Dopa eller ei, man skal uansett løpe så fort.slowmotion skrev:Jeg håper virkelig han er så god, og ikke dopa.
Det ville vært tragisk.
Ja, men det har vært ganske mange eksempler på at personer som løper så mye fortere enn de andre har vært dopa,totte skrev:Dopa eller ei, man skal uansett løpe så fort.slowmotion skrev:Jeg håper virkelig han er så god, og ikke dopa.
Det ville vært tragisk.
Heller veldig friskt ville jeg sagtGago skrev:sykeste jeg har sett på en god stund
Jeg tror han er ok, i fjor jogget han jo inn de siste 20 meterne til 9.69 så om han faktisk "dro på litt" denne gangen bør det jo være rom for 9.58.slowmotion skrev:Ja, men det har vært ganske mange eksempler på at personer som løper så mye fortere enn de andre har vært dopa,totte skrev:Dopa eller ei, man skal uansett løpe så fort.slowmotion skrev:Jeg håper virkelig han er så god, og ikke dopa.
Det ville vært tragisk.
både på herre og damesiden.
Som sagt, jeg håper at alt er i orden.
Det kan nok ha vært Illudert vitenskap ja.cybervision_ skrev:Jeg tror han er ok, i fjor jogget han jo inn de siste 20 meterne til 9.69 så om han faktisk "dro på litt" denne gangen bør det jo være rom for 9.58.slowmotion skrev:Ja, men det har vært ganske mange eksempler på at personer som løper så mye fortere enn de andre har vært dopa,totte skrev:Dopa eller ei, man skal uansett løpe så fort.slowmotion skrev:Jeg håper virkelig han er så god, og ikke dopa.
Det ville vært tragisk.
Var det ikke i Illustrert Vitenskap de hadde regnet ut at 9.51 var den potensielle grensen for hva et menneske kan løpe 100 meter på?
slowmotion skrev:Ja, men det har vært ganske mange eksempler på at personer som løper så mye fortere enn de andre har vært dopa,totte skrev:Dopa eller ei, man skal uansett løpe så fort.slowmotion skrev:Jeg håper virkelig han er så god, og ikke dopa.
Det ville vært tragisk.
cybervision_ skrev:Jeg tror han er ok, i fjor jogget han jo inn de siste 20 meterne til 9.69 så om han faktisk "dro på litt" denne gangen bør det jo være rom for 9.58.slowmotion skrev:Ja, men det har vært ganske mange eksempler på at personer som løper så mye fortere enn de andre har vært dopa,totte skrev:Dopa eller ei, man skal uansett løpe så fort.slowmotion skrev:Jeg håper virkelig han er så god, og ikke dopa.
Det ville vært tragisk.
Var det ikke i Illustrert Vitenskap de hadde regnet ut at 9.51 var den potensielle grensen for hva et menneske kan løpe 100 meter på?
Får meg til å tenke på Bob Beamon.Palmaris skrev:Snøgg tykje det der!Imponerande![]()