Øresus - Tønsberg og omegn lydlaug

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Eneste lørdag 30. i år er i august ;)
     

    mag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Innlegg
    432
    Antall liker
    44
    Hei Andreas.
    Takk for en veldig hyggelig kveld med mye bra musikk på et meget godt anlegg. Har bare hørt Montana på messer før med blandet erfaring, men hjemme hos deg spilte de virkelig bra. God klang fra topp til bunn.
    Veldig hyggelig å møte nye mennesker med samme gode hobbyen. Veldig bra noen omsider fikk dratt i gang en lyttekveld. Ser frem til bilder med utfyllende kommentarer fra Magnus.

    Takk igjen Andreas, og hils din bedre(?) halvdel for veldig god sjokoladekake!

    Mvh Geir.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Hei alle sammen.

    Først en stor takk til Andreas for initiativ til lytte og skravlekveld. Andreas er også aktiv i et par andre laug, så at han så seg tid til dette var mildt sagt storveis! Takk for flott beverting med hjemmelagd kake og det meste av snacks, det falt i smak.

    De oppmøtte besto av verten Andreas, Lars Erik, Geir, Roger, Jan og undertegnede. Et par stykker kjørte denne kvelden, mens vi andre bla. nøt godt av Rogers medbrakte Talisker, hjertelig takk for den, Roger!

    Anlegget består av noen ganske så store Montanaer, Electrocompaniet pre og power, Cayin cd-spiller, i tillegg til en matchende senter, en sub (husker ikke fabrikant) og noen bakhøyttalere fra Dynavoice. De respektive modellbetegnelsene kan jeg ikke, dessverre.

    Vi spilte vel mildt sagt det meste av musikk, fra ho Kari, via prog-rock, americana, jazz og i det hele tatt.
    Anlegget er temmelig finplassert ift at lytteren sitter i midten av sofaen midt mellom høyttalerne som peker litt innover. Omtrent nærfeltslytting, dette. Bassen var jo virkelig av den voksne sorten, den feiget aldri ut.
    Skal ikke finanalysere noe om anlegget, fordi det rett og slett ikke finnes noe som er riktig eller feil, og det er heller ikke derfor vi har slike kvelder. Vi kan alle konstatere at her funket det aller meste av musikk bra, det var engasjerende lyd hele veien, vi storkoste oss. En anelse røft ved høyt volum, men da var det virkelig høyt, og rommer er nok synderen her. Rommet er forøvrig dempet med en del steinull og "organinnpakning", det hjelper nok godt i denne kjellerstuen. Det er vel det harde gulvet som skaper litt av utfordringene, men hva skulle vi gjort uten utfordringer i denne hobbyen, spilt musikk??

    Moro å få høre Montana skikkelig en gang. Skulle jeg klassifisert disse enkelt på noe vis, måtte jeg vel sagt at dette er en slags sted i mellom eldre Infinity og Jbl, mao. finessen fra Infinity og rockefaktoren til Jbl.

    Undertegnede har fått tatt noen bilder, men de bærer preg av mangel på eksternblitz, har derfor valgt litt utydelighet fremfor å benytte internblitz som ofte ødelegger alt sammen.

    Takk igjen alle sammen for en utrolig hyggelig kveld, dette var helt storartet. En spesiell takk til verten for å sette det hele i gang, i tillegg til at vi alle følte oss veldig godt velkomne!

    Anlegget:












    Fra venstre: Roger, Geir og Lars Erik



    Fra venste: Jan og verten Andreas



    Igjen Lars Erik, Geir og Roger



    God bevertning!



    Og til slutt Andreas sitt vintageutstyr, flotte saker for oss som liker slike ting!




    Edit: ble jo ikke akkurat supre disse bildene, får satse på at en skikkelig blitz er med neste gang.
     

    G.A.G.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    475
    Antall liker
    68
    Sted
    Vestfold
    Hei alle sammen,
    Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
    Synes det var storartet at vi kunne få til en seanse etter litt "hosteproblemer" i fjor høst. Og da var det ekstra hyggelig at vi ble så mange. Som nevnt blir jo en slik kveld en skravlekveld, og vi ga oss ikke før over 01:30! :D
    Artig med litt bilder, maha, og selv om de ikke ble helt 100, så fikk du med stemningen!
    Jeg gleder meg allerede til neste seanse!

    I forhold til romrelaterte problemer, så drømmer jeg om å få kjøpt et tykt teppe etterhvert. Det vet jeg vil fungere optimalt (og mye bedre enn "organinnpakningen" ;D). Men det teppet jeg vil ha må være "custom made", og det er ikke billig, dessverre.

    Hvis noen har lyst til å stikke innom i påvente av neste seanse, er kjellerstua alltid klar! :D

    Til neste gang....(og det må bli snart)!

    Mvh
    Andreas
     
    S

    smog

    Gjest
    Da har vi kjøpt hus på Tolvsrød, men flytter ikke før til sommeren. Håper jeg kan søke medlemskap i denne eksklusive klubben ;). Tror Tønsberg trenger noen flere Naim prudukter.

    Mvh
    Smog
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Suverent, smog. Da er du ca 10 min unna meg og 5 min unna Lars Erik. Naim tar vi gjerne imot mer av.

    smog skrev:
    Da har vi kjøpt hus på Tolvsrød, men flytter ikke før til sommeren. Håper jeg kan søke medlemskap i denne eksklusive klubben ;). Tror Tønsberg trenger noen flere Naim prudukter.

    Mvh
    Smog
     

    G.A.G.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    475
    Antall liker
    68
    Sted
    Vestfold
    Gratulerer med huskjøp, og velkommen til "solkysten" ;D.

    Forøvrig er du bare ca 12 min unna meg....
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Var innom LE igår for å høre litt AN. For de av dere som ikke har vært der, spør pent om han har lyst på besøk, sier nå bare jeg. Dette spiller musikk!
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Takk til Andreas for invitasjonen til denne lyttekvelden. Jeg vil bare slutte meg til det som allerede er sagt. Vi hadde en flott lytte/skravlekveld.

    Mvh Roger
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Mulighet for å få til en påskelytt hos en eller annen?

    Jeg inviterer senere, når jeg har noe spennende å spille på.

    Mvh Roger
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Påsken er dårlig for min del, men det ser foreløpig ut til at jeg kan ha en kveld i slutten av måneden, om det kunne passe herrene. Tør ikke love noe, men der ser lovende ut så langt.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    tønsbergensere - gamle byfrender - jeg var innom lars "upgrade" erik idag for å hente en cd-spiller som han hadde utført litt service på.

    rakk samtidig å høre to låter på audio note-systemet hans før en utålmodig dame (som sto og ventet nede på elkjøp) begynte å bombardere min lydløse mobil med hissige tekstmeldinger. ;D

    vil bare gi et par kommentarer:

    om upgrade audio: aller tiders folk!!!

    om lyden hos lars erik: ohlala!!!!!
    tipper den mannen klarer å pendle hele lauget inn på riktig spor (dvs. rør/lettdrevne høyttalere) med tid og stunder. ;D 8)

    ellers er det veldig hyggelig å høre at oppegående audiofile i min kjære hjemby har funnet frem til hverandre, håper jeg kan være sidekick på et av treffene deres en gang.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Hei Le

    Ja, UA folksa er alle tiders, det er det ingen tvil om! Det spiller musikk med stor M på anlegget hans, det er soleklart.

    Når det gjelder rør og slikt, er vel jeg omtrent den eneste bortsett fra Andreas som holder meg til bare transistor, selv om Roger stort sett også gjør det. Han lefler litt med en røramp på si.

    Du er naturligvis hjertelig velkommen når som helst på treff, Le. Man må da pleie de lokale pusherne godt :D

    joaquin skrev:
    tønsbergensere - gamle byfrender - jeg var innom lars "upgrade" erik idag for å hente en cd-spiller som han hadde utført litt service på.

    rakk samtidig å høre to låter på audio note-systemet hans før en utålmodig dame (som sto og ventet nede på elkjøp) begynte å bombardere min lydløse mobil med hissige tekstmeldinger. ;D

    vil bare gi et par kommentarer:

    om upgrade audio: aller tiders folk!!!

    om lyden hos lars erik: ohlala!!!!!
    tipper den mannen klarer å pendle hele lauget inn på riktig spor (dvs. rør/lettdrevne høyttalere) med tid og stunder. ;D 8)

    ellers er det veldig hyggelig å høre at oppegående audiofile i min kjære hjemby har funnet frem til hverandre, håper jeg kan være sidekick på et av treffene deres en gang.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Da er det vel rett og slett på tide med et treff snart igjen? Som forespeilet har jeg fått lov av sjefen til å avholde en liten kveld fredag 28/3. Tar litt forbehold på varighet grunnet kona (som ikke er fullt så hifi-freak som meg) i forhold til når hun kommer hjem, men noen timer rekker vi da uansett.

    Siden hun er borte hele ettermiddagen må jeg lufte udyra og få i meg litt mat og slikt, tør derfor ikke å begi meg ut i løfter om flott middag og slikt. Foreslår at vi gjør som hos Andreas sist gang og spiser hjemme først, så byr jeg heller på litt snacks og børst. (Den rima, gitt :D )

    Lars Erik og Roger har allerede meldt seg. Jeg har dermed 2 plasser til ledig innenfor det faste inventaret, men vi får lure inn et par kjøkkenstoler hvis det kniper.

    Tenkte at vi denne gangen prøvde å komme igang til halv syv siden vi i verste fall får litt mindre tid. Om det er litt for tidlig for noen og om jeg ikke er 100% klar med foring av udyr og undertegnede, så kan dere jo sitte og skravle litt i finstua med et glass og en snack i mellomtiden, mens folk dukker opp etterhvert som det passer.
     

    _Jan_

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    267
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    2
    Dette har jeg lyst til å være med på!:) Har tilgode å høre et nesten komplett naim oppsett!

    Vil forresten også takke G.A.G, for en veldig hyggelig og vellykket kveld, jeg stor trivdes med Montanene, meget morsomt oppsett!
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Flott, Jan. You're in!


    _Jan_ skrev:
    Dette har jeg lyst til å være med på!:) Har tilgode å høre et nesten komplett naim oppsett!

    Vil forresten også takke G.A.G, for en veldig hyggelig og vellykket kveld, jeg stor trivdes med Montanene, meget morsomt oppsett!
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Hei, MaHa og andre laugere

    Kan du vennligst sende oss en adresse, og et tidspunkt for seansen til fredag?
    Looking forward to it!!!
    Mvh Roger
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Da er meldinger sendt ut, velkommen skal dere være!
     

    mag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Innlegg
    432
    Antall liker
    44
    Heisann.
    Nå har jeg sovet i timen, igjen. Dette treffet har jeg ikke fått med meg. Godt det kan komme noe positivt ut av et bleieskift så sent på kveld. Vel vel, det virker som om det er en plass ledig og den tar jeg hvis vertskapet godkjenner det. Har aldri hørt Naim lyden så dette må jeg få med meg.

    Mvh Geir.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Dårlig gjort av meg å ikke sende en pm, men vi følger vel litt først til mølla prinsippet. Du vet jo hvor jeg bor. Få deg med tennisstjerna og møt opp etter 1830 ;D PS! Det er lov å ikke kjøre også ;)

    Da er sofaen og standard lenestoler fulle. Skulle det dukke opp flere, så får vi finne frem en stol til.
    Jeg byr som nevnt på litt snacks og slikt, men har ikke rukket å handle inn en kasse vin ennå.
    Håper alle tar med seg noe god musikk de vil høre.
    Døren er åpen fra kl. 18.30. Gleder meg!

    NB! Det er to stk. hunder i huset. Er du allergisk, kan det mao. lønne seg med en allergipille i god tid før ankomst.

    mag skrev:
    Heisann.
    Nå har jeg sovet i timen, igjen. Dette treffet har jeg ikke fått med meg. Godt det kan komme noe positivt ut av et bleieskift så sent på kveld. Vel vel, det virker som om det er en plass ledig og den tar jeg hvis vertskapet godkjenner det. Har aldri hørt Naim lyden så dette må jeg få med meg.

    Mvh Geir.
     

    mag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Innlegg
    432
    Antall liker
    44
    Glimrende!
    Jeg kommer. Ingen kjøring på meg denne gangen. Èn kasse vin høres passe ut... ;D

    Snakkes.

    Geir.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Da har også Olof meldt sin ankomst, mao. to herrer fra UA på besøk denne gangen, da er vi fullbooket og vel så det. Jeg får måke litt snø så jeg får plass til den røde løperen :)
     

    debourg

    Fersking
    Ble medlem
    10.02.2006
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    Jamenalså, jeg følger med i ånden. Det vil ikke merkes, annet enn at luftledningen av lydbølger blir vesentlig bedre...

    Ta godt vare på MaHa folkens, men bare han får holde fjernkontrollen skal det nok gå bra ;D (Denne får han nok forklare selv)

    V
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    ;D

    debourg skrev:
    Jamenalså, jeg følger med i ånden. Det vil ikke merkes, annet enn at luftledningen av lydbølger blir vesentlig bedre...

    Ta godt vare på MaHa folkens, men bare han får holde fjernkontrollen skal det nok gå bra ;D (Denne får han nok forklare selv)

    V
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    bra kveld, gutta?
    sitter faktisk i tønsberg og kjeder meg litt, spontantur ned for å besøke de gamle, hadde tenkt å ringe maha, men så at dere allerede var fullbooka og vel så det. :'( :'( :'(
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    joaquin skrev:
    bra kveld, gutta?
    sitter faktisk i tønsberg og kjeder meg litt, spontantur ned for å besøke de gamle, hadde tenkt å ringe maha, men så at dere allerede var fullbooka og vel så det. :'( :'( :'(
    Ja for det var vel utenkelig med en liten spontantur til en "laugsbror" i Sandefjord?

    Ha det i minne neste gang. Jeg er ikke mye hjemme for tiden, men det er bare å prøve. Passer det, så passer det....
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Erland skrev:
    joaquin skrev:
    bra kveld, gutta?
    sitter faktisk i tønsberg og kjeder meg litt, spontantur ned for å besøke de gamle, hadde tenkt å ringe maha, men så at dere allerede var fullbooka og vel så det. :'( :'( :'(
    Ja for det var vel utenkelig med en liten spontantur til en "laugsbror" i Sandefjord?

    Ha det i minne neste gang. Jeg er ikke mye hjemme for tiden, men det er bare å prøve. Passer det, så passer det....
    notert, erland.
    jeg er en beskjeden fyr som ikke har for vane å ringe folk uanmeldt på en fedagskveld for å foreslå at de setter familien til side for å motta en fremmed, laugsbror eller ei, på besøk for en time eller to. ;D

    ps! hva med imorgen en eller annen gang på dagen?
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Det går fint på dagtid. Mulig Olof kommer innom en tur også?

    Vær ikke redd for å spørre. Jeg er ikke redd for å si baklager om det ikke passer.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Erland skrev:
    Det går fint på dagtid. Mulig Olof kommer innom en tur også?

    Vær ikke redd for å spørre. Jeg er ikke redd for å si baklager om det ikke passer.

    eksellent.
    jeg ringer deg en time eller to før avreise, hvis jeg klarer å sno meg unna noen familiære forpliktelser imorgen.
    (frøkna insiterer på at jeg blir med henne på en runde til, hold deg fast, samtlige gartnere i tønsberg/omegn for å finne noen buskaser til å pynte opp stua. :-[ og det enda jeg har gjort klart at hun styrer med alt som har med interiør i huset, bortsett fra stereoen. ;D utvalget av gartnere og plantefriks er visst mye større i vestfold enn oslo :p, ifølge min kjære (som selv kommer fra florø))
    kan du sende meg nummeret ditt på pm?
     

    _Jan_

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    267
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    2
    Takk til Maha, for en flott og vellykket lyttekveld. I MaHa`s flotte lytterom, kan jeg bare bekrefte at det låter veldig musikalskt, vektløst, levende, fargerikt, presentert med et flott driv! Meget spennende å høre på Naim, Monitor Audio og platespilleren din! Fikk også masse nye cd tips, det er alltid moro.. :)

    Har noe dårlig mobil bilder, som jeg skal prøve å få slenget opp, så fort jeg finner link kablen.
     

    mag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Innlegg
    432
    Antall liker
    44
    Heisann.
    Takker også for en flott kveld hos MaHa. Meget hyggelig og entusiastisk vert. Jeg likte lyden av Naim og Monitor Audio, synes dette spilte veldig musikalsk og flott. Forstår godt at man kan bli sittende leenge å høre musikk på dette oppsettet. Synes også det gav et løft når man spilte LP'er, virkelig bra. Jeg fikk skrevet en lang liste med god musikk som jeg må få bestilt. Vi spilte musikk og drakk kontinuerlig i 5-6 timer så dette var meget bra ;D

    Ikke alle lot seg forføre av Naim lyden så jeg tror vi skal få noen interessante møter med heftige, men saklige diskusjoner om dette på neste møter. Upgrade Audio har jo sagt ja til neste treff med full bevertning av drikke og mat og de siste og beste av AN kit utstyr.

    Takk for denne gangen MaHa.
    (beklager at jeg ikke fikk tatt med kamera. Du må gjerne legge ut noen bilder hvis du har)

    Mvh
    Geir.
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Takk til MaHA for en fin lyttekveld. Det ble kanskje en smule mye Talisker på undertegnede, men........
    Det var lenge siden jeg hadde hørt et Naim-anlegg, og det som slo meg var at det låt svært annerledes enn det jeg er vant til. Anlegget fokuserte på helt andre ting enn mitt ringe anlegg. Jeg støtter meg helt til det Jan sa i et tidligere innlegg. Alt fløt sømløst og fint, og det er interessant å høre noe som låter svært annerledes enn det jeg har selv. Ingenting er feil eller riktig. Det handler egentlig om hvilke lydpreferanser den enkelte har. Igjen en "memorable evening".

    Mvh Roger
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Takk for meget hyggelige tilbakemeldiger, alle sammen! Det var en veldig trivelig kveld nok en gang, helt suverent om vi klarer å holde møteaktiviteten oppe litt.

    Som nevnt under spilling, det er først og fremst tunet og plassert der hvor ting swinger mest og samtidig er mest ørevennlig over tid, slik at jeg kan spille lenge av gangen. En skulle umiddelbart tro at dette er årsak til detaljene noen savner, men de er der like fint igjen på analog kilde. Så, synderen er nok like mye en cd-spiller som matter det hele noe ned i toppen, kombinert med en "ørevennlig plassering og klangbalanse.

    Spilleren skal som nevnt ut en gang på sikt, men før den tid er det en liten oppgradering på forsterkersiden, for å få ut mer av begge kilder, og for å få tilført litt mer energi og liv i det hele. Uansett, dette blir småjusteringer, jeg er temmelig fornøyd slik det er. Det er ingen egenskaper jeg er på vill jakt etter og som holder karusellen i gang, jeg bygger sakte men sikkert opp mer av den lyden jeg allerede liker, forhåpentligvis. Så sant jeg ikke bommer litt underveis da, hvem vet? ;) Akkurat nå er det bare behagelig å ikke stresse med det.

    Roger; jeg fikk mer enn nok av det røde, så du er ikke helt alene i Tallisker-båten ;)

    Bilder ble det dessverre lite av, Geir.

    Le: synd du ikke sendte en melding, det hadde ikke vært noen sak å gjemme lille deg i mellom to staute rørkarer i sofaen ;D Får håpe det passer ved neste anledning.

    Gleder meg fælt til neste gang, takk igjen for en suveren kveld som tok slutt altfor fort. Så mange plater, så lite tid.
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Ettersom vi har vår egen avdeling her på forumet, foreslår jeg at vi starter nye tråder når et treff er over.
     

    G.A.G.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    475
    Antall liker
    68
    Sted
    Vestfold
    Hei,
    Dette var synd jeg ikke fikk med meg! :-\
    Høres ut som dere hadde det veldig hyggelig!
    Håper neste runde ikke er langt om "hørnan".

    MAHA: Hvis det er mulig tar jeg gjerne en snarvisitt innom for å "naime" litt siden jeg gikk glipp av seansen din.

    Mvh
    Andreas
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Hei

    Ja, synd du ikke fikk vært der, vi hadde det trivelig. Men, det er vel ikke snakk om evigheter til neste gang.

    Klart vi kan få til en liten naim-innsprøytning, litt opptatt i disse dager, men det får vi jo så klart til, Andreas.

    G.A.G. skrev:
    Hei,
    Dette var synd jeg ikke fikk med meg! :-\
    Høres ut som dere hadde det veldig hyggelig!
    Håper neste runde ikke er langt om "hørnan".

    MAHA: Hvis det er mulig tar jeg gjerne en snarvisitt innom for å "naime" litt siden jeg gikk glipp av seansen din.

    Mvh
    Andreas
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn