Hvorfor har det ikke noget at gøre med 4K? Trådens navn er 4K bedst?
Samsung op-skalerer til 4K og det er en forbedring.
Jeg synes, at der er endnu bedre, når jeg lader min nye Marantz AV 8802A gøre det.
Men bedste er ægte 4 K film, som jeg er gået i gang med at se er en oplevelse. Jeg har købt en Nvidia Shield, så jeg dermed kan se 4K film. Den klarhed er forrygende og jeg syntes at en ting som dybdeperspektiv bliver meget bedre, fordi det i baggrunden er så skarpt.
Hvor finner du 4k materiale? Såvidt jeg vet er vel alt fortsatt vanlig 1080p utenom ihjelkomprimert Netflix. Dette gjør vel at selve oppskalerings algoritmen er viktigere enn selve oppløsningen ettersom oppløsningen i seg selv ikke vil gjøre noe med dette.
Hej
thohaug
Der er i mange år optaget i 4K, 5K og 8K. Så mange er klar til at blive udgivet i 4K.
Jeg har dem fra en ven. Han har 4K film, men ikke 4K fjernsyn. Men det har jeg, så de blev vist på min skærm, da han godt ville se kvalitet af 4K film. Jeg ved ikke hvor han har det fra. Men jeg har i 4K, og det er interessant, imedens vi venter på at 4K afspillere skal komme på markedet.
Følgende er afprøvet:
Chappie 2015 4K 2160p
The Fifth Element 1997 4K 2160p. Det er en af mine bedste film og den er så flot i 4K.
Mad Max Fury Road 2015
Mission Impossible- Rouge Nation 2015 4K 2160 p
Salt 2010 2160 p 4K
Tomorrowland. A world Beyond 2015 4K 7.1 True HD.
Total Recall 2012. 4K. 2160 p.
Jeg har set brudstykker af den nye Disney film. Den er imponerende. Men jeg har den ikke.
Jeg har lige meldt mig til Netflix, men det dur ikke med 4K, da jeg ikke har nok hastighed. Så det skal jeg afmeldes derfra.
Jeg har et 65 tommer Samsung og i 4K på 3 - 4 meters afstand er det et kæmpe løft.