Abrahamsens venner

softail

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.03.2009
Antall liker
131
Sted
Det blide sørland
Torget vurderinger
3
Har vært inne på Elkjøps og Lefdals sine sider og ser at Abrahamsens sine produkter ikke er å finne på noen av sidene. Har Abrahamsen funnet seg en ny distrubitør eller? Kjøpte to Abrahamsen produkter hos Elkjøp i Sørlandsparken i vår og ble da fortalt at de fortsatt skulle selge Abrahamsen. Noen der ute som vet noe mer?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.487
Torget vurderinger
2
Abrahamsen.

Jeg var på Elkjøp i forrige uke. Da hadde de Abrahamsen her ihvertfall. (Halden)
Tilbud på pre. 6000,-

softail

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.03.2009
Antall liker
131
Sted
Det blide sørland
Torget vurderinger
3
Abrahamsen.

Åja. Har ikke sjekka i butikkene. Mulig de ikke legger de ut på nett mere kanskje? Ble litt letta her jeg sitter. Sikler på cd spilleren sjø. :)
Takk for svar.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.487
Torget vurderinger
2
Abrahamsen.

softail skrev:
Åja. Har ikke sjekka i butikkene. Mulig de ikke legger de ut på nett mere kanskje? Ble litt letta her jeg sitter. Sikler på cd spilleren sjø. :)
Takk for svar.
En alt for god cdspiller til at du skal sikle på den. Kjøp den heller.

softail

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.03.2009
Antall liker
131
Sted
Det blide sørland
Torget vurderinger
3
Abrahamsen.

He, he. Lurer da på det også. Har du hørt den kanskje eller står det en hjemme hos deg? :)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.487
Torget vurderinger
2
Abrahamsen.

softail skrev:
He, he. Lurer da på det også. Har du hørt den kanskje eller står det en hjemme hos deg? :)
Jeg har vært den meget fornøyde eier av en slik i nesten to år. Utrolig mye bra lyd for pengene. Du skal lete lenge for og finne en bedre spiller, ihvertfall til den prisen. Og et godt stykke oppover også. Den har fått et godt hjem et annet sted her i byen nå.

Topp Bunn