Dere og jeg skriver "dere" for noen prøver tydeligvis å spille hverandre gode her er opptatt av voldtekter begått i England 2000 km fra oss av muslimer, her i hva har gått galt i Norge tråden.
Men å ta opp fx Frosta legen, en "god" etnisk nordmann, med 200+ saker her i Norge er tydeligvis ikke...