Diverse 23 september 2015

H

Hardingfele

Gjest
Titusener av blogginlegg, millioner av kommentarer, mengder av bekymrede som undrer på hvordan Endetiden best kan takles nå den 23. september.
Når utløper fristen? Er det når døgnet skifter på Den internasjonale datolinjen? Da har man enda noen timer å gå på til å glede seg til undergangen.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.288
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
kl. 09.23 - 23.09.2015 amerikansk tid er akkurat nå.
Hodepina er gått over..... :)

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Meisingset ja. Hennes hjemsted er vel ikke så langt fra Mannen?
På Meisingsets tid var det dessuten vanskeligere å drive informasjonshåndtering. Den gangen fantes fortsatt problemer. Nå vil selv bolig ved foten av Mannen kun representere en utfordring, også om man er der når raset går, og det gjør alt så mye greiere.

H

Hardingfele

Gjest
Tidssoner, totte. California kan enda rekke å se halve delstaten gli ned i Stillehavet.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.651
Jeg er ikke helt oppdatert. Hva er det egentlig som liksom skal skje i dag?

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.426
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Meisingset ja. Hennes hjemsted er vel ikke så langt fra Mannen?
På Meisingsets tid var det dessuten vanskeligere å drive informasjonshåndtering. Den gangen fantes fortsatt problemer. Nå vil selv bolig ved foten av Mannen kun representere en utfordring, også om man er der når raset går, og det gjør alt så mye greiere.
Bare man sørger for at håndteringen er robust!

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.147
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg var hos legen idag, og fikk ikke dødsdom denne gangen heller. Men sjokk ble det.
Påvist økning i hjerterytme og blodtrykk, skyldtes at den gamle fastlegen var blitt til en usedvanlig blid og veldreid kvinnelig turnuskandidat.
Håper viruset er livskraftig, og ser for meg gjentatte snarlige helsebringende konsultasjoner. Uansett dato. Kan det være en konspirasjon?

H

Hardingfele

Gjest
Kanskje kjøpe T-skjorte: Jeg overlevde 23. september 2015

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Når er neste gang verden skal gå under? Det blir spennende.

Topp Bunn