Ønsker du å bli medlem?

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Noe sjanse til å få bli med i denne gjengen av audiofile? Jeg og min bedre halvdel kjøpte i går hus i Vardeåsen. Flytter ikke dit før 15 oktober, men greit å være føre var :)
Det er desverre ikke noe egnet HiFi rom der for tilfelle, men det er et rom som skal bli til ett.
Dere får konferere med Brynjulf og høre om jeg kunne passe inn.

Mvh
Lars
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Ser ingen grunn til at du ikke passer inn, Går Brynjulf god for deg så holder det i LANGE baner.... ;) Er hyggelig med nye medlemmer! Du får bare henge med oss, regner med det blir litt rolig i vår sommer, men kanskje det blir en grillfest iløpet av sommeren.

Hyggelig å få deg med!

Mvh Peter
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Ser ingen grunn til at du ikke passer inn, Går Brynjulf god for deg så holder det i LANGE baner....

Mvh Peter
Hmm, Brynjulf ja, Kanskje vi skal vente til han kommer hjem fra ferie så han kan uttale seg? Jeg går ikke god for hva han kan komme til å si :)

mvh
Lars
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Hehe... Høres ut som Brynjulf det. ;D
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Jeg tror han kommer til å snakke så varmt om meg at svetteperlene triller nedover fjeset hans ;)

Det skal bli interessant å flytte til Skedsmo. Jeg har stort sett bodd på samme sted i Oslo siden 1970.
Er litt skeptisk da, blir nærmeste nabo til Tommy Steine ;);)
Håper ikke han slenger morsomheter til meg fra terrassen sin, hehe.

mvh
Lars
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.663
Torget vurderinger
23
Begynner å bli et ganske tøft "High-end" belte fra Karihaugen og nordover et stykke nå...:cool:
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.383
Antall liker
3.558
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Jeg har vel ikke "High-end" heller med disse studiogreiene mine;)
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Begynner å bli et ganske tøft "High-end" belte fra Karihaugen og nordover et stykke nå...:cool:
Hmm, jeg følte meg plutselig litt som Clint'ern her nå.
Bare forestill deg Brynjulf og meg med Cowboyhatt og Colt i beltet, stående i solnedgangen på Toppen av Vardeåsen ;) ( Nå veit ikke du hvordan jeg ser ut, men bare synet av BB gjør vel susen)

Mvh
Lars
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.663
Torget vurderinger
23
Vardeåsen Bo og Behandlingssenter.....

BB har vi jo illustrert her tidligere.... denne skidzen oppsumerer PERFEKT hvordan jeg husker OB etter første møte..:cool:

OB BB.jpg
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Se der ja, Han er til og med klar til å trekke;) Det værste er at han ligner. Hehe

PS: BB ( det er ikke jeg som skriver dette) Jeg tror det er en som har kapret nicket mitt :rolleyes:

Mvh
Clint
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.663
Torget vurderinger
23
Selvsagt ligner det - du kjenner med en gang igjen det lett desperate uttrykket, inverse "lowshoulders" og det store gapet..:cool: Venter vel juling nå tenker jeg :p
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.199
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Ingen voldelige mennesker i Skedsmo Audio:)
Her lever vi etter Kardemmomeloven.
 

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
4.356
Antall liker
1.701
Sted
Phobos
Etter å ha vaket rundt med midlertidig bopæl i Skedsmoområdet flyttet jeg i fjor sommer til mitt endelige bosted. For første gang siden flytting for et par år siden har jeg nå endelig noe som ligner på grei lyd igjen, og jeg er igjen klar for å bli litt mer aktiv i hifimiljøet. Problemet er imidlertid at jeg endte opp med å flytte til Sørumsand. Det bugner ikke akkurat over av Hi-Fi miljøer her i området så jeg håper at det er mulig å stikke en fot innenfor døra i Skedsmo Audio, selv om dette kanskje blir å tøye strikken noe voldsomt :)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Er vel ikke veldig mange fra Skedsmo med i Skedsmo audio... Det trekker utover for å si det slik.
 

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Innlegg
2.983
Antall liker
1.840
Sted
Fetsund
Sørumsand er jo bare snaue 5 minutter fra meg. Når strikken er her ute allerede er det ikke så farlig med ei mil eller 2 til :p
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.199
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Vi er runde i kantene her i denne klubben.
Er litt som den Rusiske ubåt kapteinen, er ikke lett å se grenser under vann.
Tror du blit tatt imot med årene armer av oss alle.

Steinar.
 

pellesmil

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.04.2005
Innlegg
1.699
Antall liker
350
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
4
Nå har jeg jo allerede rækt runt som gratismedlem en stund og forsynt meg ac kanapeer som en fremmed i begravelse.
Mulighet for varig opphold i klubben.?
Har postadresse Skedsmokorset men sliter med noe mere rufsete adresse.

Per
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
SÅ flott at det kommer flere til!

Er litt stille om dagen slik det pleier å være på sommeren, men vi kommer nok sterkere tilbake senere, Er flere av oss som holder på med diverse prosjekter, så vi går en spennende tid i møte.

Ser absolutt ingen grunn til at du ikke skal kunne være med. Vi har dog et krav når du skal holde et offisiellt treff. DU, ikke dama/kona/partneren eller hva du evnt har eller ikke har ;), må bake en kake, kjøpekake er ikke lov....

Mvh Retep
 

pellesmil

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.04.2005
Innlegg
1.699
Antall liker
350
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
4
Takk, dette blir stas

Dette med kake må planlegges nøye...
Så muffins er out of the question?

Godt jeg "plutselig" må på ferie.



Om det skulle være noen artsfrender som har lyst til å beskue / belytte mine siste bafler så er det anledning omtrent fra nu og fram til i begynnelsen av juli.
I den perioden er subbene fult oppsatt med hver sin subamp.
Etter det komme en periode med noe tynnere lyd i de laveste oktavene før det forhåpentligvis drar på med ennå mere power i bassen.

Per
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Takk, dette blir stas

Dette med kake må planlegges nøye...
Så muffins er out of the question?

Godt jeg "plutselig" må på ferie.



Om det skulle være noen artsfrender som har lyst til å beskue / belytte mine siste bafler så er det anledning omtrent fra nu og fram til i begynnelsen av juli.
I den perioden er subbene fult oppsatt med hver sin subamp.
Etter det komme en periode med noe tynnere lyd i de laveste oktavene før det forhåpentligvis drar på med ennå mere power i bassen.

Per
Muffins.... hmm hva sier resten av gjengen til det? ;)
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.238
Antall liker
2.372
Torget vurderinger
13
Etter å ha vaket rundt med midlertidig bopæl i Skedsmoområdet flyttet jeg i fjor sommer til mitt endelige bosted. For første gang siden flytting for et par år siden har jeg nå endelig noe som ligner på grei lyd igjen, og jeg er igjen klar for å bli litt mer aktiv i hifimiljøet. Problemet er imidlertid at jeg endte opp med å flytte til Sørumsand. Det bugner ikke akkurat over av Hi-Fi miljøer her i området så jeg håper at det er mulig å stikke en fot innenfor døra i Skedsmo Audio, selv om dette kanskje blir å tøye strikken noe voldsomt :)
Sørumsand ? Og jeg som trodde du trivdes i Rælingen...

Uansett er vi en herlig (kake) blandings og grenser er ingen hindring for å ikke skulle skulle kunne bli medlem.
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.238
Antall liker
2.372
Torget vurderinger
13
Takk, dette blir stas

Dette med kake må planlegges nøye...
Så muffins er out of the question?

Godt jeg "plutselig" må på ferie.



Om det skulle være noen artsfrender som har lyst til å beskue / belytte mine siste bafler så er det anledning omtrent fra nu og fram til i begynnelsen av juli.
I den perioden er subbene fult oppsatt med hver sin subamp.
Etter det komme en periode med noe tynnere lyd i de laveste oktavene før det forhåpentligvis drar på med ennå mere power i bassen.

Per
Hva er bafler ? ;)
 

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
4.356
Antall liker
1.701
Sted
Phobos
Etter å ha vaket rundt med midlertidig bopæl i Skedsmoområdet flyttet jeg i fjor sommer til mitt endelige bosted. For første gang siden flytting for et par år siden har jeg nå endelig noe som ligner på grei lyd igjen, og jeg er igjen klar for å bli litt mer aktiv i hifimiljøet. Problemet er imidlertid at jeg endte opp med å flytte til Sørumsand. Det bugner ikke akkurat over av Hi-Fi miljøer her i området så jeg håper at det er mulig å stikke en fot innenfor døra i Skedsmo Audio, selv om dette kanskje blir å tøye strikken noe voldsomt :)
Sørumsand ? Og jeg som trodde du trivdes i Rælingen...

Uansett er vi en herlig (kake) blandings og grenser er ingen hindring for å ikke skulle skulle kunne bli medlem.
Rælingen var alltid bare midlertidig i ett år det. Blokkliv i fjerde etasje i en halvslitt forsvarsbolig uten heis og med 3 småbarn er absolutt ikke å anbefale på generelt grunnlag. Det var godt å komme seg inn i en skikkelig bolig. Men siden "skikkelig bolig for trebarnsfamilie" og "statlig lønn" er grunnleggende inkompatible endte jeg opp på Sørumsand. Her har vi det utrolig flott i et helt nytt strøk med alle moderne fasiliteter (min bolig er fra 2008 ) og barna stortrives. Anlegget vokser seg stadig større i stua via snikinnføring, etter å ha levd som stereoanlegg etter at jeg måtte ofre hjemmekinorommet ved flytting fra Lillehammer.
 

Strømling

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2014
Innlegg
1.229
Antall liker
772
Sted
Nedre Romerike
Torget vurderinger
1
Hei. Rimelig fersk her inne selvom jeg har fulgt med en stund. Vet ikke om tråden er aktiv men ønsker gjerne å bli medlem.:)
 

Muteki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2010
Innlegg
109
Antall liker
38
Torget vurderinger
2
woohoo Strømmen er drømmen! Man er automatisk med når man bor i Strømmen :p
 

Strømling

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2014
Innlegg
1.229
Antall liker
772
Sted
Nedre Romerike
Torget vurderinger
1
Jaja Strømmen er drømmen:cool: Hvordan funker et slikt medlemskap? Er det noen møter eller noe slikt i løpet av et år?
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.199
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Bor du i Strømmen er du ikke langt unna meg.
Gamle Skjetten. Helt oppe ved Åslistallen som ikke er lengre.
Lettere sagt jeg bor der de beitet.

Steinar.
 

Strømling

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2014
Innlegg
1.229
Antall liker
772
Sted
Nedre Romerike
Torget vurderinger
1
Det er ikke langt unna. 1 huset på venstre side av bommen mellom Strømmen og Fjellhamar. Mvh Jan Espen
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Ja vi treffes innimellom, drar på messer og lignende sammen. Hjelper hverandre med ditt og datt. Tror vi er en relativt hyggelig gjeng. Er bare å hive seg meg på neste møtet. Pleier å være litt stille på sommeren. Men jeg vet at det er flere av oss som holder på med spennende ting fortiden, så man vet aldri.

Jeg tenker på ¨ha et sommermøte når resten av høyttalerene er på plass. Med fyr i grillen osv....
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Kan noen få levert de høyttalerene snarest. Nå ble jeg grillklar:cool:
 

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Innlegg
2.983
Antall liker
1.840
Sted
Fetsund
Høres helt kurant ut med en grilldag. Må eventuelt få prøvd å få dratt igang et forsøk på nytt treff hos meg også en dag om ikke altfor lenge.
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Så vidt jeg har fått med meg var julebordet i Januar siste treff. Det blir veldig sjelden dette her. Jeg foreslår at vi setter opp medlemsliste så får vi ha treff på tur. Alle kan ikke komme hver gang selvfølgelig. Jeg mener treff 5 ganger i året bør være gjennomførbart. Juli går selvfølgelig ut, så da kan men kanskje prøve noen enkelt som siste lørdagen annen hver mnd. - Juli og Desember. Jeg kan godt ha først.
 
Sist redigert:

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.983
Antall liker
20.114
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Kanskje det kunne vert noe. Er jo en del nykomlinger blant oss. Kanskje en av dere kan invitere til en aften?

Ellers så er det jo mye som skjer her og der. Så jeg regner med vi kommer sterkere tilbake.
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Med tanke på Horten messen på høsten vil vel den kunne regnes som treff. Det blir da 5 treff hjemme hos noen i året. siste lørdag Feb. Siste Lørdag April. Siste Lørdag Juni. Siste Lørdag Aug. Siste treff (Julebord) blir i Des. eller Jan.

Vi bør sette opp medlemsliste. Jeg kan godt gjøre dette. Når det er gjort er det viktig å vite hvem som vil starte med treff. Er det noen som absolutt ikke kan eller vil er det også greit etter min mening.
Hvis dette skal bli moro og seriøst synes jeg også vi bør han et slags opplegg. Den som har treffet bør velge ut et antall låter man ønsker å presentere. Disse låtene kan eventuelt legges klart for de som måtte ønske å få disse med seg hjem (ta med minne penn o.l.) eller skriv de opp på et ark til alle som kommer.
Avhengig av antall oppmøtte bør den som holder treffet kunne vise frem valgt musikk i flere omganger. Det vil også være mulig for dem som ønsker å gjøre en slags presentasjon av hvordan anlegget er satt opp før lytting. Dette kan være i form av både utstyr og løsninger med tanke på avspilling osv. Dette kan være veldig uformelt så med presentasjon kan dette være uten å si ett ord ;)

De som har treffet synes jeg skal styre det meste først, så kan eventuelle tester av medbragt musikk og utstyr gjøres i etterkant.
Det skal også være mulig å nyte alkohol på disse treffene. Verten kan stå for snacks o.l.
 
Sist redigert:

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
5 treff + 1 messe høres fornuftig ut. Faste datoer er greit å forholde seg til, så man kan ta seg fri i god tid. Det betyr at neste treff holdes lørdag 27 juni.
Hvem melder seg? Selv kunne jeg tenkt å ta i mot gjengen i slutten av august, men er vi fler om benet, så kan jeg ta det senere :)

Oppdatert medlemsliste bør ha egen tråd. F,eks: Skedsmo Audio medlemsliste 2015
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.199
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Jeg vill ikke ha treff før 8x15" er på plass.
Ser ut til att de får de inn igjen om 2-3 uker.
Gleder meg som ett lite barn:)

Steinar.
 
Topp Bunn