Tenkte det siste ja, tenkte mer en jeg skrevBør vel ha 4 kanaler til for å få stereo vil jeg tro om det ikke er 4 stereo kanaler daHmm, den har 4 kanaler, mulig jeg har gjort en tellefeil (dypbass, mellombass, mellomtone og diskant?)den har vel for få kanaler?
Men uansett så er det jo best å få det en har til å fungere, ofte med software er det gjerne en viss brukerterskel en skal over i starten, så går det vanligvis greit videre.
Dette var ufattelig generøst og en tjeneste jeg setter meget stor pris på , men må prøve litt til på egenhånd. Klarer jeg det ikke, er du hjertelig velkommen, men at du ikke skal ha litt for det, kan du bare glemme - sånn er det med den sakenHei Tor, kjenner til følelsen.
Er travle tider så første mulighet å komme sørover for meg er den 14 hvis du ikke får løst ting før.
Pengene kan du beholde.
Du har PM (snart)Ja stakkars, Jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er å lære noen, som ikke vet hvem vei en skal holde hammeren, å bygge et hus. Jeg har gått i lås å gidder ikke prøve noe mer. Gir 20.000,- til den som får godlyd i oppsettet mitt
Hva er IT???.........Hei!
Har ikke fått med meg alle detaljene her, men er du sikkert på at du har installert driverne/SW til Aurora riktig. Du har tidligere nevnt at du ikke er høykompetent på IT - og er det en ting Lynx kan bli bedre på - så er det å ha gode instrukser for hvilke programmer du skal installere på PCen.
(Ellers er forøvrig software til Lynx Aurora med USB interface så dårlig og rotete, at jeg valgte å kjøpe Lynx AES16 for å å bruke den "gode gamle " Lynx mixeren! Altså - det er to forskjellige Softwaremixerere med USB og AES tillkobling. Den siste er intuitiv og oversitkelig, USB varianten greide jeg aldri å skjønne)
Mvh
OMF
Takk freddie77 det var nyttig informasjon. Da ligger den klar for bruk på oppgavelinjen.Har du forresten Windows, 8x12?
Det er et innebygget verktøy som heter Uklippsverktøy på norsk eller Snipping Tool på engelsk som er greit å ta bilder av innholdet på skjermen med.
Vanskelig å svare på dette, skal ha kjøpt nytt produkt gjennom Ljudia Norge. Sendte den inn dit i dag med A-post, så får de se på den.Har preampen din vært åpnet før du fikk den da?
Noen som allerede har fikla?
Derfor den ikke funker da?
Kjøpte du ny eller brukt?
Pc lyd er lousy anyway.
He-he, hvor gammel er du?Pc lyd er lousy anyway.
Uenig. Pc lyd kan være veldig bra. Hva er det som liksom skal gjøre pc så dårlig når alt foregår i digital domenet?Pc lyd er lousy anyway.
Slapp av, han har bare lukta for lenge på bommulsdotten dyppet i linolje....He-he, hvor gammel er du?Pc lyd er lousy anyway.
Fant ut av detteSpør litt rundt følsomhet på mikrofoner. Min har 36mV/Pa følsomhet mens Behringer ecm8000 har -60dBV. Tro det er ganske stor forskjell på hva de trenger av gain.
Noen som kan regne ut dette?
På stell skal det være. Mangler bare det anekoiske kammeret nå! ;DDa har Ljudia sett på mini preen og friskmeldt den. Den hadde tydeligvis vært åpnet.
Kommer nok til å hente den, men den vil ikke bli brukt.
Har i god puristisk ånd flesket til med denne
Vis vedlegget 386776