Accuphase E-600 class A integrert amp fra absolutt øverste hylle - LYRIC HiFI

Accuphase E-600 canvas for HIFI Sentralen okt 2015.jpg

ACCUPHASE står for mange som det uoppnåelige, men er faktisk v e l d i g rimelig når man begynner å
grave litt på nettet av hva mange mener må legges på bordet av kroner for å lande i det absolutte toppskiktet.
ACCUPHASE framstår med en byggekvalitet og musikkformidling som fryder både øyne og ører
... og ikke minst at det blir en fryd for sjelen.

ACCUPHASE E-600 står oppkoplet på Avantgarde Acoustic Mezzo i Sandvika for demo der som kan
skje etter avtale på kveldstid,
men vil mest trolig bringes til Oslo og spille på Avantgarde Acoustic Fino i helgen 17-18. oktober.


Velkommen
Tor Aamodt Haug
LYRIC HIFI
Torggata 28 - 01183 Oslo
mail info@taaimport.no
tlf 22411984
 

Kommentarer

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Hvor mye koster herligheten?
 

Medlem-

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.09.2012
Innlegg
922
Antall liker
804
Sted
Bergen
Neitakk.Altfor dyr.Tipper mellom tyve og tredve tusen for denne.:(
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Ikke billig, ligger vel i samme prisleie som Luxman 590ax.

Edit: men tupper nok at pris /kvalitet er godt ivaretatt. Samme amp er mye dyrere I USA.
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.850
Antall liker
50.891
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Skulle gjerne eid en ja,men litt for dyrt for meg :-[

O
 

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
368
Antall liker
436
Torget vurderinger
7
Kostet 113690kr i fjor hos Lyric.
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Hva er så spessiel med denne siden prisen er på over 100000 kr , for den prisen der bør den spille utrolig bra.

Imagine
 
U

utgatt25555

Gjest
Hva er så spessiel med denne siden prisen er på over 100000 kr , for den prisen der bør den spille utrolig bra.

Imagine
Det gjør den også, spiller utrolig bra (Jeg hadde forgjengeren E 550! nå har jeg ikke oppdatert meg så mye på valuta, men det er vel også noe med at Japanske Yen er relativt kostbart mot krona, vil jeg gjette!!...og så er det jo Accuphase da, det meste blir litt som skranglete hjemmebygg mot hva de kommer med, veldig bra lyd, kvalitet og eier glede som overgår det meste, imo selvsagt! ;)

Ps: eier ikke Accuphase for tiden, men skulle gjerne hatt både denne og cdp´n i racket! :cool:

mvh
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Hva er så spessiel med denne siden prisen er på over 100000 kr , for den prisen der bør den spille utrolig bra.

Imagine
For det første, så er luxman og Accuphase "overpriset" utenfor Japan. På samme måte som Hegel koster flesk der borte. For det andre så konkurerer de med det helt råeste som finnes, som koster langt mer enn dette. Holdbarheten er også helt ekstrem på disse produktene (kontra f.eks nye krell o.l. som sliter litt med akuratt den biten). Det er kvalitet hele veien rett og slett :).

Jeg trodde jo at Mcintosh var noe av det grommeste jeg kunne forestille meg, men når en enkel integrert (E-470) slår K.O. på mitt foregående MCintosh oppsett (bestående av C48 og MC1.2KW) fikk jeg virkelig opp øynene for dette merket. Det er rett og slett i en annen liga, enda å bra jeg syns Mcintosh fortsatt er. Mye har jo med matching å gjøre også da :).

Anbefaler deg virkelig å få lyttet til Accuphase elektronikk engang :). Syns dy Luxman er litt "sterilt" men fintspillende, så burde Accuphase gi deg et deilig inntrykk ;).


PS. Jeg har ikke turt å lyttet til E-600 eller noe klasse A ifra denne produsenten.....
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Har hørt accuphase før men lenge lenge siden , må kanskje få hørt noe accuphase da av nyere sort :)

Imagine
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Lurer på hva det koster å produsere en slik sak egentlig? Hundretusenkroners høytalere kan ha elementer til noen få tusen kanskje, så fortjenesten også her bør vel være ganske høy? Men flotte forsterkere
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Rart ingen kommer opp med noe så banebrytende da :).
 

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Banebrytende hva da?
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.790
Antall liker
1.993
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Banebrytende hva da?
"Hundretusenkroners høytalere kan ha elementer til noen få tusen kanskje, så fortjenesten også her bør vel være ganske høy? Men flotte forsterkere"

Rart det ikke kommer en rimelig variant som spiller like bra eller fletta av det eksemplet der da... til og med selvbyggere kommer oppi bra priser når dem bygger opp alt selv for å få en tålig bra amp/høyttaler..
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.278
Antall liker
3.332
Torget vurderinger
49
Accuphase er perfeksjonisme ned til minste detalj.
Ikke billig, men for de som ønsker noe av det beste og ikke har for tungdrevne høyttalere er dette en veldig god forsterker.
 

Informasjon om bruker

LYRIC HIFI
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1
Link til alle artikler
53
LYRIC HIFI sine annonser
Bransjenyheter
SOLIDSTEEL eksklusiv import og salg tilbake hos LYRIC HIFI , Torggata 28 Oslo

SOLIDSTEEL eksklusiv import og salg tilbake hos LYRIC HIFI , Torggata 28 Oslo

  • 1
Since their introduction in 1991, Solidsteel audio tables have established a new level of technical and aesthetic refinement for audio and video component support and isolation...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye STAX SRS-5100 = SR-L500 elektrostat hodetelefon & SRM-353X driver ankommet

Nye STAX SRS-5100 = SR-L500 elektrostat hodetelefon & SRM-353X driver ankommet

  • 5
STAX SR-L500 elektrostat hodetelefonen og SRM-353X transistor driver/forsterkeren bringer musikk til ørene med detaljer og kvalitet som er fantastisk med stor opplever en fyldig og dyp...
Fortsett
Bransjenyheter
Helt ny modell ProAc DB-1 ankommet. Kom, lytt og glem hverdagen ! LYRIC HIFI

Helt ny modell ProAc DB-1 ankommet. Kom, lytt og glem hverdagen ! LYRIC HIFI

  • 15
Stewart Tyler's magi igjen på sitt beste. Ord blir overflødig, må oppleves ! Herlighetene kan erverves for kr 24 950 pr par for Standard finish og kr 27 560 pr par for Premium finish. For...
Fortsett
Bransjenyheter
WhestAudio THREE Signature riaa - NY ALVORLIG "TRUSSEL" hos LYRIC HIFI Torggt 28

WhestAudio THREE Signature riaa - NY ALVORLIG "TRUSSEL" hos LYRIC HIFI Torggt 28

  • 4
WhestAudio THREE Signature riaa - NY ALVORLIG "TRUSSEL" hos LYRIC HIFI Torggt 28 For MC pick-up’er med høy oppløsning Som alle Whest Audio' s design har whestTHREE Signatureblitt laget for...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi inviterer til demokveld med FOCAL La SCALA mk 1 tirsdag 2. fra 16.00-20.00

Vi inviterer til demokveld med FOCAL La SCALA mk 1 tirsdag 2. fra 16.00-20.00

  • 2
Seansen vil foregå i våre lokaler i Malmskriverveien 11 eller Torggata 28 Vi informerer nærmere om hvor dette vil skje avhengig av hvor mange melder ifra at de vil komme. Mail påmelding om du vil...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi inviterer også til demokveld med ProAc D-48R torsdag 28. januar fra 16.00-20.00

Vi inviterer også til demokveld med ProAc D-48R torsdag 28. januar fra 16.00-20.00

  • 8
Seansen vil foregå i våre lokaler i Torggata 28 med enkel servering og den største musikalske opplevelse ! ProAc har i alle år fått kun glimrende skussmål av musikkglade brukere som ikke så...
Fortsett
Topp Bunn