Jeg bruger Kimber Monocle XL på mine basser samt toppen, mest forde jeg havde hørt at både primare også gradient var glade for kimber
Jeg prøvede først med kimber TC 12 det var godt men lidt for meget kant Monocle XL er det samme som TC 12 på lede matrialet med et flettet om en en kerne......lyd mæsigt giver det mere fylde og føgelsen af Power
jeg var heldig at finde et 17 fod kabel på Ebay UK som jeg fik til 600£ jeg har så delt det kabel og termineret det med WBT sleves og spader den gamle model af wbt spader der er brugt en mere ren kobber
så kablet har stået mig i end 7-8K ialt
jeg har da overvejet BM kabler nu hvor jeg har fået deres REVELATION IC MKII SE i xlr og de gav mit et rigtig løft......men skal jeg finde to sæt HT kabler så koster det jo kassen men kan læse de er gode
men for det de to kabler vil koste vil jeg kunne opgradere min forforstærker og der tror jeg kan hente mere for samme penge........men det ender nok med begge som tiden går
Men kimber TC12 eller XL går du ikke fejl af......lidt afhængi af hvad du søger af bunden jeg er mest til at bass gitaren gnister i rummet uden den bliver træls at lytte på
andre er til sølv kant blødende øre, der har jeg været aldrig mere ;-)
http://www.hifisentralen.no/forumet...sk-audiofilt-revolusjonsra-d-gradient-22.html