Kun overskrifter
Meny
Hjem
Nytt innhold
Forsideartikler
Bransjenyheter
Nyheter fra Audiophile.no
Besøksartikler
Mitt anlegg
Min hjemmekino
Fototråder
Oversikt over butikker
Forum
Nye innlegg
Søk i forumet
Torget
Nye annonser
Lagrede søk
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye annonser
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Online nå
Oversikt over butikker
Nettbutikk
Gå til nettbutikken
Topping audio
Eversolo streamere
Logg inn
Registrer
Nytt innhold
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
Av:
Online nå
Oversikt over butikker
Meny
Logg inn
Registrer
Hjem
Medlemmer
JavaScript er deaktivert. For en bedre opplevelse, vennligst aktiver JavaScript i nettleseren din før du fortsetter.
lurvis sin siste aktivitet
lurvis
reagerte på
Andy sitt innlegg
i tråden
Stemningsrapport med bilde!
med
Liker
.
Grått i dag men god stemning på bil-utstillingen likevel. Han her hadde en nøyaktig kopi av sin egen mini på taket for anledningen.
I går kl 22:14
lurvis
reagerte på
skranglefant sitt innlegg
i tråden
Stemningsrapport med bilde!
med
Liker
.
Helikopter (...i tordenbyge)
I går kl 22:14
lurvis
reagerte på
vim sitt innlegg
i tråden
Stemningsrapport med bilde!
med
Liker
.
For de som bor hovedstadsnært - her er stemningsbilde fra Tertitten på Sørumsand. Et smalsporet lite hverdagseventyr 😊
I går kl 22:14
lurvis
opprettet annonsen
Denon AU-300LC
i
Riaa trinn
.
En velfungerende Denon AU-300LC Step Up Transformator (SUT) selges Kr.1000,- + eventuell fraktkostnad. Bruksmerker finnes.
I går kl 21:17
lurvis
reagerte på
Andy sitt innlegg
i tråden
Hifisentralens-medlemsbilder: Juni 2026
med
Liker
.
Sliten
Søndag kl 21:25
lurvis
reagerte på
cbarth1 sitt innlegg
i tråden
Hifisentralens-medlemsbilder: Juni 2026
med
Liker
.
Søndag kl 21:25
lurvis
reagerte på
1/2 Tam sitt innlegg
i tråden
Diverse
Hifi vs proff audio
med
Haha
.
Håper ikke du sovnet hos Marius.
Lørdag kl 21:17
lurvis
reagerte på
t-roten sitt innlegg
i tråden
Hi-fi ann am baile beag ann an Alba
med
Love
.
I mellomtiden kan jeg dele bilder fra vandringer med pelsen
Onsdag kl 20:26
lurvis
reagerte på
t-roten sitt innlegg
i tråden
Hi-fi ann am baile beag ann an Alba
med
Liker
.
Som tittelen sier, her er det hi-fi i en landsby i Skottland Vi er fremdeles i flyttemodus, så er ingen forandringer i oppsett før ting...
Onsdag kl 20:26
lurvis
svarte på tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
.
Snublet over noen plater igjen. Kommer nok aldri til å gå pent, jeg som er skapt for urent trav🤠. Her er noen av snublestenene, Hollies...
Onsdag kl 17:59
lurvis
reagerte på
Ru-arnt sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Post i dag igjen 😅
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
idarr sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Var innom hifi klubben i gågaten Bergen i dag
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
Ru-arnt sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Måtte ha nytt eksemplar av denne, den gamle gikk i søpla da den var utslitt 🙄
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
Figge sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
Steen sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Ikke verst på en lørdag ettermiddag. Både SAX, SXL og Vikingur for en billig pæng.
Onsdag kl 17:24
Hjem
Medlemmer
Topp
Bunn