HmmmSkummel denne også:
![]()
Bower og wilkins 805 d3 gloss black | FINN-torget
b&w 805 d3 gloss black med originale stativ. i veldig god stand. i pakken: høyttalarar, stativ, grillar, jumperkablar. kan sendast, pakkar godt.www.finn.no
HmmmSkummel denne også:
![]()
Bower og wilkins 805 d3 gloss black | FINN-torget
b&w 805 d3 gloss black med originale stativ. i veldig god stand. i pakken: høyttalarar, stativ, grillar, jumperkablar. kan sendast, pakkar godt.www.finn.no
Rapporte den siste. Man kan nesten se det på bildene i disse annonsene at det ikke er riktig.
Jo takk, trengte ikke den påminnelsen!Sånn kan det gå man flytter fra hus til terrasseleilighet… da må fete anlegg vike.
Sånn, ja!jau jau
Kan tenke meg at det skal inkludere RIAA og DAC...Hva menes med "Fullt komplett sett" ? Er ikke dette en integrert forsterker??
Tja, greit å bli advart før man går på en svindler også. Om annonsen er vist her er svindel er det greit å si i fra.Hva skjedde med «gode kjøp» relevansen her?
Fint å bli advart, men er vel egen tråd for svindel på Finn.
Røffli halvparten av hva den koster ny i Europa er vel forsvarlig priset?For godt til å være sant???
![]()
Michi X5 S2 | FINN-torget
Fullt komplett sett. Veldig pen stand, brukt pent og fungerer som den skal. Oppdatert til siste versjon 2.05. Selges då eg vurderer overgang til Michi P5/ S5, ewww.finn.no
Forseglet, ny i eske og 75% av nypris. Røde flagg ville jeg kalt det.Med ca 75% rabatt ift ny pris. Og denne modellen har aldri vært produsert i Malaysia så langt jeg vet.
![]()
Yamaha A-S2200 | FINN-torget
Produsert 29.08.2025. På lager. Strømforsyning: 220V Laget i Malaysia. Ny i eske, forseglet. Beste forhold mellom pris og kvalitet.www.finn.no
Og annonsen er borte.Forseglet, ny i eske og 75% av nypris. Røde flagg ville jeg kalt det.
Her ville jeg forlangt kvittering og bevis for rettmessig eierskap
Jeg var i kontakt med han for å fiske og eventuelt kjøpe om det var ekte. Fant samme annonsen på en russisk kjøp/salg-side....Med ca 75% rabatt ift ny pris. Og denne modellen har aldri vært produsert i Malaysia så langt jeg vet.
![]()
Yamaha A-S2200 | FINN-torget
Produsert 29.08.2025. På lager. Strømforsyning: 220V Laget i Malaysia. Ny i eske, forseglet. Beste forhold mellom pris og kvalitet.www.finn.no
Takk for svar (jeg så det først nå..)!Var det ca 20k mon tro.......
Jeg var også i kontakt med ham, og fikk parallelt denne meldingen fra FINN:Jeg var i kontakt med han for å fiske og eventuelt kjøpe om det var ekte. Fant samme annonsen på en russisk kjøp/salg-side....
www.hifisentralen.no
Selger er en trivelig kar som jeg har gode erfaringer med.seriøst!?
Sikker på at du ikke tenker på prisen kun på drivverket som også ble solgt separat.Jo, i forhold til dagens nypris sparer du 100k som annonsen sier. Men hvis jeg husker ca. rett var nyprisen da spilleren ble introdusert omtrent som bruktprisen her, så hvis spilleren ble kjøpt ved introduksjon i Norge taper ikke selger noe særlig på salget. Ikke noe galt i det, men kanskje ikke direkte "gi-bort-pris".
Jeg innbiller meg at drivverket var prisen litt over 100k., mens spilleren tror jeg kanskje var en plass mellom 160k-180k. Men det kan tyde på at de norske prisene var for lave ved introduksjonen. HiFi-News er en bedre kilde. Jeg vet jo heller ikke hva folk som kjøpte en Technics SL-1000R i Norge faktisk betalte ved intro.Sikker på at du ikke tenker på prisen kun på drivverket som også ble solgt separat.
I anmeldelsen fra HiFi -News 2018 er den listet til £20.000.-
Ja, jeg syns det.Har det noe å si hva selger betalte?
Da synes jeg du burde bruke det argumentet neste gang du er på boligmarkedetJa, jeg syns det.
Lav intro pris er ganske vanlig, og ingen som har kjøpt blir sure om prisen går opp. At norske kroner har gått svakt betyr også en del.Jeg innbiller meg at drivverket var prisen litt over 100k., mens spilleren tror jeg kanskje var en plass mellom 160k-180k. Men det kan tyde på at de norske prisene var for lave ved introduksjonen. HiFi-News er en bedre kilde. Jeg vet jo heller ikke hva folk som kjøpte en Technics SL-1000R i Norge faktisk betalte ved intro.
Så hva var da ditt poeng med å reagere på en annonse på et produkt til 60% av ny pris?@Hønndjevelen du fordummer debatten. Mitt poeng er det finuerlige med folk som har kjøpt highendgreier til normale folks halve årslønn, og i 99% ikke har noen butikkvittering å vise til. Om dem har kvittering, så er det i 99% av tilfellene ikke påstått nypris som er påført men noe helt annet. For meg forteller det en hel del om produktet, om det er demobrukt, «2.sortering» eller generelt bare overpriset.
Rett pris er markedspris. At du er villig til å betale 160’ for en brukt Technics eller 100’ for MC275 er helt greit for meg.
At Technics platespilleren til 160’ ikke har så mye å gjøre i godt-kjøp tråden.Så hva var da ditt poeng med å reagere på en annonse på et produkt til 60% av ny pris?
Den finnes ikke billigere noe annet sted og er nesten aldri til salgs brukt, i hvert fall ikke i Norge. Men for all del, reis tilbake i tid og kjøp den ny for 180k.At Technics platespilleren til 160’ ikke har så mye å gjøre i godt-kjøp tråden.
Sikkert ikke, når du kan kjøpe en brukt fra Tyskland for 15.500€ + moms og fraktAt Technics platespilleren til 160’ ikke har så mye å gjøre i godt-kjøp tråden.
