Jeg lovte å ta litt flere bilder fra butikken.
Jeg husker ikke hva alt heter, så om jeg glemmer å nevne noe eller skriver feil, så er det bare å si fra, så kan jeg rette på det.
I kjelleren fikk jeg høre god musikk fra spolebåndspiller og 100W klasse A og AudiaZ Aurea høyttalere
En liten titt...