Ålesund onsdag

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
7.360
Torget vurderinger
36
Så er jeg på tur igjen. Akkurat nå befinner jeg meg i Selje ved Stad, men reiser til Ålesund om en time eller to.

Så i kveld har jeg valget mellom å sitte foran TVen på hotellrommet og se på Manchester United eller å dra til noen med et flott anlegg og mye god musikk.

Jeg er ikke spesielt begeistret for United, så det hadde vært hyggelig om noen kunne tenkt seg besøk.

Får sikkert sjekket eventuell PMer senere idag, men jeg kan også nåes på mobil: 97 70 73 03.

Roy Ervin Solstad

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
7.360
Torget vurderinger
36
Er det bare United-supportere i denne byen ;D

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.853
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Si fra hvis du skal til Bergen en gang! Jeg har masse god musikk og vinkjeller....!

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
7.360
Torget vurderinger
36
Bergen skal jeg helt sikkert til, selv om jeg ikke vet når.

Det dukket for øvrig opp en som ikke skulle se Man Utd, så da blir det hifi på meg i kveld, og siden jeg planlegger å være tilbake før klokka 23, så får jeg sett Arsenal også.

Livet er herlig dere :)

B

bendis

Gjest
noen som heter "Isbjørn" og "Steinar R" fra alternativaudio.com skulle ha noe å by på. sistnevnte har vistnok en egen hornkonstruksjon med blandt annet 15stk 8" per side. :D han er på din alder også tror jeg.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
7.360
Torget vurderinger
36
bendis skrev:
noen som heter "Isbjørn" og "Steinar R" fra alternativaudio.com skulle ha noe å by på. sistnevnte har vistnok en egen hornkonstruksjon med blandt annet 15stk 8" per side. :D han er på din alder også tror jeg.
29 ;D ;D ;D

B

bendis

Gjest
ok ;)
men de har noen spennende DIY dipolsystemer begge to iallefall :D

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
7.360
Torget vurderinger
36
Vil bare takke for en flott kveld i går. Det var masse god musikk på et anlegg som i hvert fall passet mine preferanser godt.

Verten og den andre "innfødte" som også var der var dessuten utrolig hyggelige folk, og praten gikk i flere timer kun uavbrutt av noen få forsøk på seriøs musikklytting uten verken drittslenging eller idiotisering av hverandre eller de anleggene vi har.

Virker jo nesten rart at man kan møte sånne folk via hifisentralen ;D

Det ble for øvrig spilt på Mirage høyttalere, Audio Aero Capitole Reference cd/pre og Parasound monoblokker. Kablene var av LSEDITFY*-typen.

* Let Someone Else Do It For You

PS. Og Arsenal knuste de to siste sesongenes UEFA-cupmester Sevilla 3-0. Kan man ha det bedre?

Topp Bunn