Kan jeg aldri tenke meg. ;DBob Dylan "modern times" har fått tre runder i cd spilleren..
Kan det ha med smak og behag å gjøre....
mvh
Bob Dylan "modern times" har fått tre runder i cd spilleren..
Kan det ha med smak og behag å gjøre....
mvh
Gilmour er vel å betrakte som han som fikk jobben i Pink Floyd etter Syd Barret. Han gjorde en bra jobb der. Men at han har opparbeida seg et navn som Pink Floyd gitarist, betyr ikke at han har noe og komme med som soloartist.Tja.....?
David Gilmour !
Hadde vel håpa på at han geide å lage noe litt mer spennende enn "on an island", men det var åpenbart litt for mye å vente.
Når han ikke greide det nå heller, så er det vel egentlig bare å avskrive gubben.![]()
Skriver under på dette.Tja.....?
David Gilmour !
Hadde vel håpa på at han geide å lage noe litt mer spennende enn "on an island", men det var åpenbart litt for mye å vente.
Når han ikke greide det nå heller, så er det vel egentlig bare å avskrive gubben.![]()
Enig. Slike se-så-flinke-vi-er-og-så-hyggelig-vi-har-det plater er ikke min greie. Selvdigging kaller jeg det.Bruce Springsteen sin Seegersak syns jeg også har fått mye unødvendig skryt.
Hva har Seeger Session med selvdigging å gjøre? At det er smak og behag ute og går kan jeg selvsagt respektere.Enig. Slike se-så-flinke-vi-er-og-så-hyggelig-vi-har-det plater er ikke min greie. Selvdigging kaller jeg det.
Det har med smak og gjøre. Sålenge artistene gjør jobben sin kan man ikke si det er dårlig musikk, men man kan si at man ikke liker den.Hva har Seeger Session med selvdigging å gjøre? At det er smak og behag ute og går kan jeg selvsagt respektere.
Det er min personlige mening. Hadde han ment å gjøre en tribute til P.S. hadde han sunget hans sanger, ikke sanger P.S. engang har sunget (i håp om at publikum liker B.S. best)Om du liker plata har med smak og behag å gjøre, men jeg forstår ikke hva du legger i at dette er selvdigging? Kan ikke se at du har svart på spørsmålet heller?
Klart du har rett til din meing, jeg var bare interessert i en begrunnelse og forklaring. Den har jeg fått, selv om jeg ikke synes den rimer særlig godt. Jeg forstår ikke hvorfor det faktum at det er låter Seeger sang, og ikke skrev, skulle indikere et håp om at publikum liker Springsteen best. Men det spiller forsåvidt ikke så stor rolle.... Vi er uenige og det er uproblematisk.Det er min personlige mening. Hadde han ment å gjøre en tribute til P.S. hadde han sunget hans sanger, ikke sanger P.S. engang har sunget (i håp om at publikum liker B.S. best)
Men som sagt, min personlige mening. Ok?