Synes stemmen til Brian Johnson er bedre på denne turneen enn den for eksempel var på nittitallet. Sammenlignet med "No Bull"-dvden fra 96 (som ble vist på nrk i februar) er han mye mindre "brekete" i dag. Mulig han har fått operert bort noen knuter på stemmebåndet.roffe skrev:Knallbra konsert! Jeg misset Telenor Arena, og dette var for meg et stort høydepunkt i mitt konsertliv. (Det hjelper jo litt at jeg har lånt ørene fast til AC/DC siden jeg var rundt 12-13 år, og dermed kan regnes som AC/DC-fan gjennom brorparten av livet).
Det merkes jo at Brian Johnson (vokalisten) begynner å slite med stemmen, men du verden: han gir jernet, og driter i at det sprekker opp litt her og der.
Det kunne godt vært enda mer trøkk fra saluttkanonene på avslutningsnummeret "For Those About to Rock", men det ble veid grundig opp av et imponerende fyrverkeri idet bandet hadde gått av scenen.
Satt på kjøkkenet hjemme med vinduet åpent hørte kanonskuddene "godt".
Hørte også fyrverkeriet - det var ikke fyrverkeri inne på Telenor Arena. Bortsett fra det var showet så og si klin likt.