til å bruke dem i tradisjonell bridge mode? Og i forhold til å kjøre tradisjonell bi amping med en forsterker i toppen og en i bunnen i vanlig stero modus?
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.057
    Torget vurderinger
    32
    Hvis den er like god eller bedre enn A-60;-) kan jeg love at den vil innfri:))

    mvh.
    Rolf
    Accuphase har gjort noen forbedringer (dempefaktor, støygulv etc), men hvor store de er lydmessig vet jeg ikke.

    Roy
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.290
    Torget vurderinger
    2
    The A-300 is the successor of the A-250. Achieving 25% higher output power, 125 watts into 8 ohms, 250 watts into 4 ohms, 500 watts into 2 ohms, and 1000 watts into 1 ohm. A-300 improves noise level by 20% lower than A-250. Super High Damping Factor of 1000+.
    Accuphase says they will be available in December this year.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.057
    Torget vurderinger
    32
    The A-300 is the successor of the A-250. Achieving 25% higher output power, 125 watts into 8 ohms, 250 watts into 4 ohms, 500 watts into 2 ohms, and 1000 watts into 1 ohm. A-300 improves noise level by 20% lower than A-250. Super High Damping Factor of 1000+.
    Accuphase says they will be available in December this year.
    Er det kommet noen signaler om pris ennå?

    Roy
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.133
    Antall liker
    9.290
    Torget vurderinger
    2
    Fra Feisbokk
    Like to share the news from Accuphase:

    - CLEAN POWER SUPPLY PS-1250, initial production date: end of November 2022. This is the successor to the PS-1230;
    - INTEGRATED STEREO POWER AMPLIFIER E-4000. Initial production date: mid-December 2022. This is the successor to the E-480.
     

    AOC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2019
    Innlegg
    1.351
    Antall liker
    1.244
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tenkte jeg skal oppgradere fra en fattigslig Lux 590 jeg ikke har brukt på 1,5 år og opp til en Accu 800, og som et alternativ til cash lurer jeg på om det funker med et olmt blitt i butikken mens jeg sier "I com fråm rucha. Nais shop and nais stereo. Ju need pråtectiån. Ju giv mi stereo, I will not bomb and distråy!"

    Noen synspunkter?
     

    hvego

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2009
    Innlegg
    310
    Antall liker
    362
    Jeg tenkte jeg skal oppgradere fra en fattigslig Lux 590 jeg ikke har brukt på 1,5 år og opp til en Accu 800, og som et alternativ til cash lurer jeg på om det funker med et olmt blitt i butikken mens jeg sier "I com fråm rucha. Nais shop and nais stereo. Ju need pråtectiån. Ju giv mi stereo, I will not bomb and distråy!"

    Noen synspunkter?
    Nå heter det jo at Accuphase er bygget som en tanks, så jeg vil tro at akkurat i dette tilfellet er butikken beskytta godt nok 😉
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn