|
Ser du ikke den slående likheten med en E-klasse, Rudi?![]()
I tillegg mener jeg å ha lest noe om at det er en bedre plassering for fjernlysene. For de som ikke liker humpen finnes alltids faceliften (som egentlig er en facedrop) fra 2004.In fact, the shape and form of the glasshouse predicated the stepped nose design, Fiat’s designers cognisant that a more conventional bonnet design would have necessitated a larger and more raked windscreen, something they were keen to avoid.
Og så går du glipp av anledningen til det gøye Multipla-klistermerket mange har;Det ser jo betre ut, sjølv om det unekteleg er døllare. Den litt aparte bobla bak er der framleis, då.
ideen var nok å lage en unik bil som ikke lignet på noen andre. En meget aktverdig motivasjon om noen spør meg. Jeg er så inn i He..te gørr lei av at alle biler skal ligne på hverandre (og et velbrukt såpestykke!)^ Kva var ideen bak? Ein ting er at det ser gyseleg ut, men kvifor?
Kvifor ikkje berre skrå panser svakt ned frå frontrute mot grillen, som i mitt hovud ville vera default-alternativet, eller late frontruta gå litt lenger ned?