Kun overskrifter
Meny
Hjem
Nytt innhold
Forsideartikler
Bransjenyheter
Nyheter fra Audiophile.no
Besøksartikler
Mitt anlegg
Min hjemmekino
Fototråder
Oversikt over butikker
Forum
Nye innlegg
Søk i forumet
Torget
Nye annonser
Lagrede søk
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye annonser
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Online nå
Oversikt over butikker
Nettbutikk
Gå til nettbutikken
Topping audio
Eversolo streamere
Logg inn
Registrer
Nytt innhold
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
Av:
Online nå
Oversikt over butikker
Meny
Logg inn
Registrer
Hjem
Medlemmer
JavaScript er deaktivert. For en bedre opplevelse, vennligst aktiver JavaScript i nettleseren din før du fortsetter.
lurvis sin siste aktivitet
lurvis
reagerte på
Trane sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Det må jeg si, - på Kampen har de orden i jazzen sin! Her var få hyllevarmere typ 50-kronerstorg, men et vel assortert utvalg, alt i...
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
Trane sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
En herlig vel gjennomført (om enn drøyt på overtid) reissue av et mesterverk av et scenografisk lydspor til filmen som ikke er laget om...
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
Ru-arnt sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Bjørn Riis i posten i dag
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
Ru-arnt sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Dagens post
Onsdag kl 17:24
lurvis
reagerte på
pryp sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Pakke fra onkelen min i Okinawa i dag ! Herlig dyp bass på Made og YaYas er en strøken 70 førstepress ! som ny gloss på cover/vinyl !
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
musicus sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
clabbe sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
To med posten fra Platekompis i dag:
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
Stereofix sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Litt Neil Young på vei fra BigDipper
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
Valentino sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Tre foran garden. Fikk litt blod på tann av den Steve Reich-boksen. Ny musikk var veldig rar for 50 år siden.
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
Ru-arnt sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Dagens post
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
clabbe sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Kjøpte CD-versjonen av denne innspillingen da den kom ut for mange år siden. Gleder meg til å høre vinylversjonen jeg fikk i posten i dag.
Onsdag kl 17:23
lurvis
reagerte på
Makrellen sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Det ble en tur til Haugesund i dag, og lørdagskvelden er sikret.
Onsdag kl 17:22
lurvis
reagerte på
aiso sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Disse kom i dag. Blir fint å høre på disse i morgen i stedet for eurovision song contest :)
Onsdag kl 17:22
lurvis
reagerte på
bluesbreaker sitt innlegg
i tråden
Hvilken vinylplate har vi kjøpt
med
Liker
.
Bruktkjøp. Pentangle-Reflection Pent eksemplar av original UK 1972.
Onsdag kl 17:22
lurvis
reagerte på
BeetleBug sitt innlegg
i tråden
Stemningsrapport med bilde!
med
Liker
.
Setesdalsbanen en junidag i 2026. Vel verdt ett besøk.
11.06.2026
Hjem
Medlemmer
Topp
Bunn