Z
Zomby_Woof
Gjest
Jeg venter på at Dipper skal få den inn på vinyl. Coveret er fantastisk ubehagelig.Birdman skrev:Av 2009-utgivelser er denne det foreløpige høydepunktet.
![]()
Mvh. Birdman
Jeg venter på at Dipper skal få den inn på vinyl. Coveret er fantastisk ubehagelig.Birdman skrev:Av 2009-utgivelser er denne det foreløpige høydepunktet.
![]()
Mvh. Birdman
Ja, kanskje like greit å kjøpe cd-enZomby_Woof skrev:Coveret er fantastisk ubehagelig.
Mbare skrev:Hva med Son Volt? American Central Dust er fanden spare både en av de få platene jeg eier fra 2009 og en av de beste platene jeg har hørt på rimelig lenge. Bare så det er sagt.
Overhodet ikke min smak det der :-\ (ikke bli fornærmetMbare skrev:Hva med Son Volt? American Central Dust er fanden spare både en av de få platene jeg eier fra 2009 og en av de beste platene jeg har hørt på rimelig lenge. Bare så det er sagt.
Nei, en nyutgivelse fra den kanten ville vel bli en svært springende og surrealistisk affære. Dessverre.ErosLoveking skrev:Årets best utgivelse for min del er 13th Floor Elevators - "Sign of the Three Eyed Men" .
En fantastisk samleboks med et viktig band i musikkhistorien.
Dog ikke "ny"
Gammel musikk gjelder ikke. Men vi har jo "spennende plateslipp" tråden.ErosLoveking skrev:Dog ikke "ny"
Har ikke kjøpt Son Volt plate siden Straightaways i 97. Kanskje jeg skal sjekke ut denne nye da.rolfozzy skrev:Mbare skrev:Hva med Son Volt? American Central Dust er fanden spare både en av de få platene jeg eier fra 2009 og en av de beste platene jeg har hørt på rimelig lenge. Bare så det er sagt.
Og du som ellers har en slik obskur musikksmak er inne på noe der, Mbare.
American Central Dust er veldig høyt på min liste også. Kanskje helt på toppen.
Får håpe lyden er bedre enn tidligere utgivelser. Dei er helt uspillbare på annet enn bilstereo.............decibelius skrev:Støtter Stereo Hans - Årets Wilco skive er fenomenal 8)
Merkelig. De spiller bra her.JK skrev:Får håpe lyden er bedre enn tidligere utgivelser. Dei er helt uspillbare på annet enn bilstereo.............decibelius skrev:Støtter Stereo Hans - Årets Wilco skive er fenomenal 8)![]()
Her og. Rund og fin klang her i gården. Bruker de noe rørutstyr eller vintage-instrumenter, tro?rolfozzy skrev:Merkelig. De spiller bra her.JK skrev:Får håpe lyden er bedre enn tidligere utgivelser. Dei er helt uspillbare på annet enn bilstereo.............decibelius skrev:Støtter Stereo Hans - Årets Wilco skive er fenomenal 8)![]()
Enig, The Album låter knallbra i mine ører.atonal skrev:Her og. Rund og fin klang her i gården. Bruker de noe rørutstyr eller vintage-instrumenter, tro?rolfozzy skrev:Merkelig. De spiller bra her.JK skrev:Får håpe lyden er bedre enn tidligere utgivelser. Dei er helt uspillbare på annet enn bilstereo.............decibelius skrev:Støtter Stereo Hans - Årets Wilco skive er fenomenal 8)![]()
Tror platen trenger mer enn ett par gjennomlyttinger før den sitter, jeg har i alle fall tenkt å gi den litt mer spilletid.ErosLoveking skrev:Skrev to linjer under "hva lytter du på idag?"
Førsteinntrykket var ikke det helt store, og etter andre lytt må jeg si jeg føler meg litt skuffet over den siste til Richard Hawley
Sitat meg selv:
"Førsteinntrykket er ikke det helt store.
Mørk, nedtonet og stemningsfull musikk kan være bra det.
Plata blir i overkant monoton i lengden, og hvor er nerven ? Sitter igjen med følelsen av et greit, men noe innholdløst produkt som egentlig ikke kommer noen vei. Litt som den siste til MK. :-\ "