Søkeresultater

  1. ragwo

    Parks Audio venner

    Gikk på en liten smell og impulshandlet en pent brukt Puffin til TV-kroken her for ikke lenge siden. Mon tro om to seriekoblede Puffin blir like bra som en nyoppdatert Waxwing? Nå mangler jeg bare gjennomføringsevne til å få satt i gang platespillerprosjektet som står trygt pakket ned i en...
  2. ragwo

    Ragwos stuer

    Ary - Darkstar i andre gjennomlytting. Flott album! Kan anbefales!
  3. ragwo

    Ragwos stuer

    Denne falt i smak.
  4. ragwo

    Ragwos stuer

    Så tilbake til 2026. Chemical Brothers fra 1997 var ok men har falmet litt. Jeg er en sucker for terningkast, så jeg måtte gi denne skiva et øre. Blodfersk skive utgitt på fredag. Virker lovende etter et par låter.
  5. ragwo

    Ragwos stuer

    Etter litt Tomora ble det Tom i en annen konstellasjon. Husker dette albumet godt fra sent 90-tall, får høre om det har tålt tidens tann.
  6. ragwo

    Ragwos stuer

    Har ikke Hardingfele alltid vært sexy?
  7. ragwo

    Ragwos stuer

    Siste ut for i kveld. Knakende god skive! Eneste jeg har å utsette på skiva er øredobbene hennes på coveret. Må være et helvete å spille fiolin med slikt, hvis det ikke er hestehår hun har hengende i ørene da.
  8. ragwo

    Ragwos stuer

    Neste ut Spennende samarbeid, men etter et par gjennomlyttinger ser/hører jeg fortsatt ikke det revolusjonerende med skiva. Kjell blir dog lettere forstyrret av et par av låtene. Mulig mitt intellekt ikke strekker til, må kjøre noen flere gjennomlyttinger.
  9. ragwo

    Ragwos stuer

    Helg¹! Det feires med havtåke, 5°C og musikk. Først ut er denne lekkerbiskenen. ¹i 24 timer
  10. ragwo

    Parks Audio venner

    Fikk veldig lyst på en Waxwing nå.
  11. ragwo

    Zulu vingler avgårde!

    Gratulerer med snasne høyttalere!
  12. ragwo

    Mid-fi i et lite hus nord i London

    Gratulerer med snasent familiekrypinn!
  13. ragwo

    Ragwos stuer

    Lystmordere kan bli litt for mye action for denne sakte-tvprodusenten, så forhåpentligvis unngår vi slikt, selv om nabolaget kryr av katter. Skjærer er morsomme fugler, sist sommer hadde vi faktisk et skjærepar under spisebordet i stua som ryddet opp i smulene på teppet. Det var ikke helt det...
  14. ragwo

    Ragwos stuer

    For en utvikling i vårens vakreste eventyr! Skjæra er tilbake og det er fortsatt håp! Blir nesten litt svimmel av tempoet. Spenningen er til å ta og føle på!
  15. ragwo

    Hertugen's Loft

    Gratulerer med nye høyttalere, igjen. Må innrømme at jeg blir lettere svimmel av byttetakten.
  16. ragwo

    Vennetråd for MiniDSP

    @Twsts bruker vel den til aktiv fireveis hornrigg hvis jeg ikke husker feil.
  17. ragwo

    Ragwos stuer

    Det reires i natten. Kunne vært en tittel på en schläger fra de gyldne tider. Det kan forøvrig meldes at det er skuffende lite aktivitet i skjærereiet. Ingen sorthvite skapninger å se, og reiret virker ikke å ha lagt på seg. Kanskje paret innså at de var for nært husveggen?
  18. ragwo

    Ragwos stuer

    Dobbel lykke! Vårens vakreste eventyr sesong 3* har tatt steget opp i eliteserien av sakte-tv og inkluderer nå to typer fjærkre på to lokasjoner! Vi har vært så heldige å ha fått besøk av et søtt, lite skjærepar som har tatt tilhold i en selje ca 3 meter fra verandaen vår, nesten i hodehøyde...
  19. ragwo

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Oi! Ny, snasen spiller! Gratulerer!
  20. ragwo

    Ragwos stuer

    Love is in the air! En ny sesong av vårens vakreste eventyr er offisielt i gang! Som dere ser har jeg skaffet meg en inspeksjonsluke på taket for å virkelig få kjenne på måkenes vrede. Dette som kompensasjon for at jeg har degradert dokumentasjonshardwaren som jeg oppgraderte tidligere.
Topp Bunn