30-årsjubileum for Osafestivalen i 2024

SAD-0924 (1 of 7).jpg

Årets Osafestival var den 30. i rekkja. Grunna coronarestriksjonane og kravet til avstand flytta festivalen i 2020 inn i Voss Idrettshall for dei store trekkplastera på kveldstid, og med god plass este talet på besøkjande til det mangedoble. Frå 18 programpostar og 2 mill. kroner i omsetnad i 2018 auka dette til 50 og 4,6 mill. i fjor. Tala for i år har eg ikkje, og eg har ingen planar om å ringa festivalleiar Ida Dyrkorn Heierdal for meir info. Ho skal får kvila seg eit par dagar.

TORSDAG
Festivalen tjuvstarta alt torsdag med to konsertar i baren på 3 Brør, som tidlegare var potetkjellar i denne flotte trebygninga på Torget midt i Voss sentrum - ein populær tilhaldsstad både for vesser (vossingar) og turistar, særskilt sumarsdagen med uteareal. “Supportbandet" Vegard Hansen og Ragna V. Sletten, som fann både samspelet og kjærleiken på Osa-akademiet tidlegare, varma opp med vakre låtar på trekkspel og fele, og som alltid med folkemusikarar - lystige og mindre lystige soger mellom låtane. Men dei siterer eg ikkje, for det er musikarane sin løyndom, ein del av showet som dei reiser rundt med. Dei som ikkje møter, lyt berre finna seg i å gå glipp av moroa! God lyd frå gamal Bose PA....

Les heile artikkelen om Osafestivalen hos Audiophile.no....

SAD-0924 (7 of 7).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.358
Link til alle artikler
511
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Kupid – ny fargerik og kompakt budsjettmodell fra Dali

Kupid – ny fargerik og kompakt budsjettmodell fra Dali

• 0
Dali har nettopp lettet på sløret til en ny budsjetthøyttaler i den kompakte enden av spekteret. Og navnet Kupid gir lett assosiasjoner som kan avspeile på at det er fort gjort å bli forelsket i...
Fortsett
Audiophile.no
Tandberg-månad med fleire Tandbergmodellar og fem pilsnerøl – Stig Arne si dagbok juli 2025

Tandberg-månad med fleire Tandbergmodellar og fem pilsnerøl – Stig Arne si dagbok juli 2025

• 0
Ein bukett Tandberg. Siste verset? Neppe! Fleire er på veg. Men i denne omgangen har me samanlikna Sølvsuper 11 med 12, samt TR 220 og TR 2030. Ein av dei ein skikkeleg godbit, men berre utan den...
Fortsett
Audiophile.no
H150 – ny integrert i mellomklassen fra Hegel

H150 – ny integrert i mellomklassen fra Hegel

• 1
I dag har Hegel lansert en ny integrert strømmeforsterker. Modellen heter H150 og erstatter Hegel H120 i mellomklassesegmentet. Hegel presenterer den rykende ferske H150 som den...
Fortsett
Audiophile.no
Vancouver Audio Festival – 20. september 2025

Vancouver Audio Festival – 20. september 2025

• 0
Vi vet alle at det er i Horten ting foregår 20-21 september i år. Men hvis du av uforståelig grunn ikke befinner deg i Horten den helgen, har du et alternativ dersom vestkysten av Canada skulle...
Fortsett
Audiophile.no
TDAI 2210 – ny modulær strømmeforsterker fra Lyngdorf

TDAI 2210 – ny modulær strømmeforsterker fra Lyngdorf

• 0
Lyngdorf har lettet på sløret til sin nyeste modulære strømmeforsterker TDAI 2210. Den befinner seg i Premiumsegmentet, og er beregnet å komme i hyllene i løpet av september. Integrerte...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Deep Purple – Made in Japan 50 – Steven Wilson 2025 remix

PLATESMAKING: Deep Purple – Made in Japan 50 – Steven Wilson 2025 remix

• 7
I dag ble en forsinket 50-års jubileumsutgivelse av Deep Purple sitt legendariske livealbum utgitt. Jeg har prøvesmakt på Steven Wilson sin remiks, femti-to år etter mitt første møte med...
Fortsett
Topp Bunn