Jeg er enig med deg at det er et fullrangesystem som må til for å få den komplette gjengivelse, og det tror jeg de fleste er enig i innerst inne. Men her er også problemet. Selv om de fleste er enig i at fullrange er det som må til, så er jo denne tråden det beste beviset for at mange føler seg tråkket på fordi de IKKE spiller på et fullrangesystem.
Jeg har tidligere i tråden sagt at jeg har tidligere levd lykkelig uviten uten et fullrangesystem, og det mener jeg at man uproblematisk kan gjøre så lenge man er fornøyd selv. Problemet er derimot hvis man får gleden av å oppleve et fullrangesystem, det er sterkt vanedannende. Da får man ta standpunkt til om dette er noe jeg ønsker å strekke meg etter.
På Hifi-sentralen råder Jante-loven til de grader. Dette ser vi utslag av i mange tråder.
Du skal ikke tro at du er bedre enn meg, bare fordi du har noe som er bedre enn det jeg har.
I denne tråden føler jeg at janteloven er i bruk igjen. Trådstarter blir halshugget fordi han har så uforskammet

stilt spørsmålet om ikke et fullrangsystem er bedre enn et ikke fullrangsystem.
Resultatet av dette livsfarlige ;D spørsmålet, er at alle fornærmede parter sliper sine Skarpspretter økser og går ut på jakt. Resultatet videre er denne tråden et godt eksempel på.
mvh
tem skrev:
Dersom ALLE leser litt mer,ser dere at ALLE er enige

.Også Flageborg mener jo at et fullrangesystem er det som må til.
Flageborg:Isteden for å svare sleivete kan du jo komme med et teoretisk utledning på hvorfor vi ikke kan få lavfrekvent bass i små rom.