Ser kos ut, jeg har kun vært på LindåsTakker folkens, Lindos er det
Ikke Kos.. RhodosSer kos ut, jeg har kun vært på Lindås![]()
Ser ikke galt ut dette. Kos deg på ferie.
Gratulerer, Tor!Får litt tid for meg selv på morgenene da frua liker å sove ut på turene nede i varmen.
Sitter å tenker på aldersbarrierer og hvordan vi takler det. Har opp igjennom passert alle uten å føle noe som helst forandring eller uro.
I går bikket jeg over til 60 og føler egentlig bare velvære som gir energi til videre fokus i livet. Kommer nok til å smelle sammen et hytt høyttalerbygg etter hvert, mye basert på de elementene jeg har. Det som står her er jo tross alt bare en uferdig venterigg......
Den har jo også fått hard medfart på jobb, To ganger på samme dag datt den ned over fire meter og ned i belegningssteinen under. Helt uten deksel. Skulle hatt epletelefon daJa, noe feil må det være den er meget god til å ta bilder - normalt.
Hvordan kom du til den konklusjonen? Føler egentlig at jeg har tatt en del avgjørelser rundt min lyd som strider i mot det de lærde taler.Gratulerer så mye med overstått milepæl, Mester Tor!
Du har jo også blitt noe som må betegnes som nestor innen denne hobbyen som har opptatt deg i mange år, enten du vil vedkjenne deg det eller ikke!
mvh
André
Jo, det skal jeg fortelle deg!Hvordan kom du til den konklusjonen? Føler egentlig at jeg har tatt en del avgjørelser rundt min lyd som strider i mot det de lærde taler.
Liker Al bedre enn Paal.Bra plate! Paal var kanskje stemmen, men Al var hovedårsaken til alle de gode låtene![]()
En ekstra bonus med Shanty-festival. Registrerer med solen i øynene her på Foldnes at været var bedre i Langesund i fjorLiker Al bedre enn Paal.
Nå er det forresten Shanty-festival denne helgen,. Et år siden du var her første gang