15% faktisk, og da må det jo være bra vinIkke vinkjenner, men jeg kan uttale meg slik 77% av norges befolking gjør. Hvis den har alkohol, så klart!
15% faktisk, og da må det jo være bra vinIkke vinkjenner, men jeg kan uttale meg slik 77% av norges befolking gjør. Hvis den har alkohol, så klart!
Det er i alle fall en dyr vin 600,- på polet. Dette er hva de sier "Rik og fyldig på smak med moden og rik stenfrukt og streif av nøtter."Dere som kjenner deres vin. Er dette noe å drikke uten mat til?
Vis vedlegget 1135362
Både sterk og dyr, ja da er den helt sikkert magisk.Det er i alle fall en dyr vin 600,- på polet. Dette er hva de sier "Rik og fyldig på smak med moden og rik stenfrukt og streif av nøtter."
Jeg har aldri smakt den, men den er sikkert drikbar![]()
Da venter jeg til den anledningen.Det er dessverre en rødvin som er tilpasset og best når den drikkes i badstu samtidig som en latvisk wrestler denger ballene dine med en overmoden hyse
Hvordan går det med årets vindrue-produksjon hos deg?Null problem, du har badstue så sender jeg ned en ikke alt for stor dud fra treningen så slipper vinen å gå ut på dato
Og takk til Karmana som deler av sin erfaring fra hvordan drikke denne vinen, jeg har også en flaske jeg lurer på men tror jeg foretrekker å drikken den som uvitende
Du lever for enkelt bergis. Masse nytelsen bortenfor horn og matHerre min hatt...for noen vulgære herrer.
Anstendigheten forvitrer her på HFS.
![]()
Hvordan går det med årets vindrue-produksjon hos deg?
Blir samme type rødvin, som ble nevnt over, satt i produksjon utifra din hage?