47-lab sin platespiller nå også i sort:
Vedlegg
-
55.3 KB Visninger: 129
-
70.9 KB Visninger: 124
Så vidt jeg vet er Hagto det eneste forummedlemmet som har hørt denne spilleren, disse bildene skal være fra en messequad_lars skrev:Stilig platespiller. Er det din? 8)
Hvem er herren på bildet? Mr. Kimura himself?
Ja jeg synes også den var pen i sort. Kanskje en dag...........superhkm skrev:Så vidt jeg vet er Hagto det eneste forummedlemmet som har hørt denne spilleren, disse bildene skal være fra en messequad_lars skrev:Stilig platespiller. Er det din? 8)
Hvem er herren på bildet? Mr. Kimura himself?
i tyskland, men den skal også bli å høre i Milano neste helg.
Det skal være Kimura-San, han begynner visst å bli litt grå.
Det begynner å bli en del bilder av denne spilleren på nettet nå men fortsatt har jeg ikke forstått hvordan man kombinerer kontrarotasjon med magnetopplagring.
Den var ikke værst i svart Torry, nå som jeg akkurat hadde vent meg til utseendet på den i aluminium natur ..
hifiguru skrev:Synes høyttaleren til høyre der så spennende ut også jeg....![]()
Det er jeg dessverre ikke sikker på. Hadde det litt for travelt, og litt for mye jeg skulle rekke den dagen. Hvis du ser på venstre siden av spilleren så ser det ikke ut til å være noe strømforsyning på selve spilleren, ser litt for smått og spinkelt ut? Ledningen som går ut minner vel også litt om ledningene fra de andre strømforsyningene?superhkm skrev:Du som så denne i Stockholm Hagto, var det ekstern strømforsyning og motorstyring til den ?
Lurer selv også nå fordi jeg husker ikke at jeg så noen løse bokser/strømforsyninger, ingen powerdumty eller humty ;Dsuperhkm skrev:Det var noen forferdelig dårlige bilder av veldig spennende motiver, har googlet denne spilleren ganske iherdig , men uten å finne disse. Det ser ut som prototypen. Interessant å se isolasjonen av motoren.
Det sitter et lite print bak motoren i beste 47 stil, knøttanes smått med flekkede kondiser og plastisolerte ledninger, tro om dette er hele styringa ?
Høres spennende utsuperhkm skrev:Sikkert klokt.
Hvis ikke noe radikalt skulle skje tror jeg neste innkjøp til systemet ( lesrosjektet ) mitt
kan bli den PUen som er vist der, MCBee har fått gode svært gode kritikker både i Hifi+ og på 6moons, og den er vel strengt tatt laget til min arm og til min RIAA, det må bli riktig det. Vi får se om far klarer å lure unna noen kroner i løpet av vinteren...![]()