Søkeresultater

  1. O

    Under parketten...

    Fjern vinylbelegg og lim. Rett av gulvet med flytsparkel. Sjekk sparkelleverandørens sider. http://www.weber-norge.no/gulv/weber-produkter/gulvloesninger/gulvavretting/gulvavretting-paa-betong.html Legg trinnlydsplater http://www.hunton.no/index.php?p=22-58-56 Og legg parketten oppå det...
  2. O

    Inguz på Squeezecenter på ReadyNAS - mulig?

    Takk for svar. Får bli squeezecenter på pc og nas til fil lagring då. Funkar det og
  3. O

    Inguz på Squeezecenter på ReadyNAS - mulig?

    Beklager om dette er beskrevet andre steder, men eg sliter med å finne frem. Dersom der er mulig hadde det vær supert om noen kunne forklare hvordan... ;D
  4. O

    Valgets kvaler: kjøpe Saab 9-3 1,9 TID Vector 2005 modell?

    ..Ja. Takker for det. Bilen er ikke klargjort og omregistrert enda, men håper på til helgen. Blir vel en lang og god prøvetur da tenker eg ;D
  5. O

    Valgets kvaler: kjøpe Saab 9-3 1,9 TID Vector 2005 modell?

    Takk for gode innspill. Jeg har nå bestemt meg for "å ta sjansen" da det er svært få negative tilbakemeldinger å høre fra de mange eg har snakket med om SAAB. Så nå får tiden vise om det var det riktige :)
  6. O

    Valgets kvaler: kjøpe Saab 9-3 1,9 TID Vector 2005 modell?

    Noen som har erfaring med disse? Bilen har rulla ca 100000km og var god å kjøre (synest eg) Argumenter for og mot? Alternative bilder i prisklassen 150-170' ? -olderkongen
  7. O

    Gramophone og vintage fra 60-tallet

    Vredensgnag: korleis får du lasta ned pdf ?
  8. O

    Kabinetter ?

    Ser veldig bra ut. Tusen takk FAB
  9. O

    Kabinetter ?

    Hei! Er det mulig å få se bilder av det ferdige resultatet? Det hadde vært supert. Vanskelig å få inntrykk ut av bildene på seiden. -olderkongen
  10. O

    Masse digg på mørkeloft, noen interesse ?

    Kjempeinterresant. Flott JanI!!! ;D
  11. O

    Vinyl og trange hull

    Svalander har egen bor tli formålet http://www.svalander.se/vinyl/tillbehor.htm
Topp Bunn