9/11 conspiracy

U

Uno

Gjest
Hver gang jeg leser dine innlegg her på off topic, tenker jeg på en Black Sabbath låt. Hva med å bruke ditt handikap til litt audiofil nytte. Kjell_B gapet stadig vekk om bransjekonspirasjoner og at engelsk etterretning sto bak det. Happy hunting!


Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind
People think I'm insane because I am frowning all the time..............
 
A

Affa

Gjest
Hvor f er CIA når man trenger dem? Nå er det på tide at michael more og hans medsammensvorne forsvinner på mystisk vis. "Accidently brutally stabbed himself in the stomach while shaving." (BA)


Når det gjelder konspirasjonsteorier er faktisk de som hans navnebror ROGER MOORE slet med langt mer troverdige.
 
J

justincaz

Gjest
Hver gang jeg leser dine innlegg her på off topic, tenker jeg på en Black Sabbath låt. Hva med å bruke ditt handikap til litt audiofil nytte. Kjell_B gapet stadig vekk om bransjekonspirasjoner og at engelsk etterretning sto bak det. Happy hunting!


Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind
People think I'm insane because I am frowning all the time..............

herregud, utrolig, når visse folk åpner kjeften kommer det bare piss ut.
 
J

justincaz

Gjest
du kan kommentere temaet, som du sansynligvis ikke kan noe om uansett...eller du kan holde kjeft! er det vanskelig?
hvem tror du at du er til å slenge drit...
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
du kan kommentere temaet, som du sansynligvis ikke kan noe om uansett...eller du kan holde kjeft! er det vanskelig?
hvem tror du at du er til å slenge drit...
Å kaste bæsj er vanlig. Du må ikke bli sinna. Det er ikke bra for deg.
 
U

Uno

Gjest
du kan kommentere temaet, som du sansynligvis ikke kan noe om uansett...eller du kan holde kjeft! er det vanskelig?
hvem tror du at du er til å slenge drit...
Vet du hva, du bør gjøre en bredere research på kildematerialet ditt. Du presenterer ensidige halvsannheter. Affa sa det meste!
 
J

justincaz

Gjest
fordommer. 4-5 grundige bøker ute, med rot i det reelle. les de og si det samme etterpå...
 
J

justincaz

Gjest
Vet du hva, du bør gjøre en bredere research på kildematerialet ditt. Du presenterer ensidige halvsannheter. Affa sa det meste!
lol. jeg har ikke gjort eller lagt frem noe research, derfor jeg quoter denne boken som HAR gjort grundig research. noe alle bør lese...
 
U

Uno

Gjest
.............All day long I think of things but nothing seems to satisfy
Think I’ll lose my mind if I don’t find something to pacify
 

Jet_Silver

Medlem
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
27
Antall liker
0
Vet du hva, du bør gjøre en bredere research på kildematerialet ditt. Du presenterer ensidige halvsannheter. Affa sa det meste!
Hva er problemet her ? Var da voldsomt til sinne over en ganske uskyldig tråd ? Eller har dere vært i tottene på hverandre før ?

Uansett, min personlige favoritt når det gjelder konspirasjonsteorier på nettet er John Titor
 
A

Affa

Gjest
Hva mener du med grundige bøker? Hvem har skrevet dem? Er forfatteren tilregnelig? Hva er motivet bortsett fra egen vinning? Hva er det reelle?

Nei, slutt å tro på forsmådde tullinger som prøver å gjøre seg selv interessante ved å ta ting ut av enhver sammenheng samt å bare nevne akkurat de sakene som passer med deres vanvittige teorier:

Null månelanding, ufoer i ørkenen, Sions sønner, hellig gral, jesu søster, -  Om disse teoriene skyldes solstikk, drypp eller fullt hjerneslag er umulig å si. De som interesserer seg for slikt bør kanskje forsøke å sette seg inn i den virkelige historien før de hiver seg over alt det alternative pisset.
 
U

Uno

Gjest
Hva er problemet her ? Var da voldsomt til sinne over en ganske uskyldig tråd ? Eller har dere vært i tottene på hverandre før ?

Uansett, min personlige favoritt når det gjelder konspirasjonsteorier på nettet er John Titor
Jeg er ikke sinna.
 
U

Uno

Gjest
De som interesserer seg for slikt bør kanskje forsøke å sette seg inn i den virkelige historien før de hiver seg over alt det alternative pisset.
Ja, man bør ha satt seg inn i den vedtatte historie før man leser slikt. Den vedtatte historie blir nemlig forvrengt for å passe inn i teoriene. Dermed kan man lett oppdage dette og sortere ut det mer troverdige. For noe troverdig finnes det blandt alt dette paranoide materialet.
 
J

justincaz

Gjest
last ned 2timers videon f.eks. så kan man diskutere...
er iallefall meningsløst å evaluere noe når man bare ser ene siden.
 
J

justincaz

Gjest
Ja, man bør ha satt seg inn i den vedtatte historie før man leser slikt. Den vedtatte historie blir nemlig forvrengt for å passe inn i teoriene. Dermed kan man lett oppdage dette og sortere ut det mer troverdige. For noe troverdig finnes det blandt alt dette paranoide materialet.

lol ja vet alt du ;)
lite av den vedtatte historien din er overhode forvrengt i desse bøkene..snarere satt grundig til verks mot hva som er mulig og umulig av det som er offentliggjort fra høyeste hold.
 

Jet_Silver

Medlem
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
27
Antall liker
0
Hva mener du med grundige bøker? Hvem har skrevet dem? Er forfatteren tilregnelig? Hva er motivet bortsett fra egen vinning? Hva er det reelle?

Nei, slutt å tro på forsmådde tullinger som prøver å gjøre seg selv interessante ved å ta ting ut av enhver sammenheng samt å bare nevne akkurat de sakene som passer med deres vanvittige teorier:

Null månelanding, ufoer i ørkenen, Sions sønner, hellig gral, jesu søster, -  Om disse teoriene skyldes solstikk, drypp eller fullt hjerneslag er umulig å si. De som interesserer seg for slikt bør kanskje forsøke å sette seg inn i den virkelige historien før de hiver seg over alt det alternative pisset.
Nå er jeg jammen glad for at jeg ikke dro den derre greia med at 11/9 ligner fælt på riksdagsbrannen. Eller at jeg starta en John Titor-tråd. Eller en Naudin-tråd http://jnaudin.free.fr
 
A

Affa

Gjest
Hitler var homo, Røhm var homo, Mao var homo, Alexander var homo-historien er ikke spennende nok-la oss sprite den opp litt...
 
J

justincaz

Gjest
at dere alle står 100% imot alle denne imformasjonen uavhengig om dere har lest et fnugg rundt omstendigheten, sier vel at dere tror alle militære og politikere uktritisk uansett.
en ting er sikkert, utfra informasjonen og bildene de selv har offentliggjort. er det umulig at noe boeing traff pentagon.
 
A

Affa

Gjest
Hva med litt alternativ historie om det glade 40 tallet? Faller alt det andre brippbrappet  i god jord er det jo bare å bestille Dawid Irwins samlede verker. Tror faktisk det følger med et ridderkors med eikeløv,  men uten sverd, til den som bestiller for over 1000 euro.
 
U

Uno

Gjest
Ja, hvis kildene dine er like troverdige som de 1 sekund hver14. time ekspertene, så.........
 

Jet_Silver

Medlem
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
27
Antall liker
0
Skal ikke kimse av konspirasjonsteorier, noen av de har faktisk blitt verdensreligioner.

Ridderkors med eikeløv og sverd ja. Det var den høyeste utmerkelsen det.Hvordan kan det ha seg at du vet så mye om disse tingene ? Er du historiker eller noe ?
 
A

Affa

Gjest
Så sant, så sant...

Nesten riktig-Sleng på brillianter og du har den høyeste utmerkelsen som kun en ivrig blåøye fikk (Super-nazisten Major Rudel fra Luftwaffe)

Er nok ikke historiker, bare sykelig interessert i fagfeltet....
 

Jet_Silver

Medlem
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
27
Antall liker
0
...Major Rudel fra  Luftwaffe...
Har lest boka om ham da jeg var ca 13. Mener å huske at boka faktisk het "Med eikeløv og sverd". Kanskje de har den ennå på Fredrikstad Bibliotek ?
 

Jet_Silver

Medlem
Ble medlem
23.11.2004
Innlegg
27
Antall liker
0
En god bok kan gjerne leses flere ganger!
Ja, men nå logger jeg av. Må hjem til Ouija-bordet mitt + at det blir en "lange køllers natt" inatt, hvor "Ernst Røhmen" hennes skal massakreres.
 
J

justincaz

Gjest
for de som ikke gidder å lese den utrolig grundige reasearchen i de flere bøkene som er ute (hvor mye av mistankene og faktaene overhode ikke kan motbevises) så er her litt info:

http://www.911wasalie.com/phpwebsite/
http://212.87.68.69/phpwebsite/index.php?module=announce&ANN_user_op=view&ANN_id=14
http://212.87.68.69/phpwebsite/index.php?module=announce&ANN_user_op=view&ANN_id=13
http://www.physics911.net/
http://www.911wasalie.com/phpwebsite/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=22

1. ingen stålbygning som twin towers kan kollapse av flammer. stål smelter ved over dobbelt så høy temperatur som hydro-karbone flammer kan skape. prøv selv.
et tårn består av 236 eksterne og 47 interne stålbjelker -en meter brede.
2. de er konstruert for å tåle langt mer sideveis energi enn noe 60tonn fly.
3. begge tårnene falt på rundt 8sekund som tilsvarer fritt fall. UMULIG
4. en bygning nummer 3 over 100m unna kollapset i samme maner, ingen fly traff denne -og den hadde en pitteliten brann allerede før angrepet.
5. hvorfor er alle bjelkene pent delt opp og helskinnet i alle bilder, ingenting er bendet.
6. i all video av flyene, viser ingen av de vinduer på siden.


7.hvordan har osama fått montert ekstrautstyr under?


8. hva er den store laser-lignende saken som beveger seg før sammentreffet?



http://letsroll911.net/phpwebsite/images/photoalbum/13/1112-0044.jpg[img]
[img]http://letsroll911.net/phpwebsite/images/photoalbum/13/1112-0127.jpg
9. hvor er flyet, brant opp allerede?


10. ?? brann og eksplosjoner FØR flyet treffer?
11. hvorfor er det bilder av flere overlevede i samme etasje som flyet traff kort etter brannen når ikke 47 bjelker takler flammene??
12. hvorfor er det mye røyk og lite flammer i nesten alle bilder? fordi flammene ikke får nok oksygen.
13. brannen i sør-tårnet var så liten at den ikke spredde på andre siden av samme etasje engang!
14. det finnes ingen richters data fra sammentreffet på pentagon i det hele tatt. selv om det finnes data for alle eksplosjonene i new york. for liten.
15. boeing flyene ble hørt lenge før de traff world trade. derfor mye video, hvorfor hørte ingen flyet ved pentagon som skal ha vært bare meter over bakken?
16. hvordan fant osama frem til pentagon og twin towers over skyene, UTEN kontakt med bakkemannskap? brukte kart og kompass?

man kan fortsette til evig tid......
 
U

Uno

Gjest
Tror du på dette selv eller har du kun lyst til å drøfte muligheten for at det kan være en konspirasjon?
 
U

Uno

Gjest
Dette minner meg svært om hvordan man prøvde å bevise hvordan månelandingen var en hoax. Men punkt for punkt ble disse "bevisene" vitenskapelig slaktet.
 
J

justincaz

Gjest
ikke halvparten av punktene er noen gang blitt "vitenskapelig slaktet".

9/11 er en langt større sak. med usansynlig mange tilfeldigheter og rare aspekter. -vitenskapelig satt hardt på prøve. de GRUNDIGE bøkene som er å få tak i tar for seg langt mer informasjon enn noen få månebilder. og bør leses av alle. inntil da, for deg og alle godtroende, blir all den informasjonen en kospirasjon av konspirasjonen.
 
U

Uno

Gjest
Dreier seg om ensidig kildebruk fra din side. Nevn et punkt i månelandingkonspirasjonsteoriene som ikke er slaktet.
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.344
Antall liker
16.457
Sted
Østfold
Det er ingen konspirasjon. Jeg og dama ble sammen 9/11, verre er det ikke. Hvorfor skulle vi lyve om det? ;D
 
Topp Bunn