Østfold Hifi tidligere hifi Fredrikstad?

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
atonal skrev:
Den 13.10 fyller jeg år, så da kan jeg ikke komme. Men kommer gjerne en annen kveld :)
Forresten, vil bare minne om at det ikke finnes rør i mitt anlegg, er jeg like velkommen da? ;D
Selvsagt er du velkommen :)
Bursdag ja,vel vi får ta en kveld etter bdagen din også,prøve å møtes litt oftere enn hver 3 mnd ?

/jan
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
atonal skrev:
Den 13.10 fyller jeg år, så da kan jeg ikke komme. Men kommer gjerne en annen kveld :)
Forresten, vil bare minne om at det ikke finnes rør i mitt anlegg, er jeg like velkommen da? ;D

Da kan jo alle sammen komme til deg. Mmmmmmmmmm Bløtkake.
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
Se her ja.Nå begynner det å ligne noe.
For mitt vedkommene så sitter jeg mest sannsynlig i en kano midt i villmarken 13okt,men skal tenke på dere jeg.
Bløtekake frister jo veldig da.For ikke å snakke om en liten konjakk og kanskje litt bokkøl det er fin fint sammen med bløtekake.
Atonal visst de med rør blir for høye på pæra så bare stjeler vi bare røra deres ;). For de sitte der å sture ;D
For vel prøve å få til noe litt oftere enn hvert kvartal.
JanR skrev:
atonal skrev:
Den 13.10 fyller jeg år, så da kan jeg ikke komme. Men kommer gjerne en annen kveld :)
Forresten, vil bare minne om at det ikke finnes rør i mitt anlegg, er jeg like velkommen da? ;D
Selvsagt er du velkommen :)
Bursdag ja,vel vi får ta en kveld etter bdagen din også,prøve å møtes litt oftere enn hver 3 mnd ?

/jan
Ser jo ut til å kunne bli en riktig så brokete forsammling dette her.Det er gull
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
[/quote]

Hei på dere :) Så morro.
rolfozzy og JH har også forvillet seg til Halden ;D

Da er det slettes ikke umulig at vi kan få samlet noen til en liten "klubb" i Halden/Sarpsborg/Fredrikstad (kanskje Moss til og med ;) )
Vet jo at det finns noen der ute men virker som de fleste holder seg for seg selv,det må vi jo få gjort noe med.


/jan


[/quote]
Har noen fra Moss som er klare også.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
FDS skrev:
Har noen fra Moss som er klare også.
Du milde :)
Godt godt da begynner det å ligne noe.
Regner ikke med at alle kan på akkurat den lørdagen eller akkurat den datoen,ikke noe problem iofs.
Etter en 2-3-4 "møter" så har nok alle fått hilst på hverandre.

Men den 13/10 kan jeg som sagt ha en liten "gathering" her om det er interesse for det.
Skal nok få truet inn 6-7-8 stk :)

/jan
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
Da sier vi det sånn.
Alle som er klare for enn kveld hos JanR 13-10 gir beskjed på ostfoldhifi@hotmail.com så får vi en oversikt på hvor mange og hvem som kommer.Håper på tilbake mld innen rimlig tid.Som JanR skriver så er det jo en viss begrensning 6-7-8 pers.
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
FDS skrev:
Se her ja.Nå begynner det å ligne noe.
For mitt vedkommene så sitter jeg mest sannsynlig i en kano midt i villmarken 13okt,men skal tenke på dere jeg.
Bløtekake frister jo veldig da.For ikke å snakke om en liten konjakk og kanskje litt bokkøl det er fin fint sammen med bløtekake.
Atonal visst de med rør blir for høye på pæra så bare stjeler vi bare røra deres ;). For de sitte der å sture ;D
For vel prøve å få til noe litt oftere enn hvert kvartal.
JanR skrev:
atonal skrev:
Den 13.10 fyller jeg år, så da kan jeg ikke komme. Men kommer gjerne en annen kveld :)
Forresten, vil bare minne om at det ikke finnes rør i mitt anlegg, er jeg like velkommen da? ;D
Selvsagt er du velkommen :)
Bursdag ja,vel vi får ta en kveld etter bdagen din også,prøve å møtes litt oftere enn hver 3 mnd ?

/jan
Ser jo ut til å kunne bli en riktig så brokete forsammling dette her.Det er gull
Kan ta vare på litt kakerester og cognacdråper til vi møtes, hvis det er interessant ;D
Ellers vil jeg helst ikke bruke i mot folk at de rør-fans, mobbing er som kjent ikke pent 8)
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
Sier aldrig nei til Konjakk og kake(i den rekkefølge ::))
Prøve å ikke mobbe rør(e)huene. Frykter at jeg kan bli en av dem ganske snart bare lommeboka ikke tar fyr først.
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
FDS skrev:
Sier aldrig nei til Konjakk og kake(i den rekkefølge ::))
Prøve å ikke mobbe rør(e)huene. Frykter at jeg kan bli en av dem ganske snart bare lommeboka ikke tar fyr først.
Rør er faktisk bra saker (er skap-rør fan ;) ) Ser frem til lytting hos rør-ekspertene :)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
ROCKETOR skrev:
Hei Østfold Hifi

Sender et signal fra grensebyen at det er flere interesserte i Halden.
Vi drar på studietur til Horten hver høst. Alle fire har 300B-oppsett i heimen ;D

rt
Så det er Halden som er 300B byen ?
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
Ser ut som Halden legger hendene sine over 300B og vinylen her i distriktet.
 

frodesko

Medlem
Ble medlem
20.05.2007
Innlegg
44
Antall liker
0
Da har vi fått vårt eget underforum her på Hfs nemlig Østfold Hifi under Hifi foreninger/klubber.
Ingen har postet noe der ennå så om noen ønsker å ta jomfruligheten. ;D
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
FDS skrev:
Da har vi fått vårt eget underforum her på Hfs nemlig Østfold Hifi under Hifi foreninger/klubber.
Ingen har postet noe der ennå så om noen ønsker å ta jomfruligheten. ;D
Det er da president/diktator/generalsekretær som skal lage åpningsinnlegget der. Værsågo.
 
Topp Bunn