Ønskeliste?

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
impulse skrev:
Hvaslags balje er det du legger opp til å kjøpe, Dr. Nei? HMS Queen Elisabeth? ;D

For å bringe tråden litt på rett kjøl igjen (sorry, jeg kunne altså ikke dy meg! ;))

Øverst på min liste akkurat nå står et par Transparent jumpere. Noen som har?
Jah, du har vel rett i at vi må holde balja på rett kjøl, men nå som det er så utrolig flott vårvær så må jeg si at denne frister meg mer enn noe annet.! :eek:
Det er en annen type musikk i mine ører ;D
Kjell

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Tja.... Ønsker meg dette jeg :)
Et lite stykke frem i tid ;)

Eller kanskje jeg skal gå for disse ;D

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Ønsker meg en Nelson Pass forsterker jeg. En av de små som heter FirstWatt. Ønsker meg også en Garrot Brothers pickup,. Og et RIAA-trinn eller to ekstra, veldig gjerne en EMT.. ;D

Trenger bedre strømkabler, ht-kabler, signalkabler.

Har også lyst på en bedre CD-spiller, selv om det er sekundærkilde her i huset.

Border Patrol står høyt på lista her også, men det er nok ikke en plan som blir innfridd med det første.. :p

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Hadde jeg hatt 100' til overs, så hadde jeg fått meg Naim Nac202, Nap200 og tilhørende psu'er til kilde og forsterkere. Deretter et Fraim rack, deretter kanskje et steg opp på kilde eller pre. Deretter .... ... Det stopper aldri

C

Cyber

Gjest
Om jeg hadde hatt litt å fleske til med så tror jeg nok 1037Be med full runde Chapter Audio i andre enden av htkabelen hadde gjort livet mitt litt lettere å holde ut ;D

Vurderer på sikt å ta opp et litt for stort lån på hus og interiør og knalle til, men får konferere med sjefen først...

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Antall liker
14
Har ingen ønskeliste jeg. Hadde nok kanskje blitt lurt av en ATC-2 og en (veldig) god RIAA, men det blir alvorlig teoretisk. Og så kunne jeg tenkt meg å høre et par gamle Thresholds av "riktig" type i anlegget, for de har jeg aldri vært borti. Av nytt bling er det ingenting som frister særlig.

O

om.s

Gjest
om.s skrev:
Ny digital kilde, om det ikke struler til seg så kan den være på vei, ellers av mer praktiske årsaker, ett noe slanket forsterker oppsett (vanskelig å finne noe bedre, for fornuftige penger), så det får heller bli anderledes enn dagens...

mvh
Nå har jeg vel egentlig fått mer enn hva jeg ønsket meg, selv om ikke det ble digitalt, nytt forsterker sett med innmontert riaa, noen ganger er man heldig, veldig heldig ;D ....

mvh

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Ønsker meg nye basskasser, men det er bestillt :D

Ønsker meg akustikkplater i hele rommet, og det kjøpes nok i denne mnd.

Ønsker meg en stor ekstern hardisk jeg kan sette opp med raid 1 sammen med en SB3 (dette er nok et mai-prosjekt :) )

Utover det har jeg foreløpig ikke mange cd'r :( Men dog er det bra det jeg har. Mer av det.

PK

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
om.s skrev:
om.s skrev:
Ny digital kilde, om det ikke struler til seg så kan den være på vei, ellers av mer praktiske årsaker, ett noe slanket forsterker oppsett (vanskelig å finne noe bedre, for fornuftige penger), så det får heller bli anderledes enn dagens...

mvh
Nå har jeg vel egentlig fått mer enn hva jeg ønsket meg, selv om ikke det ble digitalt, nytt forsterker sett med innmontert riaa, noen ganger er man heldig, veldig heldig ;D ....

mvh
Er det en sånn "Glow in the dark" greie? ;D (Helt fantastiske greier!)

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.311
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Skulle aldri, aldri solgt
Jean Marie Reynaud Evolution 2

Ønsker meg
1.8 meter Transparent Audio Musicwave Super, ikke for dyr

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
120
Torget vurderinger
2
Kun en ting på min liste:

novgarod

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
60
Helt siden messa i Trondheim, har disse holdt stand som mine høyeste HiFi-ønsker.
Raidho's Ayra C3.0
De hadde et fenomenalt skyv, timing, holografi og en oppløsning på grensen til det overnaturlige. Ingenting på messa kom i nærheten av å gi meg den samme lydopplevelsen som det disse høyttalerne gjorde. Hadde jeg ikke vært i gang med utdanning, hadde jeg bestillt de der og da. Men når jeg er tilbake i jobb igjen, da blir det Ayra på meg...

Vedlegg

O

om.s

Gjest
FallenA skrev:
om.s skrev:
om.s skrev:

mvh

mvh
Er det en sånn "Glow in the dark" greie? ;D (Helt fantastiske greier!)
Jepp!! ;D ;D og er jeg effektiv her under dagen med å rydde bort kasser etc så gløder de for meg i kveld ;D.....

mvh

Topp Bunn