Ja ja, da sitter man oppe da og håper på våre gutter

Er nok ikke alene om dette i natt
Om det blir kamp der borte da….. mellom lyn og voldsomme regnskyll
gismo
Er nok ikke alene om dette i natt
Om det blir kamp der borte da….. mellom lyn og voldsomme regnskyll
gismo

