Årets dust?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Og myten om den kriminelle mesterhjernen fikk nok et skudd for baugen. Det er nok flere Olsenbander rundt omkring...
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.532
Antall liker
9.691
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg venter med å kåre årets dust til alt fyrverkeriet er sendt opp. Har et par kandidater som kniver om tittelen i nabolaget allerede.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
erato skrev:
Jeg venter med å kåre årets dust til alt fyrverkeriet er sendt opp. Har et par kandidater som kniver om tittelen i nabolaget allerede.
På grensen til en ondskapsfull ;D fra min side.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Årets dust?

erato skrev:
Jeg venter med å kåre årets dust til alt fyrverkeriet er sendt opp. Har et par kandidater som kniver om tittelen i nabolaget allerede.
Jeg ser på naboens rakettoppfyring som billig trening før leirdueskytingen til våren jeg.
Kal 16 treffer forresten lettere enn kal 12.

Mvh Vidar P
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Vidar P skrev:
erato skrev:
Jeg venter med å kåre årets dust til alt fyrverkeriet er sendt opp. Har et par kandidater som kniver om tittelen i nabolaget allerede.
Jeg ser på naboens rakettoppfyring som billig trening før leirdueskytingen til våren jeg.
Kal 16 treffer forresten lettere enn kal 12.

Mvh Vidar P
Selv foretrekker jeg kal 20. Noen vil sikkert si at det er kjerring-kaliber, men noe av det smekre ved et 20-kalibret våpen apellerer veldig hos meg. :)
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
ErosLoveking skrev:
Vidar P skrev:
erato skrev:
Jeg venter med å kåre årets dust til alt fyrverkeriet er sendt opp. Har et par kandidater som kniver om tittelen i nabolaget allerede.
Jeg ser på naboens rakettoppfyring som billig trening før leirdueskytingen til våren jeg.
Kal 16 treffer forresten lettere enn kal 12.

Mvh Vidar P
Selv foretrekker jeg kal 20. Noen vil sikkert si at det er kjerring-kaliber, men noe av det smekre ved et 20-kalibret våpen apellerer veldig hos meg. :)
Kal 20 treffer enda bedre enn kal 16, enig, de gangene jeg har brukt de iallefall; men jeg har ingen egen kal 20 hagle. Har kun kal 12 og 26, men min svigerinne har kal 20 (trodde hun kun brukte den til trost :) ) men jeg er enig; kal 20 er et raffinert kaliber med god samling og lett beveglighet; burde vært mere brukt av flere!

Mvh Vidar P
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.861
Torget vurderinger
0
Vidar P skrev:
Selv foretrekker jeg kal 20. Noen vil sikkert si at det er kjerring-kaliber, men noe av det smekre ved et 20-kalibret våpen apellerer veldig hos meg. :)
Kal 20 treffer enda bedre enn kal 16, enig, de gangene jeg har brukt de iallefall; men jeg har ingen egen kal 20 hagle. Har kun kal 12 og 26, men min svigerinne har kal 20 (trodde hun kun brukte den til trost :) ) men jeg er enig; kal 20 er et raffinert kaliber med god samling og lett beveglighet; burde vært mere brukt av flere!

Mvh Vidar P
[/quote]


Til trost kan man gjerne bruke cal 22 / 6mm glattborret.
 
Topp Bunn