Beklager hvis det virket som angrep. Du skrev klart og tydelig "grunnet manglende selvkontroll". For så å lange ut mot all media som herskende og skyld i "all" elendighet. Det synes jeg er tåpelig. Men du får sikkert en meget nøytral verdensfremstilling i Klassekampen... Legger du ut noe på et forum, må folk få si sin mening og du må tåle litt. Synes også det er tøft gjort av deg, og liker forsåvidt at folk går litt mot strømmen.The Atl skrev:Innlegget handler ikke om internett per se men heller om avstanden jeg søker fra internett som siste steg i å fjerne meg fra det som omtales som massemedier. Og la det være sagt, fete personer har da all rett til å slutte å spise sjokolade og å formidle at det virket fetende på dem. Det er ikke hyklersk, det er å vise sosialt ansvar. Innlegget ditt satt meg helt ut da jeg ikke fant annet enn feilaktige påstander med de mest innlysende logiske briter. Hvorfor dette angrepet, hva prøver du å forsvare? Du må føre ditt liv som du ønsker, jeg søkte å formidle om mitt valg - lev med det.Polkagris skrev:Nei, kommer ikke til å skjønne at noen vil være uten internett, det er ubegripelig for meg. Har man problemer
med selvkontroll synes det naturlig for meg at det er den man jobber med. Det er ikke Freia sin skyld hvis jeg spiser en 200 grams firkløver hver dag og blir feit. Etter å ha lest første innlegg igjen synes det også for meg som om avgjørelsen er like mye politisk som noe annet. Har internett blir et stort stygt kapitalistisk troll?
Det skal også sies at internett i mine øyne det mest demokratiske massemediet vi har, å lese meg annerledes betrakter jeg som et tegn på manglende vilje til å forstå. Nå bør det være oppklart.
Mvh
Fete mennesker har all rett til å formidle at de ble fete, men det er deres egen frie vilje som har forårsaket det. Noe annet er tull å si, ethvert oppegående menneske vet utmerket godt hva som gjør en feit. Hva var ulogisk med det jeg skrev?
Respekterer ditt valg, hva har jeg med det å gjøre... men hadde bare lyst til å diskutere dette, på et diskusjonsforum...