Mulig at den er bygget på Golf-chassis men det er tydelig at den er bygget opprinnelig for å være en varebil. Bare legg merke til kjørestilling og rattplassering som minner mer om en buss enn en personbil.Touran er ikke varebil. Den er en MPV (eller i Top Gear-språk en People Carrier) bygget på Golf-chassis. Har du blitt lurt og fikk en Caddy istedenfor Touran?
Johan-Kr
Makan til vås....... det du hevder får meg til og tro at du ikke engang kan ha sittet inne i Touran. Jeg kjøpte meg i 2011 en ny Touran 170 Tdi Dsg High-line og det er faktisk en av de beste bilene jeg har hatt. Veldig god førerplass med masser av innstillinger for og oppnå en god kjørestilling selv for en kar på nesten 1,90 og 130 kilo. Jeg hadde min Touran i 3 år og hadde ingen problemer med den og jeg fikk igjen en meget god innbyttepris for den, så for meg var dette en meget bra bil, gikk som ei kule og brukte helt nede på 0,37 på mila når jeg lunke kjørte med egg på gasspedalen og bare fulgte trafikken på motorveien.
At Touran er opprinnelig en varebil sier du..... hvor pokker får du slikt fra........ det eneste stedet man får Touran som varebil var i Norge. Caddy var orginalt en varebil som ble ombygget til også å kunne bli til en personbil, men ikke Touran.