Ønsker du å bli medlem?

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Fritt etter Groucho Marx: Jeg ønsker ikke å være medlem i en klubb som ønsker meg som medlem.;)
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
250
Torget vurderinger
16
Kan alle som er og vil være medlem sende meg pm. med fullt navn, adresse e-mail og telefonnr. På forhånd takk :)
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.325
Antall liker
8.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Vi får ta dette opp på neste styremøte i 2020, eller var det 2040.
Er litt usikker.
Kommer tilbake til dette når det nærmer seg.
Du kan sikkert bli medlem , men vi har ikke spurt deg om dette.
Bare så det er klart, vi ønsker ikke å be folk om slikt.
Avgjørelsen blir tatt etter at vi har smakt deres hjemmebakst, dette er en viktig del av denne klubben:)

Steinar.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.980
Antall liker
1.218
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Vi får ta dette opp på neste styremøte i 2020, eller var det 2040.
Er litt usikker.
Kommer tilbake til dette når det nærmer seg.
Du kan sikkert bli medlem , men vi har ikke spurt deg om dette.
Bare så det er klart, vi ønsker ikke å be folk om slikt.
Avgjørelsen blir tatt etter at vi har smakt deres hjemmebakst, dette er en viktig del av denne klubben:)

Steinar.
Smaker det ikke, så låter det ikke. Og avgjørelsen skal være enstemmig fra den kritiske juryen. Innafor, betyr venn for livet :)
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.980
Antall liker
1.218
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Med tanke på Horten messen på høsten vil vel den kunne regnes som treff. Det blir da 5 treff hjemme hos noen i året. siste lørdag Feb. Siste Lørdag April. Siste Lørdag Juni. Siste Lørdag Aug. Siste treff (Julebord) blir i Des. eller Jan.

Vi bør sette opp medlemsliste. Jeg kan godt gjøre dette. Når det er gjort er det viktig å vite hvem som vil starte med treff. Er det noen som absolutt ikke kan eller vil er det også greit etter min mening.
Hvis dette skal bli moro og seriøst synes jeg også vi bør han et slags opplegg. Den som har treffet bør velge ut et antall låter man ønsker å presentere. Disse låtene kan eventuelt legges klart for de som måtte ønske å få disse med seg hjem (ta med minne penn o.l.) eller skriv de opp på et ark til alle som kommer.
Avhengig av antall oppmøtte bør den som holder treffet kunne vise frem valgt musikk i flere omganger. Det vil også være mulig for dem som ønsker å gjøre en slags presentasjon av hvordan anlegget er satt opp før lytting. Dette kan være i form av både utstyr og løsninger med tanke på avspilling osv. Dette kan være veldig uformelt så med presentasjon kan dette være uten å si ett ord ;)

De som har treffet synes jeg skal styre det meste først, så kan eventuelle tester av medbragt musikk og utstyr gjøres i etterkant.
Det skal også være mulig å nyte alkohol på disse treffene. Verten kan stå for snacks o.l.
Medlemmer. Nå må dere våkne og gi tilbakemeldinger om dette høres fonuftig ut. Selv synes jeg faste datoer er fornuftig og logisk. Lettere å planlegge og sette av datoer i god tid. Dere som ønsker å holde treff, meld dere. Mange av oss (osten, nikosidis, retep, thohaug, johnnygrandis, undertegnede, fler?) har spennende nye anlegg og rom det har blitt lagt ned mye tid og kjærlighet, som dere vil dele med oss. Derfor håper jeg det kan bli mange hyggelige treff i 2015/2016.
Hva synes dere?
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.040
Antall liker
1.834
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Syns det høres fornuftig ut. Er glad i å både få besøk og besøke andre.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.325
Antall liker
8.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Skal prøve så godt jeg kan.
Har det ganske travelt pga en Sune som er ganske aktiv på idrettsfronten.
Men høsten pleier å bli bedre.
Reiser til Dresten på fredag og kommer hjem igjen på mandag, pga Sune.

Steinar.
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
250
Torget vurderinger
16
Da er det 9 personer på lista. Ingen flere som ønsker å bli med ?
Lista blir veldig snart sendt ut til de som har sendt meg PM med info.
 

Saarg

Fersking
Ble medlem
17.01.2013
Innlegg
1
Antall liker
0
Torget vurderinger
3
Er det fortsatt mulig å melde seg inn her? Bor i Fenstad, så det er ikke såååå langt fra Skedsmo. Har kontor på Skjetten hvis det hjelper :)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Er det fortsatt mulig å melde seg inn her? Bor i Fenstad, så det er ikke såååå langt fra Skedsmo. Har kontor på Skjetten hvis det hjelper :)
Har sendt deg en pm.
 

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Innlegg
2.983
Antall liker
1.840
Sted
Fetsund
pengesluk skrev:
Retep skrev:
Heisann.

For å holde litt orden på medlemmer i klubben vår så lager jeg denne tråden. For å ha det litt enkelt så ønsker jeg at de som vil vere med skriver at svar til denne tråden, slik at alle medlemmer er "registrert" 1 plass. Det vil hjelpe når vi skal invitere til møter eller sende ut informasjon.

Dette er også plassen til å melde seg inn om du er en som ønsker å vere med.

Mvh
Peter
Kvalifiserer Karihaugen? Bor egentlig rett innenfor i Oslo, men kontoret er kun 6,8 m. fra kommunegrensa og jeg handler ofte i Lillestrøm/Strømmen-området.. ;D ;D ;D
???
Vi kan ikke la være å inkludere deg :D


Forresten. Thohaug er med.

Faste datoer er topp
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.325
Antall liker
8.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Er det fortsatt mulig å melde seg inn her? Bor i Fenstad, så det er ikke såååå langt fra Skedsmo. Har kontor på Skjetten hvis det hjelper :)
Ikke langt fra meg, herved godkjent ;)
Vi er åpene for alle, Skedsmo Audio har vell nesten ikke medlemmer herifra.
 
Topp Bunn