Heisann,
Noen som kjenner til forhandlere av dette merket i norge? Er på jakt etter en YBA preamp.
mvh.
Lokie
Noen som kjenner til forhandlere av dette merket i norge? Er på jakt etter en YBA preamp.
mvh.
Lokie
den lista er fra middelalderen, du må nok ringe og sjekke før du tar turen ut til bærum.www.hifihuset.no
Nest nederst i menyen står det "Brukt og demo-utstyr".
Trykk på den. Synd det ikke står priser.
Takker... C.
Da har jeg noe å gjøre på i arbeidstiden i morgen... Plage folk på Hifihuset... hehe. Lite jobbrelatert men dog...
Kan du beskrive nærmere hvordan du opplever disse blokkene sml. med andre produsenter / annet utstyr du har hørt?Jeg er stolt eier av en YBA: Passion 1000 Er meget fornøyd med den ;D
Tok en sjangse når jeg kjøpte min. Hadde aldri hørt om YBA engang! Men jeg ble ikke skuffet for og si det mildt!!
mvh
Kjøpte en YBA special ( rimligste CD spiller ) , og åpnet spilleren , den var skrudd sammen med torch skruer . Det var nesten ingen ting inne i den , kun 3 ing. traf. , strømforsyning og avsp. mek. , blei aldri helt fortrolig med den spilleren og byttet den inn :'( .
Heisan. Det er ikke monoblokkene jeg har. Det stereo utgaven jeg har. Den ble levert i en stereo versjon også for de med litt mindre plass...... Lyd kvalitet skal være mye den samme. Effekten som er oppgit er den samme, men det er dobbelt så mye strøm i monoblokkene. Stereo versjonen av disse er laterlig kraftig!!Kan du beskrive nærmere hvordan du opplever disse blokkene sml. med andre produsenter / annet utstyr du har hørt?
Har det noe å si hvor mye elektronikk det er inni spillern?
Er det ikke lyden den lager som teller?