Hei alla glada
Jeg har et anlegg som har spilt fint som bare det fram til i forigårs. Da ble det varslet mulig lyn og torden her på Østlandet (Larvik). Så jeg dro ut kontakten til alle strømførende deler av anlegget. I går koblet jeg opp anlegget igjen, men nå er det plutselig ingen lyd å få - verken i strømmer eller i cd, altså i to analoge innganger ( så da må det vel være forsterkeren). For ordens skyld: anlegget ble ikke utsatt for lynnedslag.
Og da lurer jeg på hva som kan ha gått galt, evt hva jeg kan gjøre - før den evt fraktes til nærmeste reparatør. Noen svar/forslag anyone? I såfall tusen takk!
mvh. Ole G
Jeg har et anlegg som har spilt fint som bare det fram til i forigårs. Da ble det varslet mulig lyn og torden her på Østlandet (Larvik). Så jeg dro ut kontakten til alle strømførende deler av anlegget. I går koblet jeg opp anlegget igjen, men nå er det plutselig ingen lyd å få - verken i strømmer eller i cd, altså i to analoge innganger ( så da må det vel være forsterkeren). For ordens skyld: anlegget ble ikke utsatt for lynnedslag.
Og da lurer jeg på hva som kan ha gått galt, evt hva jeg kan gjøre - før den evt fraktes til nærmeste reparatør. Noen svar/forslag anyone? I såfall tusen takk!
mvh. Ole G


