8x12_TOM's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    2.198
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ja det er viktig å navne targeten riktig det gir jo et hint om hvilke ører som har bidratt 😇

Når det gjelder koko delen skylder jeg på politikere da de kan få den mest sindige person til å klikke i vinkel med idiotiske beslutninger legger ved et eksempel på hvordan skape livsfarlige situasjoner

Dette mesterverket holdt 3-4 mann i arbeid i tre uker da de først klarte å bygge det på den andre høyresiden

Vis vedlegget 1163701
    Genialt, akkurat før en høyresving, potensiale for bulking der….

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.639
    Sted
    Holmestrand
    Genialt, akkurat før en høyresving, potensiale for bulking der….
    Ta dere en tur til Grimstad og sjekk Grooseveien.
    På denne biten på drøyt 2km har de anlagt sikkert 10-15 slike, noen på hver dide av veien.
    Helt kokko, for de aller fleste, da med unntak av lokale bilopprettere…
    IMG_1338.jpeg

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    10.738
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Ta dere en tur til Grimstad og sjekk Grooseveien.
    På denne biten på drøyt 2km har de anlagt sikkert 10-15 slike, noen på hver dide av veien.
    Helt kokko, for de aller fleste, da med unntak av lokale bilopprettere…
    Vis vedlegget 1163706
    21 stk er det. Helt idiotisk. Da er det faktisk bedre med fartshumper.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.283
    Sted
    Langesund
    Ja en kan lure på hvem som sitter å bestemmer sånt. Ja, ja blir jeg hindre i tid, blir det bare kompensere med å kjøre ennå fortere andre steder. 20 over er ofte det som blir brukt, og varslig på alt av bokser purk og faenskap. ;)
    Dette er omtrent like dumt og Audiolenses muligheter i target designer. Tenk om en kunne brukt de vanlige metodene med hyller og punkter med Q og nivå.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.283
    Sted
    Langesund
    At Audiolense får litt pes er rett og slett fordi det ikke er lett å forstå seg på. Mulig jeg er treg, er vel en sjans for det.
    Men det jeg etter hvert har forstått er at all tidskorrigering over Schrøeder-frekvens må gjøres med stor forsiktighet.

Har hatt en del korrigeringer som har en flott renhet over seg, men blir noe brystklangfattige og kjedelige, men med tilføring av nettopp det har det fort blitt ullent og litt lukket.
    Etter masse fram og tilbake har jeg fått til en jeg mener har fått godt med brystklang uten og bli lukket. Kommer nesten mer fram i lydbildet med mer nerve - moro :) nakne rene stemmer er litt kjedelig i mine ører.

MakkinTosken

Godseier
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    55.710
    Sted
    Me? Just hanging around!
    Torget vurderinger
    7
    Ja, åpner man vinduene på vid gap og lar algoritmene kverne alt som skjer i rommet, blir det fort galt. Men har ikke inntrykk av at det å fluffe litt på det som må betraktes som direktelyd gir negative utslag, snarere tvert i mot.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.283
    Sted
    Langesund
    Ekstremt fornøyd med hvordan simuleringen ble med så lite korrigering.
    Toppene på de forskjellige kanalene ligger helt jevnt og det stjeler nesten ikke volum i det hele tatt.
    Dette er det beste til nå bortsett fra frekvensgang. Den er mer rufsete enn før, men det høres interessant ut, det er viktig
    20251128_194414.jpg
    20251128_195928.jpg
    20251128_194927.jpg

Sist redigert:

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.283
    Sted
    Langesund
    Ellers vil jeg opphold meg i denne militær legningen neste uke. Toroms med eget basseng.
    28.11.png

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn