Søkeresultater

  1. motoren

    Sven_Palvigs lytterum

    Men hva skal de gjøre for noe? mvh
  2. motoren

    Valentinos drodleDipol(tm) & greier

    Gratulerer :) ser flott ut og ha en fin helg mvh
  3. motoren

    Ønsker anbefaling Hva er de verdt? tråden

    Takker blusern :) Ser de holder seg godt i verdi selv om de har noen år på nakken mvh
  4. motoren

    Ønsker anbefaling Hva er de verdt? tråden

    Hva kan et par med JM-Lab Electra 920.1 være verd ? mvh
  5. motoren

    Liv Lagga

    God helg Morten :) nyt den mvh
  6. motoren

    Sven_Palvigs lytterum

    Hva skal de gjøre? :unsure: Eller hva er det for noe? mvh
  7. motoren

    Olav E`s ryddesjau!

    Gratulerer med flott pu :) mvh
  8. motoren

    iGrans Mikrokosmos

    Kos deg på tur Mr :) Blir moro å følge med og det er bare å ta masse bilder. mvh
  9. motoren

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    Grattis sound :) Hvor skal den brukes? Moro med kabler mvh
  10. motoren

    Bonussporet

    Kjempe flott oppsett :) mvh
  11. motoren

    motorens low-fi

    Ja det skal du se men blir ikke noe av det på en stund :) Men hadde litt trua må jeg innrømme så det får bare være som det er en stund og kose meg best en kan mvh
  12. motoren

    motorens low-fi

    Takk for det :) Hadde troa på at det skulle bli en forskjell fra sølv til kobber men der tok jeg feil dessverre mvh
  13. motoren

    motorens low-fi

    Takk for det R :) Skal erstatte sølv mellom riaa og pre mvh
  14. motoren

    motorens low-fi

    Har fått koblet opp og spilt igjennom noen album men var lite å hente på bytte fra sølv til kobber. :unsure: Men spiller ikke galt uansett selv om jeg kunne dempet toppen noe :) Bare å fortsette å høre igjennom noe flere album og kose seg. mvh
  15. motoren

    motorens low-fi

    Fikk denne inn døra i dag så det blir spennende å teste ut i løpet av dagen :) Passer fint når det øser ned her i sør. Nyt dagen folkens mvh
  16. motoren

    Vakre platespillere

    Så ikke en enste flott spiller :unsure: Men det er meg mvh
  17. motoren

    En kort anleggstråd fra nord

    Gratulerer :) mvh
  18. motoren

    Tråden til Thomas

    Fine blomster og godt å se du har funnet deg et glass :) Er på vei ut døra for å tylle i meg litt et par dager :cool: Kos deg Thomas mvh
  19. motoren

    Larsen og Madammen's stue

    Flotte sykler :cool: Tøft meg egen sykkel for å frakte ved :) mvh
  20. motoren

    SOUNDSCAPES stereo-stue

    De var flotte sound :) Du har en del lamper rundt om har jeg fått med meg Nyt dagen mvh
Topp Bunn