HCS skrev:
norcad skrev:
Har du virkelig ikke noe "bedre" å irritere deg over HC?
Og hva betyr det egentlig hvor mange innlegg en mer eller mindre anonym bruker på HFS har?
Er det en form for status jeg helt har gått glipp av?
Hvis +1 er feil fordi det altfor enkelt gir et innlegg til, hva da med enkle; ja, nei, ok, enig e.l.?
Sliter ofte med at innleggene blir for lange jeg, og regner med det iriiterer flere.........
Burde det være en regel for antall ord pr innlegg, kanskje sånn at bare innlegg som inneholder fra 5 til 50 ord blir godkjent?
I såfall ber jeg noen moderator slette dette innlegget, som dessverre ble for langt. Igjen!
"Irritere" meg...? Hvor har du fått det ifra at jeg gjør det..Sier jo jeg smiler...Av disse "+1"... Hvis du LESER det jeg skriver da ??

...Hva folk har for status har neppe noe med antall innlegg...

.. Synes innlegget ditt var passe langt og fint jeg norcad.. Men lær deg å lese før du skriver... 8)
Fant irritasjonen i de to første setningene i første innlegget i denne tråden jeg.
At du etterpå prøver å glatte over det faktum med høflige fraser og smileys overser jeg glatt.
På et diskusjonsforum må man jo først og fremst ha noe å diskutere, så jeg regnet ikke med at du bare ville fortelle at du ble glad og smilte?
Det går jo ikke an å diskutere!
Nope, ingen tvil om at dette irriterer deg, og ingen tvil om at jeg synes det er tull å irritere seg over sånne bagateller.
I tillegg la du noen føringer mot antall innlegg og at dette var "juks" mao må antall innlegg vi andre brukerne har være noe som bekymrer eller irriterer deg det også!
Og ikke nekt på at jeg vet best hva du mener ;D
PS! Det som irriterer meg på alle forum er overdreven bruk av sitat. Skikkelig morsomt å lese de 10 siste innleggene i en rekke sitater, for så å lete etter om det egentlig ble kommentert til slutt eller ikke. Enda morsommere er det når sitatet inneholder de 10 altfor store bildene fra forrige post.
Ha ellers en fortreffelig god natt, og ikke la dette ta fra deg nattesøvnen nå da HC ;D