Hva fortrekker dere, eller blir det "RIAA, og ferdig med saken"? 
Kan den ta bort peiskos fra mine gamle slitte lp'er stemmer jeg forIEC equalisation. This is an alternative to the standard RIAA equalisation curve used when making LPs. The IEC setting appears to be designed as a high-pass filter that removes very low frequencies from the signal and thus undermines the effects of rumble or feedback. If your turntable exhibits either you'd best get it sorted before buying a phono stage, but the IEC setting also helps reduce the cone-flapping effects that can occur with warped records.
De skjeve/bølgete får du byttet. De som skurrer kanskje må vaskes? Hender faktisk at helt nye plater har støv i rillene.Hehehe, må nok skuffe deg, sir!
Handla inn åtte splitter nye LP her om dagen. Har nå skjønt at å handle vinyl er sjanseseilas, nytt som brukt; tre av de er skjeve/bølgete, mens to knitrer som besatt og skurer på venstre kanal.
Skjønner ikke hva jeg driver med...![]()
Kanskje denne dingsen kan hjelpe,hvis det brukes reflekskassser og riaa uten subsonicfilter.
Link til utgave på 20hz,high pass:https://www.google.no/url?sa=t&rct=...9IKgAQ&usg=AFQjCNGJrx8US7W2_UaWRDbVoYIyIXMfBw
Link til 30hz highpass:
Harrison Labs FMOD Inline Crossover Pair 30 Hz High Pass RCA