Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.804
ja, noe annet skulle tatt seg ut ShyFant litt gammel overtro i en kasse jeg hadde stående. Fy flate det hjalp på lyden
ja, noe annet skulle tatt seg ut ShyFant litt gammel overtro i en kasse jeg hadde stående. Fy flate det hjalp på lyden
Det har jeg fått med meg, og har vel også ytret at det var et hakk ned for min del i forhold til hva jeg verdsetter ved et oppsett.RÅ hornoppsett i Bergen...?? Var vel en som prøvde seg men gikk visst over til skjermbrett
Det der ble vi ferdige med før vi giftet oss. Kona og jeg vet at lykken er større når jeg ikke er med på shopping. 30 år gammel lærdom…Det var nydelig vær I Bergen i kveld.
Ut på kles shopping med madammen i morgen. Gleder meg ikke veldig, men har lovet å utvide garderoben hennes litt.
Vis vedlegget 944600
Det stemmer i følge husverten. Bor der i to dager.Innkvartering i Mathopen eller noe annet som skjer der?
Noen må dra kortet og koden gir jeg ikke fra meg.Det der ble vi ferdige med før vi giftet oss. Kona og jeg vet at lykken er større når jeg ikke er med på shopping. 30 år gammel lærdom…
Det tykke teppet på gulvet dreper mye i toppen synes jeg.De har jobbet myyyyye med det rommet på Duet. De gangene jeg har vært der synes jeg dessverre ikke rommet yter rettferdighet til alt det flotte utstyret de har hatt på demo.
Det jeg hørte av topp var braDet tykke teppet på gulvet dreper mye i toppen synes jeg.
Tipper Piega har sikkert hatt godt av teppet. Men på andre høyttalere synes jeg ikke detDet jeg hørte av topp var bra
Har bare min egen smak, som kanskje heller mot en mørkere klangbalanse enn hva andre liker.Når man veit hva Tor legger i å spille korrekt. Er det ikke lett å gjøre den Herren fornøyd
Enig med deg om dine preferanser, det om har for mye oppover blir fort litt masete.Har bare min egen smak, som kanskje heller mot en mørkere klangbalanse enn hva andre liker.
Ca 95%av oppsett jeg hører tenderer til å liksom ta i litt ekstra oppover i frekvens, for å bevise at de kan levere masse flotte detaljer. Virkeligheten oppleves ikke slik for meg.
95% var jo virkelig et presist anslag! Om du ser på grafen under befinner vel din huskurve seg tett på 90%en. Selv synes jeg også mye lett kan bli lyst og anmassende. Hva er årsaken? Kanskje vi gjennom et langt liv har misbrukt hørselen?Har bare min egen smak, som kanskje heller mot en mørkere klangbalanse enn hva andre liker.
Ca 95%av oppsett jeg hører tenderer til å liksom ta i litt ekstra oppover i frekvens for å bevise at de kan levere masse flotte detaljer. Virkeligheten oppleves ikke slik for meg.
Lagde en ny target også.Her følges prinsippet den som intet våger….. har du spart target i det minste?
Du får uansett lekt med lyd mens andre må skru kjøkken
Fint å se du følger med. Kunne jo bare for moro skyld kjørt en hard kalibrering for så å tre u-mik inn på nøyaktig samme sted. Kunne jo blitt noe pent å se påJaggu sa'n kurver få bli kurver!
Nei, vi vet jo at du har kontroll, så slike kurver er vel nå bare nyttig for egen referanse. Dessuten har vi alle ulike rom, så dine kurver vil jo nødvendigvis ikke oppleves likt hos andre.....men det kommer nok ingen REW måling denne gang.
Helt enig, dessuten mye billigere enn for eksempel å bytte komponenter i hytt og pine, kan hende det til og med har større effektNei, vi vet jo at du har kontroll, så slike kurver er vel nå bare nyttig for egen referanse. Dessuten har vi alle ulike rom, så dine kurver vil jo nødvendigvis ikke oppleves likt hos andre.
Uansett morsomt å se at du ikke hviler på dine laurbær og sier deg fornøyd, men fortsetter å snu på steinene etter nye opplevelser.