1) Nei, ikke vet jeg hvor mange kalendere de selger heller mesut, men som du så av linken, har de gitt bort i snitt € 125 000,- i året,
siden de begynte med kalenderen. For min del, antar jeg at det viktigste med kalenderen ikke er omsetningen, men det håpet vi enkle mannfolk har om å få se en av disse pikene på flightene vi bestiller, og at det får oss til å velge dem framfor andre selskap.... Uansett kommer pengene sikkert godt med der de ender.
(Og nei, jeg har ennå til gode å kjøpe en)
2) Flypassasjerer altså, greit.
3) Nei vet du hva, det blir mindre og mindre opplagt for hver gang jeg ser klippet, og jeg aner ikke når boarding crewet skulle kunne få stukket inn
ei flis i det pågående (og påtatte?) hysteriet der.
4) Ryan Air befordret over 72 millioner passasjerer bare i fjor, så jeg har ingen illusjoner om det ikke finnes mange misfornøyde der ute, om bare én promille av
de reisende leverte inn en klage, om det nå var på grunn av forsinkelser, oppfatninger om dårlig service, eller mangel på egne evner til å oppfatte enkel
og tydelig informasjon, ja så ville det være 72000 klager - bare i 2011. Aner ikke ikke hvor mange det faktisk var, bare så det er sagt.
Jeg har overhodet ingen illusjoner når det gjelder selskapet, de driver en forretning, og de driver godt. De ser det neppe som sin oppgave å sy puter under armene til folk,
de selger flyreiser til, til tider, latterlige priser, men da er også forutsetningen som andre har nevnt her, at kunden er i stand til å bestille og printe billetten sin selv, og greie å lese og forstå det som står av enkel informasjon rett foran nesa, og rette seg etter det.
Vel, åkkesom, Rygge er min lokale flyplass, og selvfølgelig støtter jeg opp om min lokale flyplass, det skulle da bare mangle.
SAS flyr jeg ikke med, av tidligere nevnte grunn. Norwegian er greit nok, fløy med de i helga, det var trangt, og jeg fikk kaffen i et krus UTEN lokk, skummelt,
men det gikk heldigvis bra.
Uansett, etablerer Norwegian seg på Rygge igjen, er de et alternativ, men bare å løpe avgårde med halen mellom beina slik jeg fikk inntrykk av at de gjorde, tjener ikke selskapet noe ære i min bok.
Each to his own....
/ Morten
siden de begynte med kalenderen. For min del, antar jeg at det viktigste med kalenderen ikke er omsetningen, men det håpet vi enkle mannfolk har om å få se en av disse pikene på flightene vi bestiller, og at det får oss til å velge dem framfor andre selskap.... Uansett kommer pengene sikkert godt med der de ender.
(Og nei, jeg har ennå til gode å kjøpe en)
2) Flypassasjerer altså, greit.
3) Nei vet du hva, det blir mindre og mindre opplagt for hver gang jeg ser klippet, og jeg aner ikke når boarding crewet skulle kunne få stukket inn
ei flis i det pågående (og påtatte?) hysteriet der.
4) Ryan Air befordret over 72 millioner passasjerer bare i fjor, så jeg har ingen illusjoner om det ikke finnes mange misfornøyde der ute, om bare én promille av
de reisende leverte inn en klage, om det nå var på grunn av forsinkelser, oppfatninger om dårlig service, eller mangel på egne evner til å oppfatte enkel
og tydelig informasjon, ja så ville det være 72000 klager - bare i 2011. Aner ikke ikke hvor mange det faktisk var, bare så det er sagt.
Jeg har overhodet ingen illusjoner når det gjelder selskapet, de driver en forretning, og de driver godt. De ser det neppe som sin oppgave å sy puter under armene til folk,
de selger flyreiser til, til tider, latterlige priser, men da er også forutsetningen som andre har nevnt her, at kunden er i stand til å bestille og printe billetten sin selv, og greie å lese og forstå det som står av enkel informasjon rett foran nesa, og rette seg etter det.
Vel, åkkesom, Rygge er min lokale flyplass, og selvfølgelig støtter jeg opp om min lokale flyplass, det skulle da bare mangle.
SAS flyr jeg ikke med, av tidligere nevnte grunn. Norwegian er greit nok, fløy med de i helga, det var trangt, og jeg fikk kaffen i et krus UTEN lokk, skummelt,
men det gikk heldigvis bra.
Uansett, etablerer Norwegian seg på Rygge igjen, er de et alternativ, men bare å løpe avgårde med halen mellom beina slik jeg fikk inntrykk av at de gjorde, tjener ikke selskapet noe ære i min bok.
Each to his own....
/ Morten