1 minutts stillhet

Roger Waters

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.05.2008
Innlegg
88
Antall liker
26
Torget vurderinger
4
Utrolig trist å lese at en av "våre" har gått bort så altfor tidlig, synes synd på familien og tiden som kommer men jeg ønsker deg alt vel på din siste reise.

Hvil i fred Herman

Raymond.
 

logan

Medlem
Ble medlem
04.02.2009
Innlegg
11
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Kondolerer. Mine tanker går til di etterlatte.
RIP. Herman. :'(
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Hei, jeg vil bare i all ydmykhet overbringe min dypeste og medfølte kondolanse til de etterlatte etter denne unge mannen som gikk så altfor tidlig bort, urk :( Uten sammenligning forøvrig så mista jeg farfar i jula, så jeg forstår så altfor godt hvordan det er å miste noen ja.

Forøvrig vil jeg også benytte anledningen til å minne oss alle inkl. meg selv om hva som faktisk er viktig her i livet, bla. a. at vi hifinerder blir enda rausere i forhold til hverandre, og til å ta enda bedre vare på våre nærmeste mens vi har hverandre, det skader ikke å vise litt ekstra omsorg for å si det sånn. Hjertelig takk for oppmerksomheten, kjære hifivenner.

Mvh
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Kondolere.
Har selv mistet en ung nevø i en tragisk bilulykke for noen år siden. Forferdelig strist når unge mennesker blir revet bort så brått.
 

score

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.06.2007
Innlegg
169
Antall liker
90
Sted
Re
Torget vurderinger
3
hei alle sammen,

herman var lillebroren min og dette er så ufattelig trist :'( jeg vil takke så mye for gode ord og omtanke fra dere her inne. mamma, pappa og lillesøster har også lest tråden og vi ble rørte alle sammen.

begravelsen var i går, det var en fin sermoni og vi tok vårt siste farvell.

mvh, kjersti jeanette (kona til score og søsteren til lil-h)
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.400
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
4
score skrev:
hei alle sammen,

herman var lillebroren min og dette er så ufattelig trist :'( jeg vil takke så mye for gode ord og omtanke fra dere her inne. mamma, pappa og lillesøster har også lest tråden og vi ble rørte alle sammen.

begravelsen var i går, det var en fin sermoni og vi tok vårt siste farvell.

mvh, kjersti jeanette (kona til score og søsteren til lil-h)
Jeg vet hvordan det er å miste et nært familiemedlem og føler virkelig med dere.

Vidar
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Virkelig trist å høre om dette , mine kondolanser går selvsagt til familie og nære venner.

Som det kommer frem i det flotte innlegget om Hermans jobb som postmann , er det neppe noen tvil om at han var en entusiast -.

Måtte han hvile i fred.

Mvh Espen Saatvedt.
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.470
Antall liker
31.825
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
score skrev:
hei alle sammen,

herman var lillebroren min og dette er så ufattelig trist :'( jeg vil takke så mye for gode ord og omtanke fra dere her inne. mamma, pappa og lillesøster har også lest tråden og vi ble rørte alle sammen.

begravelsen var i går, det var en fin sermoni og vi tok vårt siste farvell.

mvh, kjersti jeanette (kona til score og søsteren til lil-h)
Kjære Kjersti Jeanette.

Takk for din tilbakemelding til oss her inne.
Mange av oss som bare kjente Herman ved hans nick, men uansett så har denne tråden vist at vi er en familie så stor og med omsorgen så overveldende.
Vi føler med deg og dine pårørende og setter stor pris på din tilbakemelding til oss.

Klem gismo
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.877
Antall liker
8.160
Torget vurderinger
1
Kjære Kjersti Jeanette.

Det som hendte deres bror er dypt tragisk. Å forsvinne fra dette livet er dypt tragisk og meningsløst når det skjer med et menneske i ung alder. Det er en smerte vi alle får oppleve i livet, og en påminnelse om hvor sårbart alt liv er. Det er viktig å ta vare på hverandre, hver eneste dag.

Internet kan være så mangt. Nettsteder som Hifisentralen et gode, som skaper muligheter til å utvikle nye vennskap. Det gir oss muligheter til å komme i kontakt med andre mennesker som deler egne interesser og kan skape nye vennskapsrelasjoner. Slik som med deres bror. Og han har opplevd å komme i kontakt med mange her som han kunne dele noe han syntes var interessant og givende. Ingenting er som å dele noe man har stor glede av med andre. Og selv om dette med Hi-Fi bare er gjenstander, så er det slik med denne hobbyen at den gjerne setter oss i kontakt med andre og oss selv, skaper gode opplevelser, virker avspennende og frigjør oss litt fra verden omkring oss. Det er i seg selv er et gode, det å få være glødende opptatt av noe. Det er godt for alle mennesker å oppleve at man er del av noe, og får positiv respons på seg selv og kan stifte nye bekjentskaper.

Jeg ønsker deg og din familie, og Hermans alle venner alt vel, og håper at vårt engasjement for Herman og dere gir trøst i denne tunge tiden.


Min dypeste medfølelse

Bjørn
 
Topp Bunn