|
Fin historie, hyggelig at du delte den.mag skrev:Dette var forferdelig trist.
Mine kondolanser og varme tanker går til familie og venner.
Jeg fikk meldingen når jeg var på ferie i US og ble helt satt ut av dette.
Første gang jeg møtte Herman var vel for 2-3 år siden. Han studerte på Høgskolen i Vestfold, og hadde ferie og helgejobb som postmann på Tolvsrød og råel.
Jeg abonnerer på noen hifi blader og dette hadde jo Herman lagt merke til. En formiddag jeg stod ute så kom Herman med post. Han kom bort og lurte på om jeg var interessert i hifi og hjemmekino. Vi kom i prat og jeg ba han med opp på hifi rommet. Vi fikk spillt litt musikk og pratet hifi og hjemmekino. (tror nok posten kom litt senere frem den dagen).
Jeg var hjemme hos Herman og fikk hørt på musikk og diverse filmdemo. som "fattig" student så hadde han virkelig et flott oppsett. Vi pratet masse om filmer, og her hadde han virkelig peil. Han kom på flere besøk i Tønsberg, og et besøk hos meg i Bergen også i forbindelse med studier. Alltid veldig hyggelig og grei. Oppegående og kunnskapsrik.
Herman var en virkelig flott hifi og film venn som jeg kommer til å savne masse.
Rett før jeg reiste på ferie så sendte han meg 5 brente cd'er med diverse musikk han likte. Det skal bli veldig spesielt følelsemessig å høre på dette nå.
Dette er trist og tungt og mine tanker går til nærmeste famillie som har mistets sin sønn og bror og et flott
menneske som forlot oss så altfor tidlig.
Takk for at jeg fikk møte deg.
Farvel.
Geir.