Ønsker anbefaling Ønsker anbefaling/tips til kompakt CD spiller?

dedekam

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.07.2006
Antall liker
19
Hei, har lett litt rundt men klarer ikke finne en kompakt cd spiller..ser jeg har altfor mange gode CD'r som jeg ikke vil kvitte meg med :) ønsker ikke en full-size cd spiller da jeg nylig har kjøpt en mer kompakt Lyngdorf TDAI-112O forsterker (..selger forøvrig en ganske så fullspekket TDAI-2170 til svært god pris :))

tips mottas med takk!

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.358
Torget vurderinger
1
Dedekam: Sånn i tillegg til de to ovennevnte: Exposure XM CD...Den burde holde. Er det TRANSPORT eller INTEGRERT CD du ønsker, forresten? Lyngdorfen der hadde vel DAC sist jeg så den...

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.546
Torget vurderinger
4
Hei, har lett litt rundt men klarer ikke finne en kompakt cd spiller..ser jeg har altfor mange gode CD'r som jeg ikke vil kvitte meg med :) ønsker ikke en full-size cd spiller da jeg nylig har kjøpt en mer kompakt Lyngdorf TDAI-112O forsterker (..selger forøvrig en ganske så fullspekket TDAI-2170 til svært god pris :))

tips mottas med takk!
Prisklasse? Finnes endel engelske spillere i "halv størrelse" Exposure, Rega, Heed, Cyrus, Leema... Alternativet er en ren cd transport.
Edit: Litt kjapp her med å inkludere Heed med engelske spiller som kommentert under, men de har spillere i halv størrelse.

Sist redigert:

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.358
Torget vurderinger
1
Minutten: Og den dagen Heed blir et engelsk merke vil Australia være dekket av et kilometertykt islag hele året. De er riktignok BASERT på de gamle ION-kretsene fra UK, men dette merket er og blir Made In Budapest. Som du kanskje vet, den byen ligger i Ungarn!! :) Men gode på CD, det er de..

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.668
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Minutten: Og den dagen Heed blir et engelsk merke vil Australia være dekket av et kilometertykt islag hele året. De er riktignok BASERT på de gamle ION-kretsene fra UK, men dette merket er og blir Made In Budapest. Som du kanskje vet, den byen ligger i Ungarn!! :) Men gode på CD, det er de..
[/QUOTE

Må du alltid være så jævlig ufordragelig når du svarer folk? :mad:

mvh

Topp Bunn